TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #399928  av jacquelin

inzane2012 skrev:sånn er det bare for dere jenter fordi dere skal analysere og kategorisere alt som skjer :) mens vi gutta tenker ikke sånn, ringer ikkje jenta tilbake, så tenker vi enten to ting: 1. jaja, gøy mens det varte
2. fuck that bitch

så enkelt kan d gjøres :P
Haha! Dere har det lett merker jeg. Aner dere egentlig hvor slitsomt det er å tenke over om det er et smilefjes i en melding eller ikke? :lol: Men jeg merker jeg har blitt påvirket av å jobbe med bare menn, så håper den påvirkningen fortsetter.
 #399954  av sindrejl

jacquelin skrev:Hehe ja skyld på en fyr fra jobben. Snilt.

Jeg er nok ikke enig angående singellivet. Jeg syns det er drittkjipt. Og det er stress å være midt mellom ting, og når jeg ikke vet hva som skjer og hva den andre egentlig vil så blir det aaaalt for masse surr og følelser og det er sykt hvor mye tankeaktivitet det krever! :lol: Slitsomt. :P
Er det sånt stress da? benytt anledningen til å virkelig kose deg og leve ut singellivet, for plutselig er du låst fast i et forhold og lurer på hvorfor du ikke benyttet anledningen til å leve livet :)
Ikke overtenk og overanalyser hva den andre parten vil, er motparten virkelig interessert så kommer det av seg selv, gjør det ikke det så sier jeg som Inzane: "gøy så lenge det varte" og "fuck that bitch" :mrgreen:

Liker litt å leve livet "a quarter mile at a time" og ikke gidde å tenke så alt for mye :)
 #399985  av jacquelin

Ja jeg får vel høre med jevne mellomrom at jeg tenker for mye. Og er for stresset. :oops: Så jeg jobber med saken! Kjenner jeg må begynne å bruke fuck that bitch hehe. <--- Motto nr1, motto nr2 er slutt å tenk? :P
 #399989  av inzane2012

neida, tenking er lov :) men ikke overanalysering av hvert enkelt ord en fyr har sagt til deg, og hver enkelt handling :) om du ikke har sett filmen He's just no that into you, så får du noen gode tips der ;) egentlig en ganske rævva film, men di har noen gode poeng :P
 #399995  av angrykid

Er det lov å kjenne hjertet slå litt ekstra hardt når man tenker på at gammelbilen snart kommer tilbake til han far igjen? :)
 #400018  av sindrejl

celicat23 skrev:Helt klart.. Bilene jeg har hatt og hora opp og solgt savner jeg mer enn de fleste jentene jeg har vært sammen med, så forstår deg godt.
8) savner supraen jeg hadde jeg :( ble sånn sipete jeg nå når jeg tenker tilbake på godbilene jeg har hatt :)
 #400041  av jacquelin

inzane2012 skrev:neida, tenking er lov :) men ikke overanalysering av hvert enkelt ord en fyr har sagt til deg, og hver enkelt handling :) om du ikke har sett filmen He's just no that into you, så får du noen gode tips der ;) egentlig en ganske rævva film, men di har noen gode poeng :P
Hmmm oki, jeg skal prøve det neste gang jeg får sjansen. :) Rævva film blir bra med litt pils så kanskje jeg skulle sett den i helgen. :D
 #400266  av bose

sindrejl skrev:
jacquelin skrev:Hehe ja skyld på en fyr fra jobben. Snilt.

Jeg er nok ikke enig angående singellivet. Jeg syns det er drittkjipt. Og det er stress å være midt mellom ting, og når jeg ikke vet hva som skjer og hva den andre egentlig vil så blir det aaaalt for masse surr og følelser og det er sykt hvor mye tankeaktivitet det krever! :lol: Slitsomt. :P
Er det sånt stress da? benytt anledningen til å virkelig kose deg og leve ut singellivet, for plutselig er du låst fast i et forhold og lurer på hvorfor du ikke benyttet anledningen til å leve livet :)
Ikke overtenk og overanalyser hva den andre parten vil, er motparten virkelig interessert så kommer det av seg selv, gjør det ikke det så sier jeg som Inzane: "gøy så lenge det varte" og "fuck that bitch" :mrgreen:

Liker litt å leve livet "a quarter mile at a time" og ikke gidde å tenke så alt for mye :)
Forsåvidt temmelig enig der altså! Har faktisk enda tilgode å oppleve noen positive erfaringer hva kjærlighet anngår, så hvorfor ikke gi faen heller..!? så får dne rette eventuelt komme hvis/når det skulle passe seg...

Skal også sies at jeg har valgt en karriere hvor det rett og slett er vanskelig å måtte forholde seg andre for å sette dagsorden. Jobber mye på motsatt mye av døgnet, og nå som jeg skal begynne å freelance på heltid, så blir det MYE reising også...
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 77