Kjeda meg litt for mye...Tok noen bilder av den møkkete motoren min...

FireFox skrev:Optima 700 Gelebatteri du har el?Det er optima ett eller annetdet ekke så surt
teknikeren skrev:Å herre gud!! Den bilen er så velholdt at jeg ikke får satt ord på det...Neida, har den enda. Er en som stresser med å få solgt en bil som har veldig lyst på den. Ellers så stresser jeg veldig LITE med å selge den egentlig. Har tatt den vekk fra autodb.no bl.a.
Btw er den solgt? En av vekterne på jobben sikkler på bilen din nå for tidenetter at jeg viste han den solgte han unna bmw å sin 2006 R1...
Men vet ikke om det blir noe da.
celicat23 skrev:teknikeren skrev:Å herre gud!! Den bilen er så velholdt at jeg ikke får satt ord på det...Neida, har den enda. Er en som stresser med å få solgt en bil som har veldig lyst på den. .
Btw er den solgt? En av vekterne på jobben sikkler på bilen din nå for tidenetter at jeg viste han den solgte han unna bmw å sin 2006 R1...
sindrejl skrev:Hørtes riktig ut.celicat23 skrev:teknikeren skrev:Å herre gud!! Den bilen er så velholdt at jeg ikke får satt ord på det...Neida, har den enda. Er en som stresser med å få solgt en bil som har veldig lyst på den. .
er vel ikke tilfeldigvis en fra trondheim?
Zepticon skrev:DIN STYGGE JÆVEL!!!!!!!Enkel sak, egentlig. Du jobber mye, og bruker ALLE pengene på bilen. Og da mener jeg ALLE. Så du kan glemme å gå på by'n, kjøpe deg klær, eller ha noe spesielt sosialt liv - for du sitter hjemme og ser på veggen. For det er det eneste som ikke koster noe. Og å ha dame er helt uaktuelt, for det koster også penger.
![]()
![]()
![]()
Aner du hvordan de bildene der får meg til å føle meg?
Har mest lyst å krype under en stein å gjemme meg!!!
Bilen min ser jo ut som et vrak sammenlignet med noe sånnt!!
Kan du lage en lite "How to" til oss mindre begavede perfeksjonister?
Vi som vil men får ikke til!!!![]()
Utrolig fet bil....![]()
celicat23 skrev:han jobber ilag med megsindrejl skrev:Hørtes riktig ut.celicat23 skrev: Neida, har den enda. Er en som stresser med å få solgt en bil som har veldig lyst på den. .
er vel ikke tilfeldigvis en fra trondheim?
celicat23 skrev:Neida, har den enda. Er en som stresser med å få solgt en bil som har veldig lyst på den.Klart han stresser! Jeg får høyt blodtrykk bare av bildene! Tenk han stakkaren som skal kjøpe den? Hadde ikke fått sovet jeg før den sto i garasjen, og når den sto i garasjen hadde jeg ikke fått sovet da heller