TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min vei til MR2

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

Vil du følge min vei til Toyota MR2?

Ja
34
77%
Nei
10
23%

#95588  av Fredrik

Turbotrille; Er elektrikker (lærling) så muligheten er der ;) Og jeg sier ikke nei hvis no skulle dukke opp :D

#96860  av Turbotrille

Fått deg noen nye svartjobber nå da, slik at du raskere kan nå drømmebilen??

:D

#97006  av Fredrik

Hadde jeg bare fått svart jobber så... :(

Driver å ser etter andre alternativer... Det beste hadde vært nattevakt og helgejobbing på en bensinstajon i nærheten..
Deltidsjobb blir veldig vanskelig, dessverre...

#97133  av Turbotrille

Jaja, lykke til uansett. :D

PÃ¥ tide med en oppdatering kanskje???

#97901  av olemm

Takker for det,kjøpe den eller :roll:

#106131  av Master

hvordan går det med spareprosjektet ditt? :D

Burde du ikke fått nok egenkapital til å ta opp et lån snart slik at du får deg bil? :P

#106158  av Fredrik

Master skrev:hvordan går det med spareprosjektet ditt? :D

Burde du ikke fått nok egenkapital til å ta opp et lån snart slik at du får deg bil? :P
Fortsatt liv ;)
Har prøvd å ikke tenke så altfor mye på MR2 i det siste, men det snudde rimelig kjapt når jeg var på Rudskogen... Føler lissom at det tar for lang tid :P

Summen jeg har nå er på hele 60.000 :shock: 8) Litt hjelp ifra madamen også da.. Hehe.. Hu er vel minst like gira som meg tenker jeg :lol:

Lån jaa.. Veit ikke helt om det frister like mye som det gjorde i begynnelsen... Skal jo betale tilbake madamen noen kroner også før hu skal ha seg bil sjøl (stygt redd for at det blir en MR2 gitt :roll: )..

Åssen går det med importen din da? Er ikke lenge igjen nå? :twisted:

#106199  av Master

Okei.. Ja det beste er nok å kjøpe bilen uten at noen bank skal ta del i moroa :lol: Men finner du deg 10-20 tusen til, så har du deg en helt ok GTI. Blir bra tenker jeg.

Joda importen min er i boks den. Bare venter på et forbanna treigt fraktselskap. Du vet ting tar tid når 1,3 tonn skal fra innland USA til Oslo. Men har fått 27.mai som sånn ca bekreftet leveringsdato nå.

Hold oss oppdatert! :) kult å se at det er faktisk flere som klarer å spare penger for drømmen sin :roll:

#106201  av Fredrik

27. mai jaa.. Det er ikke lenge til...

Må vente litt lenger jeg da, men i løpet av 2-3 mnd er mye gjort.. Er greit å ikke blande inn bank e.l egentlig..
Planen var jo lån, men hadde angra i ettertid tenker jeg...

#109278  av Fredrik

FÃ¥r oppdatere litt her..

Lagde ei skrape i bakfangeren på en Golf 4 i forrige uke og den skaden kommer på 5000,-
Da er jeg tilbake på 60.000,- igjen... Allikevel har jeg satt midten av august som en liten tidsfrist og jobbe imot..

#109309  av CelicaTurbo

du er nå ikke langt unna målet da ;)

#109667  av Fredrik

CelicaTurbo skrev:du er nå ikke langt unna målet da ;)
Er ikke det, men gleder meg bare mer og mer for hver dag som går nå... Madamen begynner og bli lei all bil/MR2 snakket også.. Hehe... Men hu gleder seg litt å.. I know! :twisted:
Håper bare på MASSE sol etter jeg har fått bil.. Da tar jeg nemlig ferie fra jobben.. KUN for å cruise rundt! :D Med taket av og høre hvinet fra motoren bak!

Uff, nei! Nå surrer drømmene rundt i hodet...

#109705  av aneriks

sånn er det dama mi er å dritt lei av mr2`er hehe...