TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvem skal ha 2006 utgaven av Supra-kalendern?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#152305  av @lpher

elino skrev:Lekker kalender...Takk Alf Morten :wink:

God bedring :)
No prob...takk for omtanken :)

#152309  av lexusmann

@lpher skrev:Har ikke fått mine enda jeg! :cry: :lol:

Oh well...kommer vel over helga kan jeg tenke meg :)

Igjen...beklager at dette tok såpass lang tid... :oops: :)
Har i utgangspunktet alltid trodd det beste om folk, jeg ( til det motsatte er bevist :wink: )..så derfor tror jeg det er ting du ikke har hatt kontroll over... :wink:
Sist redigert av lexusmann den 24 jan 2006 20:41, redigert 1 gang totalt.

#152398  av @lpher

lexusmann skrev: Har i utgangspunktet alltid trodd det beste om folk, jeg..
Samma her... :D
lexusmann skrev: så derfor tror jeg det er ting du ikke har hatt kontroll over... :wink:
Takker for tilliten :) ...og kan med hånda på hjertet si at de ikke var meg det hang i :)

#152400  av CelicaTurbo

fikk min kalender, så meget bra ut og flotte bilder, men det ene bildet er jo tydelig speilvendt og det kunne de gjerne ha unngått synes jeg men det er jo ingenting som man ser med mindre man begynner å studere litt :D

#152413  av @lpher

CelicaTurbo skrev:fikk min kalender, så meget bra ut og flotte bilder, men det ene bildet er jo tydelig speilvendt og det kunne de gjerne ha unngått synes jeg men det er jo ingenting som man ser med mindre man begynner å studere litt :D
Oki? Har ikke fått min så jeg får ikke sjekka :) Men...det var en av kriteriene at bildene ikke skulle forandres nevneverdig...så det var jo litt rart da :)

#152426  av tojo

Bilde Fikk min kalender idag.SUP(erb)RA Bilde

#152590  av Ninjamannen78

Fikk min her om dagen, tusen takk :D

#152599  av CelicaTurbo

@lpher skrev:
CelicaTurbo skrev:fikk min kalender, så meget bra ut og flotte bilder, men det ene bildet er jo tydelig speilvendt og det kunne de gjerne ha unngått synes jeg men det er jo ingenting som man ser med mindre man begynner å studere litt :D
Oki? Har ikke fått min så jeg får ikke sjekka :) Men...det var en av kriteriene at bildene ikke skulle forandres nevneverdig...så det var jo litt rart da :)
Det er jo godt mulig at det er personen som sendte inn bildet som speilvendte det først om han mente det så tøffere ut som bilen så ut til å komme fra venstre kant istedenfor fra høyre.. er uansett ikke værre enn at skriften i dekoren på bilen er speilvendt ;)