Mycket bra 

Har du fått byttet Dashbordet enda?
  Har du fått byttet Dashbordet enda?Qurtis skrev:Hei, Dette ser bra utHeisann! Nei, har ikke gjort det enda.. Ting tar tidHar du fått byttet Dashbordet enda?
 Har vært dårlig med både tid og motivasjon til å holde på med bilen i det siste.. Men det blir vell engang, får gjøre som alle andre å si at det blir til vinteren
  Har vært dårlig med både tid og motivasjon til å holde på med bilen i det siste.. Men det blir vell engang, får gjøre som alle andre å si at det blir til vinteren 

Etter at jeg byttet toppen i fjor høst og måtte flytte over ventiltrykkere og kammer fra den gammle toppen, har det vært litt skjennerende ventil-klakking. Hørtes jo egentlig ut som en gammel Ford V6
  Etter at jeg byttet toppen i fjor høst og måtte flytte over ventiltrykkere og kammer fra den gammle toppen, har det vært litt skjennerende ventil-klakking. Hørtes jo egentlig ut som en gammel Ford V6  

tojo skrev:Good work! klar for å varvas på ACR.no?Ska bytte diff å bytte litt oljer, da er bilen klar

SÃ¥ da er du klar for ACR
  SÃ¥ da er du klar for ACR 
Supramk3turbo skrev:Ser bra utSÃ¥ da er du klar for ACR

FÃ¥tt knipsa noen i sommer eller??
  Fått knipsa noen i sommer eller??Supramk3turbo skrev:Mangler noen flere bilder av bilen med nye felger i dagslys herMja, har faktisk ikke fått tatt noen ordentlige bilder enda.. Bare brukt bilen i sommer, åsså har jeg nettopp handla motorsykkel, så den har ikke blitt sååå mye prioritert i det siste hellerFått knipsa noen i sommer eller??

Hva slags??
  Hva slags??Supramk3turbo skrev:Åh. MotorsykkelDet er nå en moped i forhold til dinHva slags??
 Men jeg har alltid vært svak for V-twin og sykkler med litt klassisk stuk, så det ble en Ducati Monster S2R
  Men jeg har alltid vært svak for V-twin og sykkler med litt klassisk stuk, så det ble en Ducati Monster S2R 

Grattis med pent italiensk design da
 Grattis med pent italiensk design da