Svart Lexus Is 200 spottet ved kollstad i Trondheim i dag ca kl 16:30. 

ThaShiZnitH skrev:Kordan klarer du å selge noe såntHan fikk innkalling til verdens største barnehageEr du ikke glad i bilen din?? Hadde faktisk tenkt å ringe på den men så dagen derpå var an vekk!
Kommer til å få store problemer når jeg skal selge neste bilen min!
ThaShiZnitH skrev:Har ikke prøvd automat giren i en Lexus før men absolutt alle de andre automat bilene jeg har kjørt har jeg blitt fulstndig sprø av den jekla giringen i hytt å pine! Men om jeg ikke finner en Lexus uten automat så må jeg nok bite det sure eplet å kjøpe medvet ikke hvordan automaten er på is200, men har selv prøvd gs'en og det er stortsett den mest imponerende automatkassa jeg har prøvd.. fantastisk! Arbeidet akkurat slik du ville, samt at du kan såklart "sperre" den i alle gir. (tiptronic eller noe i den duren)
ThaShiZnitH skrev:Cruise control!! AUTOMAT GIR!! Nei huffa meg! Er i grunnen litt for vanskelig å finne skikkelig bil på nettet, er jo bare Lexuser med slappmann stikken å få tak iså-så.. må du ikke sammenligne en merce sin automatkasse mot lexus sineAmerikanerne skulle vært torturert for å få automat populært! Blir aldri så sint bak rattet når jeg låner fattern sin Merce! Girer i hytt å pine uansett kor mye eg jokker stangen!