David skrev:at du ikke har hørt noe fra politiet enda, er vel antageligvis fordi det er flere enn deg som gjør kjeltringstreker.
jeg har ikke særlig stor interesse av å diskutere dette med deg iom at jeg fikk returnert pengene lar jeg resten av jobben være opp til rettsystemet å dømme.
og forhåpentligvis er de mer kritiske til digital (manipulerte?) bilder som bevismateriale enn den gjennomsnittlige forumbruker.
Alt jeg ønsker er en unnskyldning. Men du fortsetter i samme løp. Vi sees i forliksretten.
Anse deg selv som anmeldt for injurie ettersom denne tråden fikk eksistere i 2mnd før jeg viste interesse. hvor mitt fulle navn og bosted var lagt ut i den intensjon om å sverte meg og utøve hat.
Det er beklagelig at du ikke ser hvor saken ligger i henhold til bevisets stilling, men at du fortsetter å inbille deg at du er fornærmede i saken her gjør meg trist.
Jeg har ikke vist annet enn goodwill siden jeg kom inn på forumet her for å forsvare meg mot lygingen din. Jeg tilbyr meg å åpne nettbanken min til hvem som helst innpå her om spørsmålet skulle komme. Du derimot kommer bare med ord, mer løgn og sklir mer og mer ut av fokus.
Personlig tørker eg meg i ræva etter at eg har latt tarmene gjort sitt. Mens noen tørker før.
Selg gjerne skinnet før bjørnen er skutt.
Selg gjerne skinnet før bjørnen er skutt.