Kult med sympati

Som folk flest sikkert tenker, så er det jo ikke så voldsomme skadene.
Grunnen til at jeg har lyst til å selge er hovedsakelig at det er billigere å kjøpe en ferdig bil, enn å gjøre min rask, trygg og samtidig godkjent. Det jeg trenger er bedre fjærer og dempere, sprekere motor, bedre bremser, bedre veltebur (har bare bøyle nå) lavere vekt, diff sperre, lavere utveksling osv. Er inne på tanken om å kjøpe en rein løpsbil, altså uten skilter. Men det er klart MR2`n har en veldig god grunnkonstruksjon, så det kunne blitt en bra bil med feks celica turbo bremser og en 20v motor. Har foresten kjøpt godkjente fjærer av STYLEAUTO i Tyskland, men papirer fulgte ikke med i esken så de ble fakset over litt dårlig, tror nok det ordner seg. Husker ikke hvem som tipset meg om de Style fjerene i farten, men er skyldig stor takk.
Bilen passer bra til bakkeløp, til å være en bortimot stein original bil er den rask. Kjørte fortere enn en del biler ifjord, det jeg var mest fornøyd med var at jeg kom med raskere opp enn en klubb kamerat som kjørte en Nissan Almera cup rallybil. Dumt jeg ikke fikk kjørt selve løpet i år, følte det gikk endel fortere pga bla R-dekk og lavere vekt (30kg mindre, veier nå 990kg)
Den papp talerkenen som mange fatter interesse for

hadde jeg skrevet tlf nr mitt på, i tilfelle noen andre egentlig hadde lagt beslag på plassen før jeg tok den. Som vi som var på Gatebil i sommer vet, så var det jo kaos.
Kult at du la inn bildet bose. PS bilene er fremdeles til salgs, men som sagt stresser ikke med det.