Takk, tror det blir bra  

Latespec AW11 har jo dobbel din Så sikkert mulig å få det til i tidlig spec også.
 Så sikkert mulig å få det til i tidlig spec også.
Ja, men jeg har ikke det... Navigation ready, dvs du må betale i dyre dommer for en liten gps dings hvis du faktisk skal ha gps Skjønner ikke akkurat hvorfor denne dingsen koster så mye, her på butikken selger vi jo vanlige GPSer til langt under 1000 spenn innimellom
 Skjønner ikke akkurat hvorfor denne dingsen koster så mye, her på butikken selger vi jo vanlige GPSer til langt under 1000 spenn innimellom 

Latespec AW11 har jo dobbel din
 Så sikkert mulig å få det til i tidlig spec også.
 Så sikkert mulig å få det til i tidlig spec også.Ja, men jeg har ikke det... Navigation ready, dvs du må betale i dyre dommer for en liten gps dings hvis du faktisk skal ha gps
 Skjønner ikke akkurat hvorfor denne dingsen koster så mye, her på butikken selger vi jo vanlige GPSer til langt under 1000 spenn innimellom
- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec 
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4

- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4

Slikt er hver mr2 entusiast sitt værtste mareritt.. Heldigvis så ble det ikke personskader og jeg hååååper at det ordner seg med forsikringsselskapet og at du får dekt alt. Er ikke i tvil på at det er motparten sin feil.. Men en ting er sikkert, Smokey skal bli frisk og rask igjen
 Slikt er hver mr2 entusiast sitt værtste mareritt.. Heldigvis så ble det ikke personskader og jeg hååååper at det ordner seg med forsikringsselskapet og at du får dekt alt. Er ikke i tvil på at det er motparten sin feil.. Men en ting er sikkert, Smokey skal bli frisk og rask igjen  

Bare synd spoileren din ikke tok skade, slik at du hadde en grunn til å sette på rev 1 eller 2 spoileren..
  Bare synd spoileren din ikke tok skade, slik at du hadde en grunn til å sette på rev 1 eller 2 spoileren..