Side 1 av 2

Tribute ST185 RC

Legg innLagt inn:26 jul 2006 11:58
av GT4 CS
Etter denne videoen er det ikke mulig og tenke på og selge bilen lenger

http://video.google.com/videoplay?docid ... lly+celica

Legg innLagt inn:26 jul 2006 13:42
av Helmer
Det var ett artig klipp ja! :) Dæven å rå bil vi har egentlig! :wink:
Klart du må beholde bilen...

Legg innLagt inn:26 jul 2006 14:29
av kennethx
mye inspirerende kjøring der ja :)

Legg innLagt inn:26 jul 2006 17:47
av sleeper
tøft! 8)

Legg innLagt inn:26 jul 2006 18:29
av Anders gullstein
En av de peneste rallybilene gjennom tidene etter min mening 8)

Legg innLagt inn:26 jul 2006 21:59
av memo
Helmer skrev:Det var ett artig klipp ja! :) Dæven å rå bil vi har egentlig! :wink:
Klart du må beholde bilen...
hehe, no offense, men rallyrigga biler er ikke akkurat like som fabrikkmodellen ;)

Legg innLagt inn:26 jul 2006 22:50
av Helmer
memo skrev:
Helmer skrev:Det var ett artig klipp ja! :) Dæven å rå bil vi har egentlig! :wink:
Klart du må beholde bilen...
hehe, no offense, men rallyrigga biler er ikke akkurat like som fabrikkmodellen ;)
Hehe, er klar over det, men om du har prøvd en noe oppgradert CS eller gt4, helst på vintern, så skjønner du hva jeg mener... :wink:
Du merker at det ikke er en "vanlig" celica...

Men for all del, jeg skjønner hva du mener! :)

Skulle vært moro å prøvd en rallyrigga celica en gang... :twisted:

Dessuten tenkte jeg litt på utseende på bilen å da! Den ser jo jævli bra ut!! :P

Legg innLagt inn:26 jul 2006 22:57
av memo
Helmer skrev: Skulle vært moro å prøvd en rallyrigga celica en gang... :twisted:
uten tvil :)

Legg innLagt inn:27 jul 2006 00:31
av Hammeren
har studert en av de motorerne når den lå i deler. rått :shock: , men har ikke så mye med org å gjøre....

Legg innLagt inn:27 jul 2006 02:22
av Helmer
Er vel ca 150 hester mer enn de 208 som er i en standard CS, så noe forskjeller vil jeg tru det er ja... :wink:

Legg innLagt inn:27 jul 2006 08:05
av sleeper
Helmer skrev:Er vel ca 150 hester mer enn de 208 som er i en standard CS, så noe forskjeller vil jeg tru det er ja... :wink:
for ikke og snakke om de ekstra 300-350nm moment!

Legg innLagt inn:27 jul 2006 09:24
av GT4 CS
Ja desverre er det ikke så mange orginal deler igjen i en fabriks rigget rally bil. Men hørt om et par her i norge som gikk relativt orginale. Det som var gjort var litt triksing med hjernen og ombygging av bensintanken og dempere med fjærer. Og han jeg pratet med hadde kjørt den i rally selv. Mest skuddsikre bilen han hadde kjørt, utrolig kjøre egenskaper, men de savnet mer motor, men det tok de igjen med kjøre egenskapende. Da jeg pratet med han for ca 3år siden viste han at den var til salgs, en gruppe n. Bilen skulle selges for 100000 med alt av deler, hadde vært sykt gøy :D Da var det og satt inn en ny girkasse med 6gir av rally type med masse uling hehe,og motor var relativt nybygd med forsterket innmat og oppgradert turbo. Angrer som en hund at jeg ikke gikk i banken og kjøpte den bilen.

Legg innLagt inn:27 jul 2006 09:29
av sleeper
var det hvite eller sorte skilter på den?

Legg innLagt inn:27 jul 2006 09:44
av GT4 CS
Det var med sorte skilter, så han sa at om jeg ikke ville sponse staten med mer penger en nødvendig måtte det bli en banebil. Vet ikke hvor mye det ville kostet og fått noe slikt godkjent for bruk på gata jeg?

Legg innLagt inn:27 jul 2006 09:47
av sleeper
du mått ivertfall fått tak i org dempere bremser osv da... utover det så er det vel ikke mer en avgiften som må bet.. (mva er bet på biler med sorte skilter..)