TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ett lite knippe crash-videoer....

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#128952  av Andreazz

SATAN :shock: Der hvar det et par gode bevis på at aerodynamikk er en viktig faktor når man begynner å få litt hastighet! Den ene bilen der tok jo bokstavlig talt av å fløy sikkert 150-200meter ut i skauen..

#128955  av BrennaRacing

Den værste var jo han siste karen, som ble truffet bakfra av en bil...Så ikke digg ut ass

#128972  av Fredrik

:shock: :shock:

Mange stygge kræsjer! Og bli truffet av en bil bakfra i den hastigheten er ikke deilig.. Og da han i tillegg treffer autovernet! *grøss*

#129034  av Ã¸xseth

dakar kanin :lol:

#129039  av teknikeren

Mange humoristiske kresjer der ja, men også mange som så rimelig stygge ut.
Men hva feilte duden som kjørte den lille sølvgrå bilen på vnlig vei og klarte det kunst stykke å velte (kommer det fra han som velta med en hi-ace :twisted: )

#129122  av FireFox

Shit! trodde det bare var i amerikanske filmer at bilene eksploderte rimelig fort jeg men.. :shock:

#129129  av FireFox

MÃ¥ nesten legge inn en link til her jeg da.. WTF er det han som kommer fra venstre driver med? :mrgreen:

http://www.big-boys.com/articles/dirtbikehit.html

#129165  av elino

FireFox skrev:MÃ¥ nesten legge inn en link til her jeg da.. WTF er det han som kommer fra venstre driver med? :mrgreen:

http://www.big-boys.com/articles/dirtbikehit.html
WTF??? AUUUU.....og hvor kom han fra?

#129407  av Th4 Ghost

Fy satan!! au, au og atter au. var mye stygt der
BrennaRacing skrev: Den værste var jo han siste karen, som ble truffet bakfra av en bil...Så ikke digg ut ass
jeg skjønner ikke hva han gjorde uttafor gjerdet i det hele tatt jeg

#129449  av BrennaRacing

Søndagstur :D

#129584  av Th4 Ghost

hehehehehe. det var iallefall hans siste. kan liksom ikke se for meg at han der overlevde. heller ikke han som satt i den drag bilen som gikk rett i veggen der. var jo svarte meg bare cm biter igjen av bilen jo!

#129676  av BrennaRacing

Tviler sterkt på at han forgjengeren overlevde....

Men jeg har hørt rykter om at han der som kjørte inn i en annen bil der det var så mye tåke, overlevde...Hørte også at han saksøkte banen fordi det tok så lang tid før redningsmanskapet kom :(

#129684  av Andreazz

Th4 Ghost skrev:hehehehehe. det var iallefall hans siste. kan liksom ikke se for meg at han der overlevde. heller ikke han som satt i den drag bilen som gikk rett i veggen der. var jo svarte meg bare cm biter igjen av bilen jo!
Han i den dragstern der overlevde faktisk, de viste den der ulykken på discovery en gang.. Vistnokk en av de værste ulykkene i denne sportens historie :!:

#129714  av NISMO

BrennaRacing skrev:Tviler sterkt på at han forgjengeren overlevde....

Men jeg har hørt rykter om at han der som kjørte inn i en annen bil der det var så mye tåke, overlevde...Hørte også at han saksøkte banen fordi det tok så lang tid før redningsmanskapet kom :(
Ja det stemmer. Men han ble så sterkt forbrent at han ikke kan fungere...