Vet ikke helt hva jeg skal si her. Først av alt: det var jo noen GRUSOMME bilder av meg da! heh..
Jeg gikk hele kvelden i forveien og skjønte ingen ting. SW20 ringte meg og sa at han hadde et prosjekt på gang! og jeg skulle få se det ferdige resultatet i morgen.. han ville IKKE si hva det var.... plutselig finner jeg ut at flere andre her på forumet vet hva det er.. og ikke jeg... ble nesten litt sur... hvorfor skal alle vite det untatt meg når jeg er den som kjenner han best? hmm... noe må være i gjerdet...
Jeg var faktisk sikker på han skulle dukke opp utenfor her med ny turbo motor for å fyre meg.. (siden bilen min står parkert pga defekt bankesensor).. Men så leste jeg de siste postene i denne tråden og kunne ikke få det til å stemme heller.. alt pekte i den retning at det hadde noe med MEG å gjøre... Ble meget nyskjerrig.. fikk ikke sove særlig godt den natta heller.. hadde ikke før stått opp før SW20 ringer og sier: vi er der snart vi! så skal du få se bilen!
jeg tenkte at: hmm.. joda... Var ubarbert og morgentrøtt og greier.. men tenkte jeg kunne vente med å stikke på badet til han hadde vist meg prosjektet sitt.....
så banker han på døra... jeg tenker at hvorfor i allverden banker han på døra... han pleier jo alltid å bare gå rett inn... jaja, får vel åpne da..
så åpner jeg døra.. og der står Neemi og Maria (dama til SW20)... det tar sånn 3-4 sekunder før jeg skjønner helt hvem det er... jeg tenker at: HÆ? NEEMÌ HER??? neeeeeeeh!! det KAN Det ikke være!?!??! også før jeg rekker å tenke noe mer over det får jeg blitsen i trynet... da ser jeg papparazi fotografen som ligger inni buskene 7-8 meter unna... og jeg skjønner at jeg er blitt grundig lurt...... blir helt stum og får ikke frem en lyd.... så summer jeg meg litt og ber dem inn.... det tar så rundt 20 minutter før jeg har fått samlet meg såpass mye at jeg greier å føre en normal samtale med noen av dem... hehe..
dette er da absolutt ikke hverdags... har aldri blitt så lurt og sjokkert noen gang... men på en positiv måte såklart!
Som mange allerede har sagt: jeg syntes det var kjempe fett av neemi å bare bråbestemme seg for å ta turen oppover... er ikke mange som hadde kunnet finne på noe sånt!

syntes det står mye respekt av det stuntet der!
Selv om jeg ble satt ut i begynnelsen så ble det en veldig hyggelig dag i går. Vi kjørte en del rundt og kikket på livet (eller mangelen på sådan).. jeg satt på med Neemi da bilen min som de fleste vet står parkert pga banke sensoren som er defekt..
Så stakk vi og spiste pizza... det var jo en ganske morsomt i seg selv... tror det ble nevnt at den dagen vår i går var bedre enn en hvilken som helst hotell cæcar episode...
senere så vi film, og kjørte så litt mer...
Hva som skjer i dag vet vi ikke helt enda.. men det vil vise seg... SW20 ligger og purker og sover enda..
Det kommer nok til å bli en artig dag i dag.. digital kameraet er alltid med, samt video kameraet.. så jeg kommer til å legge ut en god del bilder etter hvert
og til deg SW20: neste gang er det min tur å lure deg... og selv om det blir vanskelig å overgå deg med tanke på dette stuntet her så skal jeg nok finne på noe... bare vent å se!