TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder av motoren...ingenting spesielt!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#119498  av larsst185

Ja,se nå til å få vaska det motorrommet :lol:

#119504  av Raze_r

var det et støvkorn jeg så der på filteret :roll:
at folk ikke gidder å stelle ordentlig med bilen sin altså :lol: :lol: :lol:

#119523  av larsst185

mener å ha hørt at den bilen dær er gått ganske mye.nermere 300k.sikkert derfor det ser litt lurvete ut det motorrommet :wink:

#119680  av FireFox

Optima 700 Gelebatteri du har el? :wink: det ekke så surt :D

#119685  av celicat23

FireFox skrev:Optima 700 Gelebatteri du har el? :wink: det ekke så surt :D
Det er optima ett eller annet :) Har ikke sett så mye på det. Måtte bare kvitte meg med det triste orginal batteriet. Prøvde red top først, men da ble polene på feil side. Så endte opp med det jeg har nå, og er fornøyd. Måtte lade det bare 1 gang i vinter mens bilen stod låst i garasjen.

#119691  av teknikeren

Å herre gud!! Den bilen er så velholdt at jeg ikke får satt ord på det...
Btw er den solgt? En av vekterne på jobben sikkler på bilen din nå for tiden :) etter at jeg viste han den solgte han unna bmw å sin 2006 R1...
Men vet ikke om det blir noe da.

#119697  av sw20

du kunne ikkje hatt mr2 mk2... en biltur og det e fult av støv nedi der..... grrrrrrr :lol:

#119727  av celicat23

teknikeren skrev:Å herre gud!! Den bilen er så velholdt at jeg ikke får satt ord på det...
Btw er den solgt? En av vekterne på jobben sikkler på bilen din nå for tiden :) etter at jeg viste han den solgte han unna bmw å sin 2006 R1...
Neida, har den enda. Er en som stresser med å få solgt en bil som har veldig lyst på den. Ellers så stresser jeg veldig LITE med å selge den egentlig. Har tatt den vekk fra autodb.no bl.a.

Har ikke helt bestemt meg om jeg skal gidde å annonsere den noe mer. Responsen blandt folk ute når jeg kjører en tur med den motiverer veldig til å bare beholde bilen selv og bygge videre på den i vinter :)

Mulig jeg tar en annonse i motorbørsen i august, men ikke noe mer. Blir den ikke solgt i løpet av august så setter jeg meg ned å bestiller mer deler til den, og beholder den minst 1år til selv.

Ny frontfanger og karbon dørsider (innvendig) står ivertfall på lista :) Nye felger med polert kant og sorte eiker hadde ikke gjort vondt heller. Men...Får se. Alt er bare spekulasjoner så lenge..

#119739  av sindrejl

celicat23 skrev:
teknikeren skrev:Å herre gud!! Den bilen er så velholdt at jeg ikke får satt ord på det...
Neida, har den enda. Er en som stresser med å få solgt en bil som har veldig lyst på den. .

er vel ikke tilfeldigvis en fra trondheim?

#119758  av Zepticon

DIN STYGGE JÆVEL!!!!!!!

:lol: :lol: :lol:

Aner du hvordan de bildene der får meg til å føle meg?
Har mest lyst å krype under en stein å gjemme meg!!!
Bilen min ser jo ut som et vrak sammenlignet med noe sånnt!!

Kan du lage en lite "How to" til oss mindre begavede perfeksjonister?
Vi som vil men får ikke til!!! :roll:

Utrolig fet bil.... :twisted: :twisted:

#119772  av celicat23

sindrejl skrev:
celicat23 skrev:
Neida, har den enda. Er en som stresser med å få solgt en bil som har veldig lyst på den. .

Hørtes riktig ut.

#119773  av celicat23

Zepticon skrev:DIN STYGGE JÆVEL!!!!!!!

:lol: :lol: :lol:

Aner du hvordan de bildene der får meg til å føle meg?
Har mest lyst å krype under en stein å gjemme meg!!!
Bilen min ser jo ut som et vrak sammenlignet med noe sånnt!!

Kan du lage en lite "How to" til oss mindre begavede perfeksjonister?
Vi som vil men får ikke til!!! :roll:

Utrolig fet bil.... :twisted: :twisted:
Enkel sak, egentlig. Du jobber mye, og bruker ALLE pengene på bilen. Og da mener jeg ALLE. Så du kan glemme å gå på by'n, kjøpe deg klær, eller ha noe spesielt sosialt liv - for du sitter hjemme og ser på veggen. For det er det eneste som ikke koster noe. Og å ha dame er helt uaktuelt, for det koster også penger.

Og....VIPS....så har du fet bil. Jeg tjener ikke noe spesielt fett med penger, og får absolutt ingenting av noen. Så det er ikke verre enn å jobbe mye, og prioritere bilen fremfor ALT.

#119801  av sindrejl

celicat23 skrev:
sindrejl skrev:
celicat23 skrev: Neida, har den enda. Er en som stresser med å få solgt en bil som har veldig lyst på den. .

Hørtes riktig ut.
han jobber ilag med meg :P

#119850  av Zepticon

celicat23 skrev:Neida, har den enda. Er en som stresser med å få solgt en bil som har veldig lyst på den.
Klart han stresser! Jeg får høyt blodtrykk bare av bildene! Tenk han stakkaren som skal kjøpe den? Hadde ikke fått sovet jeg før den sto i garasjen, og når den sto i garasjen hadde jeg ikke fått sovet da heller :roll: Tenk om den ble ødelakt?