TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder fra ACR !

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#116850  av Speeder

lexusmann skrev:Hva er hensikten med den egentlig?? Få ut varmluft? Er litt grønn på området... :oops:
Få inn mest mulig kald i allefall ja, som jo fører til mere varm ut.

Morten slet endel med for høy temp hele helga, men det så ut til å fungere bra på søndag ettermiddag. Var ikke der til det stengte men da jeg dro var han i allefall i full sving på banen :!:

#116854  av Morten

lexusmann skrev:Hva er hensikten med den egentlig?? Få ut varmluft? Er litt grønn på området... :oops:
Omtrent akkurat det motsatte.. få kald luft til å strømme rett på innsugsrør/manifold for å kjøle ned. :wink: Jeg sleit fælt med innsugstemperaturene mine der oppe ser du, så måtte jo prøve om det gikk an å lage noe midlertidig så jeg kunne få kjørt mer enn en runde av gangen! :mrgreen:

Syntes det var et morsomt patent jeg :D (det på bildet er rev.1)

#116864  av Neemi

Da slapp jeg å legge ut bilde ser jeg.
Fungerte vel for sitt bruk det patentet der og ;)

#117052  av Gjertsen

mye bra bilder til dere alle!

http://www.flexifoto.no <-- endte opp på "modell" siden jeg :D hiih... Me like

#117067  av sindrejl

Gjertsen skrev:mye bra bilder til dere alle!

http://www.flexifoto.no <-- endte opp på "modell" siden jeg :D hiih... Me like
spleise på 60.000kroners kamera gjertsen? ser ut som det er verdt det!!! :D

#117087  av wilman

He he.. ser ut som noen som har skjønt det, dyrt kamera og flotte modeller (LEXUS SUPRA MR2 OSV:: HEHEHE:: DET VAR VEL DET DERE TENKTE PÅ?),,
og eg mener når Aylar står naken 30 cm fra meg i dusjen.. og eg tenker bare på hvor mye kamera kostet og at hun ikke må dryppe vann på det fra puppene som ruger rett over linsen ..hehe da er det verdt de 60 000.... :-):-):-)hehe... artig med greit kamera...

#117132  av MR2turbo

Som jeg har sagt til deg wilmann, Nydelige bilder !
masse +++'er i boka for dem... ;)
Skikkelig morro at du ville ta bilder av treffet da...
Klar i august igjen....? ;) ;)

#117161  av Blueman

Nydelig bilder ja :D
Markus: Kommer du til acr i august ?

#117172  av wilman

MR2turbo skrev:Som jeg har sagt til deg wilmann, Nydelige bilder !
masse +++'er i boka for dem... ;)
Skikkelig morro at du ville ta bilder av treffet da...
Klar i august igjen....? ;) ;)
Takker for den Markus og Bluemann... ehhh er blakk, men har jo veldig lyst å reise opp igjen da.. skal heller prioritere en tur til Thailand/ Vietnam sept-okt, noen som vil være med??? varmt og fint og masse kaldt øl og og og og.... osv.... osv... det er en fantasktisk verdensdel for dere som liker varme og forskjellige kulturer :-):-)

#117387  av Sp33dy

Det så litt Harry ut men har vell sin effekt :roll:

#117391  av MR2WideBody

Har de begynt med utleie av gromme biler og?? :lol:
Fant denne på Flexifoto, og begynte å lure,
er det noen herifra som veit hvorfor den er klistra ned med reklame for Hertz bilutleie?
Vedlegg
HS5K1859.jpg
HS5K1859.jpg (69.36 kiB) Vist 597 ganger

#117397  av Morten

Sp33dy skrev:Det så litt Harry ut men har vell sin effekt :roll:
Hehe, hvis du mener periskopet må du huske at det var en *midlertidig* løsning. Var av igjen før vi reiste fra ACR. :wink:

#117483  av mr2die4

MR2WideBody skrev:Har de begynt med utleie av gromme biler og?? :lol:
Fant denne på Flexifoto, og begynte å lure,
er det noen herifra som veit hvorfor den er klistra ned med reklame for Hertz bilutleie?
Såvidt jeg skjønte så eide vel eieren av bilen en hertz-filial eller noe slikt :)

#119447  av Gjertsen

wilman skrev:He he.. ser ut som noen som har skjønt det, dyrt kamera og flotte modeller (LEXUS SUPRA MR2 OSV:: HEHEHE:: DET VAR VEL DET DERE TENKTE PÅ?),,
og eg mener når Aylar står naken 30 cm fra meg i dusjen.. og eg tenker bare på hvor mye kamera kostet og at hun ikke må dryppe vann på det fra puppene som ruger rett over linsen ..hehe da er det verdt de 60 000.... :-):-):-)hehe... artig med greit kamera...
Snakker vi å bytte jobb for 1 uke eller?
Du kan ta murer jobben min og jeg ta naken bilder av damer ;) høres bra ut. da har vi en deal:p hehe

synd det ikke er 'lov' å ta på modellene da?! hihi..