Bilder?
91 auda 90 quattro 20v
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000
Christian skrev:Fortsatt med for liten motor. Og nå ser den jaggu ut som en transporter ogsåMotoren holder bra den! No må ikke Toyota bli som alle andre å hive en sværa motor til ingen nytte. Men utseende kan no diskuteres![]()
Har en 2003mod nå, som skal byttes inn iløpet av 6mnd. Er gode biler, men for motorsvake, for lavt giret og masse støy...
ThaShiZnitH skrev:Den gjør jo ikke det daChristian skrev:Fortsatt med for liten motor. Og nå ser den jaggu ut som en transporter ogsåMotoren holder bra den! No må ikke Toyota bli som alle andre å hive en sværa motor til ingen nytte.![]()
Har en 2003mod nå, som skal byttes inn iløpet av 6mnd. Er gode biler, men for motorsvake, for lavt giret og masse støy...
bilnorge :
Nye er også motorene, to dieselalternativer på 2,5 liter som byr på henholdsvis 95 eller 117. Begge innfrir de strengere utslippskravene i EUR4 og medfører reduserte driftskostnader sammenlignet med dagens modell.
Maks dreiemoment for den svakeste utgaven er 230 Nm i området fra 1400 til 2800 omdreininger. 294 Nm mellom 1600 og 2400 o/min er hva du får med den kraftigste utgaven. Denne har også 4x4 som standard, noe de fleste foretrekker for norske forhold.
http://www.bilnorge.no/yrkesbil/vis_art ... ?aid=29554
Christian skrev:Har hatt 4 forskjellige de siste 10 åra. En 87mod 4x4 som måtte dyttes i motbakker, en 94mod 4x4 som ikke var hakket bedre, en 2000mod 4x4 som var bedre og nå en 2003mod d4d 4x4 som er mye bedre enn den forrige. Likevel synes jeg at når man kjører borti 10mil pr dag i disse er det greit at de flytter seg litt. Og støynivået i denne kontra f.eks en ny transporter er latterlig høytOg med 4WD så KAN man ha moro med den på vinterføre.. bare det er glatt nok![]()
Det positive er at hiace'n er en gjennomført solid bil, de banker og går uansett hvor gamle og slitne de er
Christian skrev:Da skal det jaggu være glattVet ikke hva slags bakker dere har på dagali, men har fungere de fint. Men at de bråker er jeg svært enig i! Og selv ikke rwd hiace med sperre er spesielt interesant å kjøre på vinteren.Har mye kg i den til en hver tid, derfor hadde det vært greit med litt mer effekt...