CelicaTurbo skrev:og når jeg i ettertid ser dette er det en smule irriterende at spooz fikk kjøre gratis på banen som bytte mot utlån av utstyr som knapt ble brukt på et vis som gavnet ts-ogn overhodet. I praksis betyr det at jeg har ført et utlegg i regnskapet for treffet for å dekke noe som er blitt skapt kun for å glede enkeltpersoner. At Andy da har brukt mye tid på dette blir med ett irrelevant for meg så lenge det er så tydelig at dette ikke er blitt satt sammen hverken for ts-ogn, eller med interesse i ts-ogn.. Det meste av filmen inneholder inviterte biler som har forsvinnende lite med klubben å gjøre, og da hjelper det ikke at hovedrolleinnehaveren var en enkelt bil fra ts-ogn, med en liten gjesterolle av Amunds mk1 i tillegg 
Siden jeg blir trukket inn i diskusjonen, føler jeg det rett å kommentere dette slik at alle fakta kommer på bordet.
Jeg ble oppringt av Kjell Inge Kleppe, onsdagen før dette arrangementet, og ble forespurt om jeg og Andy kunne stille på dette treffet for å ta bilder og film, noe jeg sa var greit så lenge jeg selv fikk en av de annonserte 15 plassene. (det var kun mulighet for 15 biler, og 14 plasser var allerede tatt) Min tanke var da at hvis jeg skal gå der borte en hel ettermiddag og ta bilder for TS-OGN, hadde det vært kjekt om jeg kunne få kjøre en runde eller to med RE540 banedekkene min samtidig, siden vi hadde GPS-loggutstyr med oss. (Bulletcam'et var Andy sitt, og har ingenting med meg å gjøre whatsoever) Dette var ikke noe problem, og det skulle heller ikke koste noe hvis jeg bare skulle kjøre et par runder. Alt dette ble avtalt på forhånd, så dette var min avtale med hans om jeg oppfattet som TS-OGN representant; Kjell Inge Kleppe. Så, tydeligvis har det blitt en kommunikasjonssvikt dere arrangører i mellom, for dette var avtalen og slik ble det. Da jeg skulle kjøre og en eller annen (muligens deg?) kom bort for å spørre om jeg hadde betalt, refererte jeg også til denne avtalen. Det blir litt vanskelig å forholde seg til avtaler, hvis de plutselig ikke gjelder?
Forøvrig synes jeg det er bra drøyt, på grensen til frekt, å surmule over kvaliteten på filmen som Andy har laget. Her stiller vi 3 mann, en hel kveld, tar flere hundre bilder, og Andy sitter utallige timer og redigerer etterpå. Så er feedbacken at dette ikke gagnet TS-OGN?
Dette var jo gode greier - si i fra neste gang vi skal stille.