du får ta legge ut noen bilder av hardtop'en og kamelonen igjen 

Fortune Favors The Brave

så blir det glassfiber dører, og skjermer og diverse andre karosseri deler. luft fra radiator skal ledes opp gjennom panser ala lotus elise... framfanger skal festes sånn at den tas av og på kun med et par knepperter, for av og på-lessing av henger. ellers blir den nok da i tillegg totalt ca 10cm breiere enn orginalt.
 så blir det glassfiber dører, og skjermer og diverse andre karosseri deler. luft fra radiator skal ledes opp gjennom panser ala lotus elise... framfanger skal festes sånn at den tas av og på kun med et par knepperter, for av og på-lessing av henger. ellers blir den nok da i tillegg totalt ca 10cm breiere enn orginalt.   

Du gjør rett i å gjøre alt litt og litt uansett.Høres ut som du kommer
  Du gjør rett i å gjøre alt litt og litt uansett.Høres ut som du kommer Trenger vel igrunn
 Trenger vel igrunn
 Ang. framfangeren lager jeg feste inni sånn at jeg får to rør som går inn i hull i en tverrbjelke fremme og to "dzus" knepperter på hver side mot skjermen så sitter den godt fast skulle en tro..
 Ang. framfangeren lager jeg feste inni sånn at jeg får to rør som går inn i hull i en tverrbjelke fremme og to "dzus" knepperter på hver side mot skjermen så sitter den godt fast skulle en tro..  

så det er ikke noe problem.
  så det er ikke noe problem.
 Så skal vi til ett toyota meet i bergensområde
  Så skal vi til ett toyota meet i bergensområde  

MR2turbo skrev:inzane2012, har bestemt meg 100% for ikke å lage enda en gatebil, men heller en ren løpsbil... er litt lei av å måtte ta hensyn til reversible løsninger for å kunne beholde godkjenning osv.. vil heller se hva jeg klarer å få ut av en sw20 med retning GT-racing.da er det bare en ting å si, KJØR PÅ