Side 1 av 2
Peugeot 206 sivilpurk i Trondheim
Legg innLagt inn:11 okt 2003 23:14
av chris
Jepp.. Nytt for meg også.
Sølvgrå (bombe?) Peugeot 206, ganske ny sak, farter rundt som sivilpurk i Trondheim. So watch it boys and girls
Legg innLagt inn:12 okt 2003 13:17
av CelicaTurbo
hehe, lurt valg, ingen mistenker en liten 206 ihvertfall

Legg innLagt inn:12 okt 2003 13:28
av chris
CelicaTurbo skrev:hehe, lurt valg, ingen mistenker en liten 206 ihvertfall 
Nei, det er litt skummelt når de nå begynner å tenke slik..

Legg innLagt inn:12 okt 2003 16:17
av bose
Bare de ikke begynner å kjøre Audi TT.Da mister jeg lappen med en gang iaffal

Legg innLagt inn:12 okt 2003 16:21
av chris
bose skrev:Bare de ikke begynner å kjøre Audi TT.Da mister jeg lappen med en gang iaffal 
Da er ikke du den eneste

Legg innLagt inn:12 okt 2003 16:30
av CelicaTurbo
Audi TT eller diverse BMW-varianter er de som lettest hisser meg til sprint ihvertfall, men det er lenge siden nå..

Legg innLagt inn:12 okt 2003 17:39
av Mr2 Mk2
En Audi tt sport kjører vel fletten av mr2?

Legg innLagt inn:12 okt 2003 18:06
av chris
Jostein skrev:En Audi tt sport kjører vel fletten av mr2? 
Er det den 250 hesters saken det? I så fall kjører en mr2 turbo fletta av den igjen.. må jo ha sammenligningsgrunnlag. Kan jo ikke sammenligne en 156 hester mr2 mot en BMW M3 heller

Legg innLagt inn:12 okt 2003 19:14
av Mr2 Mk2
chris skrev:
Kan jo ikke sammenligne en 156 hester mr2 mot en BMW M3 heller 
Nei bmw`en burde jo få en sjanse....

Legg innLagt inn:12 okt 2003 20:07
av CelicaTurbo
Joda, TT Sport med 220hk (eller det har vel kommet en ny variant med enda mer nå?) kjører jo glatt fra en 3S-GE MR2 mk2, men det gjør ingenting når 90% av alle bilene er 180hk-versjonen som går relativt greit å kjøre fra med en MR2.. Jeg fikk vel prøvd det to ganger og jeg suste ikke fra akkurat, men fra toppen av 2. giret dro jeg fra og fortsatte jevnt og trutt i 3. gir. Antar det er pga at turtallsområdet er mindre og at TT'en må gire tidligere til en utveksling som fører til mindre moment til bakken enn MR2'en har i tilsvarende hastighet

Legg innLagt inn:12 okt 2003 20:22
av Mr2 Mk2
Hehe vi kjørte fint fra en TT i 70 sona,med mk1`en....
For de som er lokalt kjent:Så kom vi ned fra Bønes,var vel ca 30m bak tt`kjørte stort sett rolig...Sladdet en Brei en ut på motorveien og da tråkket tt`(TT`en ca 20m foran)en til,da var det ikke annet å gjøre enn å gire ned å gi på...Tok ham ganske fort igjen og kjørte bak den et stykke,før den ga seg ved ca 160,og da var dte ikke annet å gjøre enn å ta en ansvarlig

forbikjøring..Den forsvant fort i speilet..
Legg innLagt inn:13 okt 2003 03:41
av funkes
Jeg har kjørt mye TT 1,8tq 225hk utgaven med chip og filter.
Og den kjører ræva av celicaen min iallfall

Legg innLagt inn:13 okt 2003 07:46
av CelicaTurbo
Det tror jeg nok at den gjør desverre, men det er også en god del forskjell fra denne bilen og den andre med 180hk.. det blir til at hver gang jeg ser en audi ser jeg etter ett eller to eksosrør der bak, er det to vet jeg at personen betalte masse ekstra spenn for ekstra hester, mens er det bare ett rør vet jeg at personen er like kjedelig som 90% av de andre som kjører TT

Legg innLagt inn:13 okt 2003 09:59
av chris
CelicaTurbo skrev:Det tror jeg nok at den gjør desverre, men det er også en god del forskjell fra denne bilen og den andre med 180hk.. det blir til at hver gang jeg ser en audi ser jeg etter ett eller to eksosrør der bak, er det to vet jeg at personen betalte masse ekstra spenn for ekstra hester, mens er det bare ett rør vet jeg at personen er like kjedelig som 90% av de andre som kjører TT 
.. og enten det er ett eller to eksosrør, så er det i 98% av tilfellene ei klyse som kjører...
.. og uansett hvor mange eksosrør en audi TT har, så er det det faktum at bilen blir parkert av de fleste japanske biler med samme hestekreftantall, og også det faktum at Audi TT er en forvokst boble, ergo en grotesk stygg design...

Legg innLagt inn:13 okt 2003 10:06
av CelicaTurbo
jeg synes det er forbausende at de kunne designe en bil med vingeprofil og tro at de kunne komme unna med det? Viser jo bare hvor mye design har å si mot funksjon, kan vel anta at noen ingeniører inne utviklingen av bilen advarte mot resultatet av en slik profil? Nå fikset de det allikevel etter en liten stund ved å klistre en liten spoiler bakpå der, men det er vel ikke uten grunn at Porsche 911 har en SVÆR spoiler bakpå der for å bryte den profilen.. De første TT'ene skapte jo løft i høyere hastigheter, og eiere rapporterte til dels skremmende oppførsel i relativt lave hastigheter (for å være autobahn ihvertfall)..