TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• beste bank for bil lÃ¥n?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #136189  av Oas

Ikke for å være lat :P
Men er det noen som nylig har tatt bil lånn og sjekka hvor det er best å ta bil lån.
Hvet jeg kan ringe å sjekke overallt men vis noen har peiling her så hadde jeg spart mye tid ^^.

#136207  av one

Bankene er ganske like. Kanskje det skiller 200\300kr pr.månd fra den dyreste og rimeligste. Det er jo bare småtteri. LØP og KJØP

#136256  av Oas

da så :)

#136266  av Kaizern

Bare husk å sjekk renta før du eventuelt signerer på lånepapirene, det gjorde ikke jeg.. Å nå har jeg en rente på 14%, mens de fleste kompisene mine har rente på 4-6%...... :cry:

#136300  av Blueman

Jeg har faktisk renta nede på 3.6 :)

#136454  av chris

Kaizern skrev:Bare husk å sjekk renta før du eventuelt signerer på lånepapirene, det gjorde ikke jeg.. Å nå har jeg en rente på 14%, mens de fleste kompisene mine har rente på 4-6%...... :cry:
Da tror jeg de kompisene dine har lån med sikkerhet, og du ikke. :)

#136463  av grimfer

Et godt tips er å bruke foreldre som kausjonister, så lenge de har og har hatt god jobb og eiendom og greier.

Jeg har gode betingelser fordi banken har kjent familien min siden tidenes morgen, og foreldrene mine har greie jobber begge to.

Lån med sikkerhet i bil bør du ikke satse på i våre dager. Det lønner seg ikke...

#136469  av cs2451

jeg har 3,1 % rente.

#136472  av Kaizern

chris skrev:
Kaizern skrev:Bare husk å sjekk renta før du eventuelt signerer på lånepapirene, det gjorde ikke jeg.. Å nå har jeg en rente på 14%, mens de fleste kompisene mine har rente på 4-6%...... :cry:
Da tror jeg de kompisene dine har lån med sikkerhet, og du ikke. :)
Nei, fadern står som sikkerhet for de pengene, så.... Bytte bank, tja, tjo....!!!!

#136473  av Th4 Ghost

cs2451 skrev:jeg har 3,1 % rente.
var det før eller etter at du kræsja`?

#136474  av cs2451

Th4 Ghost skrev:
cs2451 skrev:jeg har 3,1 % rente.
var det før eller etter at du kræsja`?
Både før og etter. Har ikke sikkerhet i bilen så det har ingenting med bilen å gjøre:)

#136504  av Oas

grimfer skrev:Et godt tips er å bruke foreldre som kausjonister, så lenge de har og har hatt god jobb og eiendom og greier.

Jeg har gode betingelser fordi banken har kjent familien min siden tidenes morgen, og foreldrene mine har greie jobber begge to.

Lån med sikkerhet i bil bør du ikke satse på i våre dager. Det lønner seg ikke...
jeg får ikke no låne selv xD allt må stå på moren min.

takk for all respons