Litt morro og litt lærerikt (entusiastisk fyr)
Legg innLagt inn:24 mai 2006 16:33
av larsst185
Legg innLagt inn:25 mai 2006 00:18
av lexusmann
Jada, går sikkert greit, HVIS man er medlem...

Legg innLagt inn:25 mai 2006 15:26
av larsst185
ah,såpass.hmm

Legg innLagt inn:25 mai 2006 18:04
av CelicaTurbo
Direktelink da:
http://www.lovehorsepower.com/MR2_Docs/ ... lation.htm
Er en grei video det, kjekt å se hvordan komme til fuelrail ihvertfall

Underholdende "instruktør"..
Legg innLagt inn:25 mai 2006 18:15
av Andy_Celica
hva er fordelen med det han gjør med den fulkrail greia?
Legg innLagt inn:25 mai 2006 18:22
av CelicaTurbo
han bruker det til å justere bensin sammen med en Apexi S-AFC (som modifiserer signal fra luftmengdemåler/trykkmåler for å lure ECU til å gi mer eller mindre bensin på forskjellige turtall). En annen grunn til at han gjør det er for å øke grunntrykket på bensinen slik at dysene leverer litt mer på maks enn tidligere (han manglet bensin på toppen av turtallet).