trd2000gt skrev:inzane2012 skrev:
jeg legger den høgre targaen i bagasjerommet, bare å passe på at den ligger litt fast så den ikke sklir til sidene når du kjører, så har ikke hatt noe problem med det enda... evt om du er litt forsiktig kan du sette den på gulvet forran suben, men da mister du litt plass til setet pluss at membranen til subben kan slå borti glasset om du spiller høyt...
Aha, er det virkelig plass til targaen i bagasjen altså ?:p
men 1stk 10" dunker den bra?
inzane2012 skrev:ps, bestilt litt deler til bilen min nå, noen nye avstivere, plastdeksel, fester og foringer, så blir vel en liten oppdatering i tråden min snart 
Dette liker vi! 
ja, er plass om du legger den på glasset med festet ned midt i bagasjerommet
ja en 10" dunker rimelig greit den ja, di gangene jeg har vert passasjer i min egen bil (skjer ytterst sjeldent) så kjenner jeg det i halsen når jeg guffer på... MEN jeg syns det blir kanskje litt vel rettningsbestemt bass, du legger godt merke til det etterhvert at du bare har sub på ene siden, blir ikke som i bilen til madammen da hun har subben sin i bagasjerommet...
men til mitt bruk og musikk funker den gullegodt, spiller alt fra trance, pop, speed metal, hard/prog rock til country like godt

og den er VEL verdt pengene
så vist du ikke vil begynne å skjære i bilen for å lage til kasse der som oppbevaringsboksene er og sånt, så er den subben det beste alternativet i mine øyner vertfall, samt at du mister minimalt med beinplass, og om du velger å legge forsterkeren bak førersetet, slik jeg har gjort så får du fortsatt plass til targaen over forsterkeren om den ikke er for stor
PS: fikk faktisk gjort litt med bilen min idag, bytta lyspærer i instrumentpanelet

var rimelig greit etter jeg leste tråden inne på FAQ'n til mr2

gjort på en halvtime

eneste jeg ikke skjønner er hvordan i alledager det kan koste 66kr for di pærene med blått trekk over seg som egentlig skulle vere der, så jeg kjøpte klare pærer til 20kr stk istedet