FireWalk skrev:
Ok. La oss bare gi faen i alt. La oss ikke bry oss om noe. 90% skatt, 600 kr i bompenger hver gang du skal ut eller inn av sentrum. La oss bare godta alt
nå snakker du bare piss, saken er at man istedet for å vise fingern til en tilfeldig arbeider, så kan man heller gå gjennom de rette kanaler og derved arbeide med problemet mot de rette personene som faktisk KAN gjøre noe med det.
FireWalk skrev:
Nei... du får ha dine meninger, jeg har mine. Om veien der skal utbedres er det best om de som jobber der SELV tar tak i problemet og innser at noe må gjøres. Eneste måten det skjer på er at de får BESKJED om at der faktisk ER et problem.
de som jobber der selv får ta tak i problemet? da er du jo like en like sviklete pyse selv, om du ikke klarer gjøre annet enn å kjefte på han stakkaren som arbeider der.
hvis du mener det er så forferdelig, så kan du skrive et brev eller ta en telefon til de som har noe med det å gjøre.
[/quote]
FireWalk skrev:
Norge er et land med sveklinger, pyser som ikke tør å si ifra når noe er feil/urettferdig.
Flytt til Sverige da, de er sikkert tøffere
FireWalk skrev:
Det er et fritt land, det er ingen skam i å ytre sin mening eller å stå for det man tror på.. ET sted må det begynne...
ironisk at noen som deg skulle si noe slikt på dette forumet
saken er at om dere er så jævli opptatte av å gjøre noe med problemene (i dette tilfellet en tollstasjon), så slutt å gjør det som er mest praktisk å minst problematisk for dere.. å vise en finger eller en knyttneve, altså..hva faen skal det hjelpe?
om dere er så gira på å gjøre noe med ting, så vet dere godt selv at dere må gå gjennom rette kanaler.
vi kan og ta litt fakta:
dette problemet er garantert bare et problem hos oss med senka biler..
dvs hvor % av totalt passerte? og hvor mange av disse er godkjent senket? kanskje 1%?
dvs de skal bruke 100.000,- ++ (ca. sum mtp drift av utstyr, mannskap, etc. etc. pengen triller fort) på å tette et hull i veien som et mikroantall av alle (som har lovlige biler) som kjører igjennom har et problem med?
så leser du i avisen hvor mange som klager på at staten kaster bort penger på crap lissom.. det hele blir litt for komisk for meg