TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mørkegrønn RHD MR2 turbo Oslo - ekeberg omegn DL**

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #120378  av Dalan

Var på en liten tur i dag, spotta en mørkegrønn RHD MR2 turbo på vei ut av Oslo.
Trodde først det var BrennaRacing når den kom bakfra, men så fort at den var RHD og hadde sidemarkeringslys, og slakket av og kom inn bak den så så jeg det var en GTS 8)
Kunne trivdes på den siden av bilen med den motoren.

Kjørte ikke MR2 selv hvis du tilfeldigvis skulle lese dette..
Vedlegg
Photo-0195.jpg
Photo-0195.jpg (43.81 kiB) Vist 743 ganger

#120451  av BrennaRacing

Den så jeg i går mellom østensjø og bøler også. Var rimelig standar tror jeg

#120661  av Dalan

BrennaRacing skrev:Den så jeg i går mellom østensjø og bøler også. Var rimelig standar tror jeg
Ja den så helt standard ut.
Var en litt "eldre" kar som kjørte (Jeg er 21 så eldre er jo relativt da.. :P)

#120662  av BrennaRacing

Ja, når jeg så den så satt det to gutter (menn) i bilen. Vi var på fest på Bøler samme dagen som jeg så bilen, å da hadde vist han ene på festen blitt hentet av den Mr2en....

Nais bil :D

#121310  av ketil_n

Jeg kan bekrefte at det var min bil.. har ikke vært så aktiv på forumet her, men har lest sykt mye her... bilen er importert fra japan, og er en mr2 turbo ja, eller GT som den heter i japan (bilen er targa GTS heter bilen uten targa) ps. Da bilde ble tatt var det pappa som kjørte.. Ser dere bor i oslo, jeg bor på oppsal i oslo selv..

#121311  av BrennaRacing

Okay. Pen bil ja :D Gjort mye med den eller??

Har sett bilen din to ganger på bøler så jeg regnet med at du bodde i området... 8)

#121383  av BrennaRacing

LÃ¥ner du bort bilen din mye til faren din eller??

Var på vei hjem for 10 min siden, å kjørte innom Shell på Mortensrud.. Der så jeg bilen din sto parkert ved pumpene med en kar som jeg regner med var faren din inni (hvis du ikke er 50 år da :lol: )

#121633  av ketil_n

Ja, pappa eier vel 70% av bilen, så at han får kjøre den skulle bare mangle.. hehe.. bilen er rimelig orginal, det sitter ett apexi luftfilter der, og bilen har 16" felger.. har bare byttet det meste av slitedeler på bilen, så det blir nok trimming og sånn nå snart.. Ellers så er jo mr2 utrolig pen bil som vekker bra med oppmerksomhet.. og så god og kjøre også!

#121652  av BrennaRacing

Det høres bra ut :D Du får bli litt mer aktiv på forumet da, å legge ut poster når du skal trimme bilen din å sånn. Mange flinke folk her som gir deg råd til det du trenger :D

#121823  av ketil_n

Ja, skal bli det fremover.. jobber som bilmekkaniker lærling, så det meste tekniske går jo greit, men det er altid bra og ha ett sted og spørre når man lurer på noe.. og ja det virker som det er mange som har peiling på mr2 her... må møte dere som bor i nærheten en dag da,og slå av en hyggelig mr2 prat.. hehe

#121938  av BrennaRacing

Hadde vært kult å tatt et lite treff for de som bor i nærheten av Oslo :D

#122019  av ketil_n

Ja det hadde vært kult og få til.. Jeg så foresten en vit styla mr2 mk2 i byen lørdag natt..

#122076  av BrennaRacing

Var den uten vinge??? Det sto en til stylet Mr2 uten vinge til salgs hos tg bil for litt siden...Kostet 149000 tror jeg :)