TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jenter og bil

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#70803  av Blueman

hehe, jeje whatever :P men kult at du har mr2, skulle ønsket min dame hadde mr2 :P hehe

#70809  av VeilSide

Lady_in_MR2 skrev:Veilside:Hehe kult :D fint og hoere at d ikke bare er meg som opplever slikt...

Blueman: Nei naa skal det ikke vare fokus paa meg og hvordan jeg ser ut
eller hva??
Tror jeg skal bytte ut avetaret mitt med et bilde av en bomullsdott :P
Tror alle damer opplever akkuratt det der så lenge dem skrur selv.

PS : Om du bytter avatar så tror jeg disse karene her inne fremdeles kommer til å være på "hugget". Du skulle hatt ett annet bilde fra børjan :p

#70810  av Lady_in_MR2

Mr2 nyter`n: Ja hun gjorde det!Eller jeg tok litt hardt i,hun skrensa bare inni en bil,men det var fordi hun glodde paa han og ikke paa veien!hehe

Marlboro: jepp, 18 aarige gutter er desidert de farligeste i traffikken,sammen med gamle menn og damer.DE er farlige de.Pass dere for de....
Har ofra ferie for bil jeg ogsaa, bare tenk: ferien varer i 2 uker, men alegget/stylingen paa bilen har du myyye lenger,og de gir deg glede hele aaret og ikke i bare 2 uker :)

Blueman: Det er bare og kjoepe en MR2 til henne det :D

#70814  av memo

Marlboro skrev:Jeg tror de fleste her på forumet ikke reiser my på ferie...fordi når vi har spart opp nok til en reise..finner vi et eller annet til toyotan isteden...sånn er det hvertfall med meg..nettopp avlyst min andre USA tur pga det...

De værste sjaførene er imho ikke damene, men 18 årige gutter som nettopp har fått katet...Tror de er verdensmestere med pappas bil... :roll:
hvem sier at vi ikke er det?? :lol:

#70816  av Marlboro

Jeg var det da jeg var 18...er nok bare topp 10 nå. 8)

#70835  av sindrejl

veilside.. hva med rånermiljøet i trondheim? :D Her elsker alle en god drag ;) Selv værsting nedsota nedstøva volvoer skal absolutt prøve :P

#70838  av Master

På samme måte som at det er uvanlig at ei jente åpner motorlokket på en bil, er det uvanlig at ei jente skriver på dette forumet. Så er ikke rart at folk er hjelpsomme og svarer raskt. Synes de som umiddelbart tenker sex når de ser ei jente som skriver burde revurdere sine utsagn for hva som faktisk er passende. Vi må beholde de få jentene vi har her og ikke skremme dem bort:)

Lady_in_mr2: keep up the good work og ta godt vare på bilen din. Hva mer kan man si?

#70841  av Mr2Nyter'n;p

Også.. Hu må ikke glemme oss eskimoer i fancy biler i moderlandet når sola står høyt på himmelen og beachen er full av diverse sommerlige aktiviteter osv :D

#70844  av FireWalk

helt enig! jegs syntes derebudde revurdere ders utsagen betydeig !jeg kom akkurathjem frabyn ig og jeg teneker ikke på sex i det hele tatt!!!!! LEBGE KEVE bilismen!!!

#70857  av sindrejl

Mr2Nyter'n;p skrev:Også.. Hu må ikke glemme oss eskimoer i fancy biler i moderlandet når sola står høyt på himmelen og beachen er full av diverse sommerlige aktiviteter osv :D
angående eskimoer ja.. har jo snødd som bare fy nå.. testa 2'ern på vinterføret? fy heite det var gøy! :D kjører fletta av de fleste nå.. det morsomste er forbikjørsler.. fleste kikker relativt rart når jeg kommer sidelengs forbi :D

#70864  av Lady_in_MR2

Master: Takk takk, du har skjoennt det..Du er ikke dum du :)

Firewalk:Hehe, du har tydligvis vaert paa fylla ja :D Fint og hoere at
ikke alle bare tenker paa sex selv om de er fulle,hehe...

Jeg har alltid dere eskimoer i bakhodet da vettu... :wink:
Det blir nok et sjokk for meg og komme fra 30- 40 grader til minusgrader, sno og julepynt!
Her selger de juleting i butikken naa,men det blir helt malplassert!
Paa julecola flaskene er det bilde av surfere miksa med julepynt..hehe
Dritrart...

Sindrej: du er "tullinj" du, maa vare forsiktig med forbikjoering paa glatta...Men du frister meg litt med sno svinn kjoering naa...hehe
Det er morro med Mr2n det, den slenger saa lett paa seg,der andre maa bruke brekken,gasser jeg bare litt paa...hehe...

#70865  av FireWalk

hmmm.. skrev jeg det der? det kan ikke jeg huske.. og om man ikke husker det så har det ikke skjedd.. men der står det. svart på hvitt :oops:

jaja.. sånn går det når man kommer rett fra familieselskap til vorspiel sent på kvelden og skal "ta igjen" de andre... :shock:

#70867  av kaimagne

Respektabelt at du er skrivefør allerede nå! Du hadde tydeligvis noen problemer i natt, og hvis jeg hadde vært slik på natta, hadde jeg ikke vært oppegående på mange timer ennå... :)

#70869  av jumbo

Haha, knallsterkt :D Har selv blitt konfrontert med ting jeg har lagt igjen p[ mobilsvarere etc i relativt bedugget tilstand dagen derpå... Er helt enig i tankegangen med at det man ikke husker har ikke skjedd. :D

Ellers kan jeg godt forestille meg at juleforberedelser/feiring i Australia må virke ganske spesielt... Tenke seg å skulle feire jul hjemme i Norge midtsommers... hehe

#70870  av Mr2Nyter'n;p

sindrejl skrev:
Mr2Nyter'n;p skrev:Også.. Hu må ikke glemme oss eskimoer i fancy biler i moderlandet når sola står høyt på himmelen og beachen er full av diverse sommerlige aktiviteter osv :D
angående eskimoer ja.. har jo snødd som bare fy nå.. testa 2'ern på vinterføret? fy heite det var gøy! :D kjører fletta av de fleste nå.. det morsomste er forbikjørsler.. fleste kikker relativt rart når jeg kommer sidelengs forbi :D
Hehe...Bjuutifull! :P Må si du er tøffere enn meg om du ligger sidelengs i forbikjørsler :wink: Litt pinglete med mr2'en etter diverse strabasiøse ferder i fjor vinter.. Heh... Kommer seg vel utover vinteren tipper jeg :lol:
Brumbrum.. Vinterføre er gøy med mr2.. Spennende jaffal! :wink:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 15