TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny Toyota...bilmesse

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #150966  av Lilli

Vet ikke helt hva jeg skal si om denne...spesiell iallefall :wink:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=138435

Lamborgini i gosje gul....nope! Men fikk litt sansen for Aston Martin's nye konsept Rapide...
 #150968  av James

Lilli skrev:Vet ikke helt hva jeg skal si om denne...spesiell iallefall :wink:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=138435

Lamborgini i gosje gul....nope! Men fikk litt sansen for Aston Martin's nye konsept Rapide...
hmm.... vet ikke helt om jeg likte den Toyotaen der jeg heller :?
Men den nye Lamborghini Miura var helt konge syns jeg... :P Glømmer aldri når di prøvde en gamle Miuraen på Top Gear! Helt SYK lyd i den!

#150978  av Lilli

Lamborginien var fin den ja...men ikke i den gosjegule farven...må liksom være rød...eller sort... :)

#151074  av Kebab gud

tror du har missforstått .. Gul er lambo sin farge ..
Rød er ferrari sin..

ny og ny fru bloom .. det er da streng tatt et konsept.. blir den laget misstenker jeg at den blir solgt som scion i usa .. minner meg mye om bB/xB

#151078  av Kjelliken

8) Den Toyotaen fikk i allefall strålende kritikk fra en bil designer side for nytenkning.

Men er mange biler jeg ikke likete første gang jeg så dem. Men etter en stund så ble de tøffere.. Så avventer litt med og utale meg om jeg liker den eller ikke.. Men er klart helt uenig med kritikken i VG.. Ikke mye gjennomtenkt den kommenaren inni der .. hobby kritikk kaller jeg det for en avis og være.. :D

#151107  av Lilli

Kebab gud skrev:tror du har missforstått .. Gul er lambo sin farge ..
Rød er ferrari sin..

ny og ny fru bloom .. det er da streng tatt et konsept.. blir den laget misstenker jeg at den blir solgt som scion i usa .. minner meg mye om bB/xB
Nei jeg har ikke misforstått, men det er min personlige mening...Var en lambo i gaten her, den var sort og det likte jeg...
Har aldri syntes gult (den fargen der) var noe fin...(liker bedre den litt mørkere gule, er en par biler her på forumet med gulfargen jeg liker)
Ferrari MÅ være rød 8)

#151242  av Th4 Ghost

Ingen som har kommentert den nissan Urge'n enda? ser ut som noen har spydd på den. anyways, trudde lambon skulle være svart jeg? men men, helt rett: ferrari SKAL være rød :)

#151266  av richeros

digget toyota'en. roof chop aktig og gode gammle ganster trekk i moderne former. nice :)
Selv om det ble litt som med mustangen saa maa jeg nevne at camaro'en var alvorlig fet. En aa se opp for om den skulle vise seg paa veien....

(sorry, ingen norske bokstaver :( )

#151272  av celica4ever

jeg syns den toyotaen var skyt tøff :D Men falt skikkelig for den camaroen og lamboen! 8)

#151331  av jan-erik

Prototypen fra Lamborghini med basis i Miura var bare helt rå spør du meg. Det er en bil som kan kle absoulett alle farger. Hadde nok vært enda tøffere i organge.