Takk. Har ikke holdt på med AW11 i mange år uten å ha lært litt

Kul den lenken med faktisk Aerodynamikktesting på AW11
Mye penere med modden der man flytter vingen bakover også:
Viste du forresten at StyleAuto påstår at stylingen min øker orignal toppfart med 7kmt? Er nok siden stylingen er mer aerodynamisk i fronten (bonus er at den kjøler bremsene også), samt sideskjørtene kanskje. Litt komisk at AW11en har løft over taket?

Ser også at det blir påstått at SW20 har "arvet" mye av problemene AW11 har, og at funksjonsmessig er effekten til SW20 spoileren forsvinnende liten. Igjen siden den ikke klarer å generere nok downforce pga vingens design. Om man løfter vingen opp og lengre bak (noe de til dels gjorde med 98 vingen på SW20) gir den nok litt mer faktisk effekt.
SA-X var jo mye mer avrundet i formene enn AW11:
SV-3 konseptbilen hadde også en helt annen vinge enn produksjonsmodellen av AW11:
Aerodynamikk er kult, og veldig ofte oversett
