TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som bor i nærheten eller skal til Shariff?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #171074  av Goose

Noen som skla til elelr bor i nærheten av Shariff?

Jeg skulle ha prise på noen dekk og felg men å få tak i dem på tlf er en kunst.

Hjelp anyone?
 #171079  av Andy_Celica

Goose skrev:Noen som skla til elelr bor i nærheten av Shariff?

Hjelp anyone?
skriv en mail til ha da vel! :twisted:
 #171080  av Goose

Andy_Celica skrev:

Hjelp anyone?
Har gjort det!!
2 dager siden. :?
 #171087  av Andy_Celica

Goose skrev:
Andy_Celica skrev:

Hjelp anyone?
Har gjort det!!
2 dager siden. :?
oki, da skjønner jeg det

#171092  av donk2k

Tipper det er en del pågang der oppe.. Må sikkert stå LENGE i kø ved personlig opmøte også..

#171111  av Fred

Brodern var innom der i påska og sku hente no hjul han hadde bestillt... etter 40 min i kø fikk han beskjed om at ja, hjula var kommet, men lå langt inne i en container så han kunne ikke få dem nå. Fikk beskjed om å komme tilbake onsdag etter påske, etter 50 min i kø den dagen, var hjula fortsatt for langt inne i containeren... Endte med at han ga f og tok med seg depositumet og dro... Han kunne få hjula, men det tok nok litt tid sa dem... Prøvde å ringe MANGE ganger før han dro, men umulig å komme igjennom... Mulig pågangen har gitt seg litt nå da men...

#171139  av |plumbo

var der selv i påsken og sto i 30 min ( FOLK SNEK I KØA SOM FAEN!! ) fikk dekka fort og det var det ..

#171141  av celicat23

Var der sist helg, 20 minutter etter de åpnet. Da var det så mye folk der allerede, at de hadde begynt å parkere biler langs veien som går forbi der. Snudde bare og dro igjen...

#171144  av Biggen

Hørte rykter om at de skulle begynne med døgn åpent...! Vet ikke hvor sant det er men....

#171163  av Goose

nytter ikke for meg å dra fra sarp bare for å sjekke prisen på dekk og felger, og ikke sikkert de klarer å skaffe dem heller.

Uff blis så lei av volk som bruker tiden til forhandlere for å kjøpe 14" i 165 bredde for stålfelgnee sine til en gammel eskort.... :?

Kanskje jeg skal gi F i shariff og kjøpe andre steder?

#171166  av celicat23

Goose skrev:nytter ikke for meg å dra fra sarp bare for å sjekke prisen på dekk og felger, og ikke sikkert de klarer å skaffe dem heller.

Uff blis så lei av volk som bruker tiden til forhandlere for å kjøpe 14" i 165 bredde for stålfelgnee sine til en gammel eskort.... :?

Kanskje jeg skal gi F i shariff og kjøpe andre steder?
http://www.daekimporten.dk/

Sender til norge, og har en del du ikke får tak i her til lands.