TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toskete spørsmÃ¥l og like toskete svar

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#112743  av conniew

Vel.. EGENTLIG.. så har folka tatt feil om når han ble født, så vi ligger egentlig fem år etter i tid. Året er egentlig 2010... :shock:

#112762  av grimfer

Hvorfor pakker man ikke innpakningspapir inn i innpakningspapir?

#112829  av Elzin

grimfer skrev:Hvorfor pakker man ikke innpakningspapir inn i innpakningspapir?
da hadde det blit:

innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir pakket inn i innpakningspapir
så det hadde vært litt stress

#112830  av Ã¸xseth

hvorfor er det altid noen skruer og mutrer til overs etter reprasjoner\overhaling på bilen?

#112889  av Elzin

dette er vektredusering :) jeg er en rev på dette!

hvorfor har ikke jeg dame?

#112923  av bose

fordi det kommer en pakke til deg via airmail i morgen. hvorfor ordner det seg nå rett før jeg skal flytte? :?

#112941  av Mr2Nyter'n;p

Fordi noen kjeder seg om dem ikke har noe å klage over :D

Hvorfor er roser så vakre og alikevel så lumske?

#113053  av bose

fordi jeg må på dass å drite, men hvorfor må jeg på dass å drite?

#113054  av Elzin

fordi du slipper å vaske gulvet om du holder deg til dassen. om du driter f.x midt på stue gulvet har du laget deg arbeid.

hvorfor har ikke biler autopilot?

#113059  av Mr2Nyter'n;p

Fordi at forsikringsselskapene/opprettere skal ha noe å gjøre...

Hvorfor selges ikke hjernemasse på boks?

#113066  av olemm

hva skal man bruke hjernemasse på boks til?

#113071  av grimfer

Hjernemasse på boks kunne man kaste på de som kjører nye, kjedelige merc'er fordi de tror det er coolt. "Her, ta litt vett" og "her er en stripe i lakken du dumme, dumme menneske"

Hvorfor er alt som smaker digg usunt?

#113090  av Andreazz

grimfer skrev:Hjernemasse på boks kunne man kaste på de som kjører nye, kjedelige merc'er fordi de tror det er coolt. "Her, ta litt vett" og "her er en stripe i lakken du dumme, dumme menneske"

Fordi at Grete rode og tannlegene skal ha noe å gjøre..

Hvorfor sitter jeg her på jobb uten å ha noe å gjøre, men alikavell skal jeg jobbe overtid i natt??

#113148  av Elzin

Andreazz skrev:
grimfer skrev:Hjernemasse på boks kunne man kaste på de som kjører nye, kjedelige merc'er fordi de tror det er coolt. "Her, ta litt vett" og "her er en stripe i lakken du dumme, dumme menneske"

Fordi at Grete rode og tannlegene skal ha noe å gjøre..

Hvorfor sitter jeg her på jobb uten å ha noe å gjøre, men alikavell skal jeg jobbe overtid i natt??
fordi du har supra?

hvorfor vokser ikke penger på trær?

#113154  av RedCelica

Fordi de vokser på busker.

Hvorfor heter det brus og ikke juice?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10