TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hvem kommer pÃ¥ landstreff?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#46983  av sindrejl

goose? ordner du gris? ;P

#46989  av Christian

Har sittet på gjerdet ei tid nå, men det ender nok med at jeg bare kommer på en dagstur, om jeg kommer i det hele tatt... :?
Sliter som ei bikkje med å få satt sammen resten av bilen for tida, så den er sannsyneligvis knapt startbar innen treffet :x
Merka godt hvordan det var på biltreff uten bil på våler i helga som var, så om den ikke går frister det lite.

#46991  av VeilSide

MR2turbo skrev:Kommer jeg og ;) Men vet ike enda om jeg skal ha med noen passasjer.. :)
Vist du kjører herifra så kan jeg stille frivillig som passasjer jeg .. :wink:

If so så vil jeg også prøve å booke rom, ellers så må jeg vise mine ferdigheter til å sette opp telt (og det vil jeg ikke for da har ts-ogn noe å le av i mange år fremover :P )

#47032  av erling

Christian skrev:Har sittet på gjerdet ei tid nå, men det ender nok med at jeg bare kommer på en dagstur, om jeg kommer i det hele tatt... :?
Ta med litt børst så kommer humøret. :)

#48200  av VeilSide

Er det noen som jeg kan sitte på med? :?

Jeg vil ikke ta sjangs på om mercen greier turen og vist jeg ikke får haik spøker det for min deltagelse :(

#48342  av erling

VeilSide skrev:Er det noen som jeg kan sitte på med? :?
Har sannsynligvis ledig plass. Tenkte å kjøre om Stavanger. Må bare få bilen klar, litt småarbeid og venter på bremseslange, men satser på det ordner seg oppi eksamensstyret. Er det no kolonne fra Stav/Sandnes?

#48390  av Alexander G

Da de to som meg og erling skulle ha med oss har trukket seg/ veldig usikre, kan det faktisk hende at vi begge har ledige seter.
Håper på en rask avklaring på saken, greit å vite om jeg skal kjøre aleine eller ikke...

#48395  av VeilSide

Jeg sitter på jeg vist noen har plasser ... da må jeg vel også kanskje safe meg rom vist jeg ikke får ordna den andre overnattinga jeg har på gang.

Når tenkte dere å kjøre gjennom her? Vi hadde egentlig planlagt treff 18:00 men det er ingen krise for min del (selv om jeg sitter som head-chief :P )

#48401  av CelicaTurbo

Det er ihvertfall fremdeles noen rom tilgjengelig om du har behov for det og får noen transport :)

#48402  av erling

Vi har jo minst en ledig plass på rommet oxo, som er forhåndsbetalt...

Veilside: Vet ikke helt når vi kjører, men vi er vel i Stavanger på formiddagen fredag, sånn rundt kl 12-13 kan jeg tenke meg. Pm meg tlf-nr, så kan vi avtale mer når helga nærmer seg. :)

#48444  av CelicaTurbo

stemmer det ja, Erling og Alexander har forhåndsbetalt rom men har folk som trekker seg så da er det jo fint plass for Veilside der :)

#48572  av VeilSide

Joda det kan være en god mulighet det ;). Så kan jeg være en del av "gjengen" :P

Du har fått pm med nummeret mitt erling

#48811  av Mr2 Mk2

jeg melder nok herved pass :cry: bilen har bydd på altfor mangen uhyggelige overraskelser :evil: :cry: stabelen med regninger er rett og blitt for tykk til at jeg kan dra,og nå som jeg ikke har mulighet til å komme med egen bil er også noe av gleden borte :(

Håper det kommer flere sjangser,noe av det kjipeste med dette er faktisk at jeg ikke får sett Markus sin bil live :cry: Jaja jeg får bare lukke øynene og drømme :roll:

#48815  av Erlend

Jostein, er vel ikke noe i veien for at du kan ordne annen transport ned? Kanskje foreldrene dine har en ekstra bil du kan låne...eh..tilfeldigvis? hehe. Nei, tenkte vel på om noen av kameratene dine har bilinteressen i orden kunne du vel overtalt dem til å ta en tur nedom ?

#48816  av Mr2 Mk2

har nok sjangsen til å komme meg ned.hadde tenkt å dra med meg damen uansett og hun har jo egen bil,som vi sikkert kunne tatt.Og KANSKJE(nå skal ikke jeg svare for dem) men at jeg/vi kunne fått sittet på med Kenneth eller Kristian herfra :oops: Men som sagt,stabelen med regninger er tykk,og det kom litt brått på.Og at jeg ikke kan ta med Mr2`en drepte og endel av lysten :( Er ikke den sammen når bilen ikke har det bra :roll: