@lpher skrev:Har ikke fått mine enda jeg!Har i utgangspunktet alltid trodd det beste om folk, jeg ( til det motsatte er bevist![]()
![]()
Oh well...kommer vel over helga kan jeg tenke meg
Igjen...beklager at dette tok såpass lang tid...![]()

@lpher skrev:Har ikke fått mine enda jeg!Har i utgangspunktet alltid trodd det beste om folk, jeg ( til det motsatte er bevist![]()
![]()
Oh well...kommer vel over helga kan jeg tenke meg
Igjen...beklager at dette tok såpass lang tid...![]()
CelicaTurbo skrev:fikk min kalender, så meget bra ut og flotte bilder, men det ene bildet er jo tydelig speilvendt og det kunne de gjerne ha unngått synes jeg men det er jo ingenting som man ser med mindre man begynner å studere littOki? Har ikke fått min så jeg får ikke sjekka
@lpher skrev:Det er jo godt mulig at det er personen som sendte inn bildet som speilvendte det først om han mente det så tøffere ut som bilen så ut til å komme fra venstre kant istedenfor fra høyre.. er uansett ikke værre enn at skriften i dekoren på bilen er speilvendtCelicaTurbo skrev:fikk min kalender, så meget bra ut og flotte bilder, men det ene bildet er jo tydelig speilvendt og det kunne de gjerne ha unngått synes jeg men det er jo ingenting som man ser med mindre man begynner å studere littOki? Har ikke fått min så jeg får ikke sjekkaMen...det var en av kriteriene at bildene ikke skulle forandres nevneverdig...så det var jo litt rart da