Om i alle fall 50% av alle bilrelaterte avgifter hadde gått tilbake til veier og bilrelaterte ting skulle jeg vært fornøyd, situasjonen slik den er nå er helt hinsides.
Det er 1 ting som hjelper mot ulykker og det er bedre veier. Samtidig der det er ok veier og lave fartsgrenser sitter folk bak rattet og gjør alt annet enn å følge med på veien. Er selv kronisk med telefon, kaffe, osv...ikke minst blir jeg søvnig. Fordi det går så forbaska tregt!!!
Alle de som ligger under fartsgrensa skulle vært straffet nogenlunde likt som de som kjører for fort, enkelt og greit. Det er de som lager farlige situasjoner hvor bilen(e) bak tilslutt presser seg forbi! Hadde de enda hatt vett til å slippe forbi folk, men man må jo omtrent forbi de før se skjønner hva man vil!
Vi sitter nå på over 1000 milliarder i det lille oljefondet vårt, dette skal ikke røres fordi de senere generasjonene skal nyte godt av det
Skal de arve krøtterstier da, og ikke skikkelige veier!?
Norske sykehus? Hadde vi tatt det vi pumper opp iløpet av ett par dager og brukt det på sykehusene hadde alle hatt tipp topp utstyr. (Eller i alle fall de fleste)
1000 milliarder, fy faen, det er MYE penger det...1000 000 000 000!!! (Skrev jeg det rett?)

Dagali Bil & Maskin - Dagali opplevelser - BS Bildeler.
http://www.aasbergdrifting.com