TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Svart Lexus

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #193129  av predator

Svart Lexus Is 200 spottet ved kollstad i Trondheim i dag ca kl 16:30. :D

#193220  av dca

hadde den svarte felger er det gammlebilen min...

#197358  av Thomas S

Kordan klarer du å selge noe sånt :( Er du ikke glad i bilen din?? Hadde faktisk tenkt å ringe på den men så dagen derpå var an vekk! :x Kommer til å få store problemer når jeg skal selge neste bilen min!

#197454  av KK-ma70

ThaShiZnitH skrev:Kordan klarer du å selge noe sånt :( Er du ikke glad i bilen din?? Hadde faktisk tenkt å ringe på den men så dagen derpå var an vekk! :x Kommer til å få store problemer når jeg skal selge neste bilen min!
Han fikk innkalling til verdens største barnehage :(
De grønne krever sitt :(

#197461  av Thomas S

Eg hadde tatt Lexusen og kjørt avgårde til Japan eller noe sånt! HeHe! Helvetes militær drit, gjør ikke annet enn å ødelegge påbegynnende ungdomsliv! :evil: Takk gud for at jeg ikke har fått inkalling enda men tipper den kommer når jeg har skaffet meg ny bil!

#197499  av dca

fyllesjuk å jævli møtte jeg den idag...nyvasket var den og...hrmf... så på langt holdt at det var no litt spesielt som kom...så så jeg hva det var... uff...
men så husket jeg hvor morro det er å kjøre "nybilen". 93' bmw 325 med samme utstyr som lexusen + litt mer...som cruise kontroll og SPERRE og 40hk mer! vanvittig morro bil som er vondt å kjøre og man trenger ikke være like forsiktig med! ;)

#197544  av Thomas S

Cruise control!! AUTOMAT GIR!! Nei huffa meg! Er i grunnen litt for vanskelig å finne skikkelig bil på nettet, er jo bare Lexuser med slappmann stikken å få tak i :evil: Amerikanerne skulle vært torturert for å få automat populært! Blir aldri så sint bak rattet når jeg låner fattern sin Merce! Girer i hytt å pine uansett kor mye eg jokker stangen!

#197599  av dca

ikke mye automat gir her igården ihvertfall... det utgår hvis man ikke har supra...

#197664  av mr2die4

Synes automat er helt topp jeg da :D kan ikke si jeg har noen problemer med det..og dessuten har cruisekontrollen hjulpet meg å ikke få bøter i sekstisonene..

#197729  av Thomas S

Har ikke prøvd automat giren i en Lexus før men absolutt alle de andre automat bilene jeg har kjørt har jeg blitt fulstndig sprø av den jekla giringen i hytt å pine! Men om jeg ikke finner en Lexus uten automat så må jeg nok bite det sure eplet å kjøpe med :?

#197740  av sindrejl

ThaShiZnitH skrev:Har ikke prøvd automat giren i en Lexus før men absolutt alle de andre automat bilene jeg har kjørt har jeg blitt fulstndig sprø av den jekla giringen i hytt å pine! Men om jeg ikke finner en Lexus uten automat så må jeg nok bite det sure eplet å kjøpe med :?
vet ikke hvordan automaten er på is200, men har selv prøvd gs'en og det er stortsett den mest imponerende automatkassa jeg har prøvd.. fantastisk! Arbeidet akkurat slik du ville, samt at du kan såklart "sperre" den i alle gir. (tiptronic eller noe i den duren)

#197741  av sindrejl

ThaShiZnitH skrev:Cruise control!! AUTOMAT GIR!! Nei huffa meg! Er i grunnen litt for vanskelig å finne skikkelig bil på nettet, er jo bare Lexuser med slappmann stikken å få tak i :evil: Amerikanerne skulle vært torturert for å få automat populært! Blir aldri så sint bak rattet når jeg låner fattern sin Merce! Girer i hytt å pine uansett kor mye eg jokker stangen!
så-så.. må du ikke sammenligne en merce sin automatkasse mot lexus sine ;)

#197772  av Thomas S

HeHe! Automat e automat! :wink: Men får prøvekjøre en Lexus då og se kordan slappmannsstikken funker i den!

#197807  av dca

skal du ha IS MÅ du har manuell!! den 6trinnns kassa er heeelt i sin egen liga! bruker kun håndleddet hvis man vil det! kjenner sjaltinga godt og mer presist finns vel ikke!?

#197954  av Thomas S

Er ikke det samme kassen som står i Celica T23 då?? Den e ihverfall sykt deilig! Digg å kjøre coupe, hvile armen din på girstangen i vannrett stilling å cruise! 8)