TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kronerulling av "media-disk" ?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

Er du med?

Ja, jeg er raus, og vil være med på å kjøpe disk
34
92%
Nei, jeg er gnien
3
8%

#45853  av chris

Pål skrev:Sorry, glemte å skrive navnet mitt i Tekst - feltet, går det bra? betyr jo bare at du får en anonym betaling...
sporer deg nok opp uansett :P

#45866  av VeilSide

FÃ¥r nok gi ts-ogn litt tilbake ettersom ett par ts-ogner har lagt igjen litt penger hos meg :wink:

#45927  av spkstrp

er vell egentlig ikke så farlig hvem som gir, viktigste er jo at pengene siger inn :D men hvor mye er det snakk om nå, og når skal det kjøpes? ;)
EDIT: hehe så det nå ..... BESTILT allerede. mohahnahaha :twisted:

#46692  av chris

Jeg har fått betaling fra flere enn de som står i lista, men har ennå ikke fått papirene fra banken på dette.

siste innbetalinger skjedde 18.mai, og er disse:

18.05.2004 OVERFØRSEL: MARKUS LUNDBERG 60,00
18.05.2004 GIRO: TELEGIRO FRA: LANGERUD ERLEND 40,00
18.05.2004 GIRO: FRA: OLE CHRISTIAN SOLLI 40,00
18.05.2004 GIRO: NETTGIRO FRA: HETLAND PÃ…L 40,00
18.05.2004 OVERFØRSEL: PÅL NYHUS Fra Pål Nyhus, alias Pål :) 40,00

Nå skal i hvert fall ingen føle seg utelatt ;)

Disken kommer på plass i løpet av denne uka, virker det som. Men han som skal ordne webløsninga er, som tidligere nevnt, midt i eksamenstid, så han har ikke tid til å lage noe ennå. Så med mindre det er noen skikkelig dyktige html-guruer her, så må dere vente litt med å få tilgang til disken. Jeg vil antakelig få tilgang med en gang den kommer på plass, og kan i hvert fall begynne å uploade det som jeg måtte ha å dele med dere ;)

#46700  av CelicaTurbo

hva er det for noe webgreier han skal mekke egentlig, og hvorfor skal noe slikt brukes fremfor vanlig ftp? Ikke at jeg har noe imot det, jeg bare lurer på argumentene.. det vel bedre sikkerhet i det minste :)

#46712  av chris

CelicaTurbo skrev:hva er det for noe webgreier han skal mekke egentlig, og hvorfor skal noe slikt brukes fremfor vanlig ftp? Ikke at jeg har noe imot det, jeg bare lurer på argumentene.. det vel bedre sikkerhet i det minste :)
-editert svar-
jeg fikk egentlig ikke noe forklaring på det, som jeg kunne skjønne noe av. men det var noe med upraktisk og klossete og usikkert. Men mulig vi setter den opp med ftp likevel. webadministrert ftp
Sist redigert av chris den 25 mai 2004 09:38, redigert 2 ganger totalt.

#46796  av Dalan

doh, glemmer stadig denne.. må minne meg selv på denne når jeg kommer hjem :oops:

#51200  av CelicaTurbo

den eposten kan du gjerne sende en gang til for jeg kan ikke se å ha mottatt dette, men det vil ta minst en uke før jeg får internet opp igjen nå så det blir ikke gjort noe umiddelbart..

...og, jeg vil gjerne få bekreftet at filene som lastes opp ikke ligger på ts-ogn's filområde på serveren, og at det er absolutt ingen sjangs for at disse ftp-brukerne kan hente filene fra ts-ogns webområde? Har ikke tid og mulighet til å teste ut den påloggingen enda.. :wink:

#51225  av chris

CelicaTurbo skrev:den eposten kan du gjerne sende en gang til for jeg kan ikke se å ha mottatt dette, men det vil ta minst en uke før jeg får internet opp igjen nå så det blir ikke gjort noe umiddelbart..

...og, jeg vil gjerne få bekreftet at filene som lastes opp ikke ligger på ts-ogn's filområde på serveren, og at det er absolutt ingen sjangs for at disse ftp-brukerne kan hente filene fra ts-ogns webområde? Har ikke tid og mulighet til å teste ut den påloggingen enda.. :wink:
det er en egen harddisk, 120 giga, som ftp'en er kobla mot. brukerne kommer ikke utenfor denne harddisken. Han som har fiksa dette vet nok hva han gjør også ;)
skal få han til å sende den mailen en gang til jeg.

(o/t, hvordan går det med flyttinga?)

#52327  av chris

Oppdaga plutselig at det var kommet inn penger fra en etternøler, en viss Alf-Morten Engvik aka @lpher har betalt inn 100 kroner nå i starten av juli ;)

Kristian: får du ordna dns'en snart eller, så vi får fiksa url til mediadisken vår ?

#52359  av henningl

Kristian får nett igjen i morgen (fredag) såvidt jeg har forstått..

#52431  av @lpher

chris skrev:Oppdaga plutselig at det var kommet inn penger fra en etternøler, en viss Alf-Morten Engvik aka @lpher har betalt inn 100 kroner nå i starten av juli ;)

Kristian: får du ordna dns'en snart eller, så vi får fiksa url til mediadisken vår ?
LOL :D Stemmer nok det ja...glemte hele greia da jeg dro på ferie..og etter jeg kom hjem har det vært kaso hele tida...har derfor heller ikke vært like mye her inne som jeg pleier jeg :)

@lpher

#53219  av CelicaTurbo

domenet bilder.ts-ogn.no er nå registrert i DNS og serveradmin skal ha fikset slik at webserver tolker dette korrekt, men det vil fremdeles ta noen timer til dette domenet fungerer for alle pga at det tar litt tid før denne endringer er synlige hos alle internetleverandørene :wink:

Så, Chris, om du skriver en skikkelig infopost med beskrivelse av hva dette er, hva som er mulig, hvordan folk kan registrere seg og eventuelle begrensinger i størrelse eller type fil så hadde det vært flott, så gjør jeg den posten din til en annonsering etterpå :)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8