føler med deg pål! du er ikke den første for å si det sånn
har selv erfaring med hvor nervøs mr2`n kan være! kjørte fra krsand til stavanger,alene, vet ikke hvordan det er med andre, men når æ har lugget i køkjøring (ligger på gj.snitt minst 10km/t under fartsgrensa) og uten noen å snakke med i over en time, blir jeg både søvnig og irritabel! når derfor veien da endelig deler seg ut i 2 felt`s og det er straka veien opp bakken, forbi bestemødre,tanter og hva det skulle være, trenger du ikke be meg 2 ganger

girte ned til 2 og ga det bilen hva go` for, litt oppi bakken kommer der en ganske slak venstresving, girer opp til tredje og hører bare tennene til bestemor klapre i det jeg fyker forbi.

begynner rolig og forsiktig på svingen (nevnte jeg at jeg hadde utslitte 235 bakdekk og det regnte

halvveis gjennom svingen kjenner jeg rumpa på bilen gjør et lite hopp, fa... helv..... sat.... rekker jeg å tenke før æ står med snuten motsatt vei! unngjikk med et mirakel autovern og bestemors bil! kan si blodpumpa fikk gang på seg da ja!
det som er så skummelt med mr2`n er at om først rumpa kommer, er det et helsike å få retta den opp igjen. har kjørt en masse racing biler og go-kart i 10 år (norgesmester år2000, ikke for å skryte,men har litt erfaring når det gjelder kjøring) så er mr2`n kjempe å kjøre, helt fram til den slepper! min er en 90mod. (skal vel være den værste etter det jeg har forstått?) når æ kjøpte den hva den helt original, hva så høy at æ nesten kunne kjørt off-road med an

har satt på eibach senkefjærer, og noen 17" 40 profils dekk, dette hjalp betraktelig på kjøreegenskapene
er viktig å kjøre etter forholdene! har selv satt på verdens styggeste stålfelger m/kapsler og 185 brede dekk, hehe, helt sant! bare for å ut å leke meg litt på noen store åpne områder noen ganger(hakke råd til å spinne opp go`dekka) oppdager fort hvordan bilen oppfører seg i sladd da
lykke til med forsikringa pål!! og bare mas i vei på onkel politi