TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jenter og rygging (NÃ¥: Totalt gÃ¥tt vekk fra topic)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#86036  av GT4 CS

FireWalk skrev:

jeg får slå meg til ro med at Pupper er en av den tingen som gjør at jentene har så fine former. Om man sammenligner jentekroppen med guttekroppen så er Jentekroppen en nyere Ferrari, mens guttekroppen er en gammel firkanta Volvo.. Ferrarien kan få de eierene den vil.. den kan velge å vrake! mens Volvoen er det ingen som vil kjøre..
Lo så jeg gråt da jeg leste dette :lol:

#86049  av kennethx

FireWalk skrev:er ikke dette off topic da? trodde det var meningen at ting skulle være off topic her :P man kan ikke være ON topic i Off topic! :lol:
Hehe, du kan få sagt det du. Men selv i småprat/off-topic så har alle posts en "topic". Altså overskriften til tråden. I dette tilfellet er det "Jenter og rygging"

Du kan jo velge å tolke Jenter som en topic, og Rygging som en annen. Altså to seperate topics i en og samme tråd, men det var nok mer i retning av "Jenters rygge ferdigheter" som var ment :)

At denne forum delen heter off-topic, menes ting som er urelatert ts-ogn, biler og ellers andre ting som ikke passer i de andre forumdelene.

men, seriøsiteten til side..... :roll:
FireWalk skrev: jeg får slå meg til ro med at Pupper er en av den tingen som gjør at jentene har så fine former. Om man sammenligner jentekroppen med guttekroppen så er Jentekroppen en nyere Ferrari, mens guttekroppen er en gammel firkanta Volvo.. Ferrarien kan få de eierene den vil.. den kan velge å vrake! mens Volvoen er det ingen som vil kjøre.

Det er jo de som fremdeles velger å kjøre volvo fordi de liker det da :lol:

#86147  av Anders gullstein

Som sangen sier: "It's hit to be square" :lol:

#86206  av spkstrp

synes mannekroppen kan være fin den.. må bare sørge for å ta 100 kg ++ i benken og et par hundre i knebøy og sånn så er du der :)
Edit: lettere å lage nye pupper :)

#86227  av Mr2Nyter'n;p

Vi "Volvoer" er jo lysår foran "Ferrariene" når det gjelder driftsikkerhet da... Dessuten kan vi brukes hele året... "Ferrariene" forsvinner jo plutselig om vinteren... No tits in winter time... :roll: :wink:

#86228  av GT4 CS

Volvo 240 er genial sladde bil, det skal de ha, og fine og hoppe med er de også. Skulle jeg valgt volvo måtte det blitt en V70 T5 minst. Med så mye hester at jeg kunne rygget fra snuten :)

#86246  av FireWalk

Mr2Nyter'n;p skrev:Vi "Volvoer" er jo lysår foran "Ferrariene" når det gjelder driftsikkerhet da... Dessuten kan vi brukes hele året... "Ferrariene" forsvinner jo plutselig om vinteren... No tits in winter time... :roll: :wink:
Deter jo fordi "ferrariene" soler seg uten dekk på felgene (også kalt toppløs) I solfylte spania mens vi andre ha vinter her hjeme... Der nede blir de vartet opp av spanske kelnere som mer enn gjerne polerer dem både her og der og til slutt spyler over dem rett som et er.. Mens vi volvoer må være hjemme om vinteren og betale for ferrariene... her hjemme blir det ikke noe spyling i det hele tatt, vannet fryser jo til is i slangen likevel... Nei... Likestilling sier nå jeg!!!!!!

#86248  av FireWalk

kennethx: jada, jeg vet hva topicen i denne tråden er. Det var jo jeg som startet den! :D Det er sikkert noen som liker å kjøre volvo.. Men Jeg tror de fleste hadde satt fra seg volvoen i en bakke uten å gidde å ta på håndbrekket engang om en ferrari hadde rullet opp på siden med en lapp på: Denne er din om du vil ha den! :wink:

Lady_in_MR2: Det kan jo godt hende, men nå er jo jeg ute på byen som regel her helg, og det er svært skjelden at jenter sjekker opp gutter. De fine jentene er som regel så fisefine, stolte, selvopptatt, kvinnsjovenistiske, overlegne og sist men ikke minst kvalme at de med sine oververdighets komplekser har store vanskeligheter med å sjekke opp en gutt iogmed at det eneste som overgår skjønnhete deres er egoet deres.. Så som regel er det kun de stygge jentene som er desperate som sjekker opp gutta...

Mange jenter tror de er så pene at de kan få hvem de vil... Gutt på gutt kommer bort og prøver seg, men de bare holder nesen høyt i været og avviser dem.. helt til det kommer en de kan tenke seg... de tror de kan velge å vrake fordi de er så utrilig bra. De lurer jo egentlig bare seg selv, for de eneste guttene som gidder å prøve seg på slike "barbidukker" er sprengkåte desperate idioter som ikke skjønner hva de begir seg ut på. De skikkelige gutta blir sittende og skjønner straks hva slags dame dette er. For det er det er tinge. Uansett hvor pen man er og hvor bra kropp man har så er det tross alt personligheten som teller. Jeg kunne aldri tenkt meg å ha ei dame som var sprengt i hodet uansett hvor fin ho hadde vært.. Klart, jeg inrømmer at jeg går etter utseendet først og fremst, men det må jo være noe i hodet og. Ellers går ikke regnestykket opp og man må forkaste hele prosjektet..

så sjansene for at en jente som har noe i hodet og som kjører MR2 skal komme å sjekke akkurat MEG opp er vel omtrent like små som at en ferrari med lapp på (som i posten over) skal komme rullende opp på siden! :p

Og for ikke å irritere moderatorene enda mer:

så NEI! jenter kan fremdeles ikke å rygge! (Med unntak av noen ytterst få) :P

#86407  av kennethx

FireWalk skrev:kennethx: jada, jeg vet hva topicen i denne tråden er. Det var jo jeg som startet den! :D Det er sikkert noen som liker å kjøre volvo.. Men Jeg tror de fleste hadde satt fra seg volvoen i en bakke uten å gidde å ta på håndbrekket engang om en ferrari hadde rullet opp på siden med en lapp på: Denne er din om du vil ha den! :wink:
Nå tenkte jeg på volvo i overført betydning jeg da :lol:

#86471  av GT_rider

FireWalk skrev:kennethx:
Lady_in_MR2: Det kan jo godt hende, men nå er jo jeg ute på byen som regel her helg, og det er svært skjelden at jenter sjekker opp gutter. De fine jentene er som regel så fisefine, stolte, selvopptatt, kvinnsjovenistiske, overlegne og sist men ikke minst kvalme at de med sine oververdighets komplekser har store vanskeligheter med å sjekke opp en gutt iogmed at det eneste som overgår skjønnhete deres er egoet deres.. Så som regel er det kun de stygge jentene som er desperate som sjekker opp gutta...

Mange jenter tror de er så pene at de kan få hvem de vil... Gutt på gutt kommer bort og prøver seg, men de bare holder nesen høyt i været og avviser dem.. helt til det kommer en de kan tenke seg... de tror de kan velge å vrake fordi de er så utrilig bra. De lurer jo egentlig bare seg selv, for de eneste guttene som gidder å prøve seg på slike "barbidukker" er sprengkåte desperate idioter som ikke skjønner hva de begir seg ut på. De skikkelige gutta blir sittende og skjønner straks hva slags dame dette er. For det er det er tinge. Uansett hvor pen man er og hvor bra kropp man har så er det tross alt personligheten som teller. Jeg kunne aldri tenkt meg å ha ei dame som var sprengt i hodet uansett hvor fin ho hadde vært.. Klart, jeg inrømmer at jeg går etter utseendet først og fremst, men det må jo være noe i hodet og. Ellers går ikke regnestykket opp og man må forkaste hele prosjektet.. :P
Du har kommt til den konklusjonen du og. Men det finnes unntak. Synd det er så langt mellom dem.

Jaja.. Kan ikke få i både pose og smekk :wink:

#86753  av Lady_in_MR2

firewalk: Veldig bra observert. Kjenner igjen meg og mine venniner der. Jeg lo slik da en fyr kom bort til meg og to venniner på lørdagen. Han hermet etter den ene vennina mi som satt som den primadonnaen med nesen i sky og med litt trutmunn.Han sa ingen ting han bare gjorde akkurat det samme ansiktsuttrykket.Jeg syntest det var så jævlig bra gjort :D

Jeg har samme meningen om gutter.Det hjelper ikke om han er dritkjekk visst han er idiot i hodet.
Jeg gjorde det slutt med typen min idag. Han er en sånn forfengelig kjekkas med sixpack og greier.Men han er rett og slett idiot. Særlig i fylla.Vi krangla igår fordi jeg ikke ville bli med han hjem fordi jeg ikke liker at han er dritings.Jeg var edru og skulle kjøre han hjem fra byn. Det endte med et basketak der jeg ripa han opp i trynet med bilnøkkelen(ikke med vilje)han svarte med å drule til meg i kjeften slik at jeg fikk opphovna og blodig leppe. Jeg ble jævlig forbanna, drog han ut av bilen slengte han i snøen og raste avgårde...
Idag dro jeg til foreldra hans, fortalte alt sammen, viste frem leppa mi og anbefalte at de burde sende han til psykolog...Til han sa jeg at det var slutt. Han sto bare og grein for han huska ingenting...sikkert litt fylleangst idag han,men jeg har ikke så mye sympati.For det går faktisk an og begrense alkoholinntaket når han vet han har problemer i fylla.

Så nå er jeg letta,fri og singel. Og utseende er iallefall ikke førsteprioritert for meg lenger. Når alt kommer til alt er det helt andre ting som er viktig.Men så klart du må nesten være litt tiltrukket av personen da.Visst ikke blir det vel ikke så mye hankypanky og kos :wink:

#86893  av GT4 CS

Du gjorde det riktige Lady_in_MR2 ,gutter som slår dama si fortjener ikke og ha noen. Gutter som slår dama er noe av det styggeste jeg ser og faktisk en av de tingene som kan få meg til og banke et meneske uten at det er selvforsvar. Og det at noen er full er inge3n unskyldning. Ang utsendet og sånn, er jo greit at man liker det man ser, men personlig mener jeg indre kvaliteter teller mer en utvendige når alt kommer til alt. Ser den man faller for digg ut i og samtidig er ryddig i topplokket er det jo bare en bonus. Har selv lært opp gjennom på den harde måten, stol ikke på et pent ytre, ikke alltid innsiden er like bra. Håper leppa di kommer seg fort igjen :) Spis masse is og kos deg litt så blir den kjapt normal igjen.

#86909  av sw20

er kansje en grunn til at enkelte kjempe fine damer tilsutt ender opp med gamle litt små rare menn.... eller bare er innom forskjellige gjennom livet...

kjenner eit par eksempel på det....

Traff på ei jente ute på byen her ein dag... var knall bra så e måtte jo bare si hei .... fikk ikke noe svar, så e sporte om ho hadde det bra eller om det var noe som plaga henne... :? bare for å se om ho ikkje hadde hørt meg eller for å starte en samtale... men ho bare såg rett gjennom meg... :x

blei så irriter over at det kunne gå ann å vere så arogant... så e bare stakk...

litt seiner da e skule til å gå... såg eg ho gjen... aleine litt forran meg.. også på vei ut..... mr2 en min stod parkert uttafor og ho stoppa ikkje så langt ifra..

gjekk bare rolig bort og låste opp... da e skulle til å sette meg inn i bilen kom ho noen steg nermere... og sporte om ikkje e var han som ho hadde sett inne...

tenkte bare hmmm såg du me asså..... :shock: men svarte: joda :x

så lurte ho på om det var min bil... ja det va det, sa eg... :D

så lurte ho på om e ville kjøre ho hjem....

:? såg bare domt på ho og satte meg inn i bilen... da ho kom over
starta e bare å kjørte....

ka e det egentlig som får slike jenter til å gjere slikt....
blir så provosert... som om e ikkje va verdt å snakke med før ho såg bilen liksom.... e blir bare så vannvittig irritert... for det e jo så sykt respektløst og frekt...

syns vi gutta skulle klart å styre oss meir... ikkje vert så pågående....

hadde sikkert vert enkler for oss å sjekka dame da.... vist alle gutta va litt meir kostbar meina e...

hadde blitt nokken klamme og desperate truse runt om da!!!!!! :twisted:

#86911  av sw20

Lady_in_MR2 skrev:
Jeg har samme meningen om gutter.Det hjelper ikke om han er dritkjekk visst han er idiot i hodet.
Jeg gjorde det slutt med typen min idag. Han er en sånn forfengelig kjekkas med sixpack og greier.Men han er rett og slett idiot. Særlig i fylla.Vi krangla igår fordi jeg ikke ville bli med han hjem fordi jeg ikke liker at han er dritings.Jeg var edru og skulle kjøre han hjem fra byn. Det endte med et basketak der jeg ripa han opp i trynet med bilnøkkelen(ikke med vilje)han svarte med å drule til meg i kjeften slik at jeg fikk opphovna og blodig leppe. Jeg ble jævlig forbanna, drog han ut av bilen slengte han i snøen og raste avgårde...
Idag dro jeg til foreldra hans, fortalte alt sammen, viste frem leppa mi og anbefalte at de burde sende han til psykolog...Til han sa jeg at det var slutt. Han sto bare og grein for han huska ingenting...sikkert litt fylleangst idag han,men jeg har ikke så mye sympati.For det går faktisk an og begrense alkoholinntaket når han vet han har problemer i fylla.

Så nå er jeg letta,fri og singel. Og utseende er iallefall ikke førsteprioritert for meg lenger. Når alt kommer til alt er det helt andre ting som er viktig.Men så klart du må nesten være litt tiltrukket av personen da.Visst ikke blir det vel ikke så mye hankypanky og kos :wink:

Er sikker sant det du skriver her...... om at gutter som e kjekke og san også kan vere høy på pæra....

Uanz.... leit det med typen din....men kansje like greit og ettersom at han slo deg fordi du var uheldig med nøkkelen...

eller egentlig... om så du hadde slått han mitt i jule pynten så e det ikkje lov å slå ei jente....

det e bare en nei nei ting.... sjøl om at mange jenter kan vere så sta og sytete og egen\sjølopptatt og kvalme at det nesten e fristende...
har en kompis med ei dame som blei føtt med pms eller noe.. :x
ho syte konstant og tenker bare på se sjøl...

e har vert sammen med verdens sjønneste dame i over 3 år no... så e e vel litt bortsjemt..... :roll:

men e syns det skal vere slik e... at begge gir seg en gang iblant... at det ikkje e en eller ei som durer på og presser gjennom det som den vil uanz...

skal foresten på bilferie i år sammmen med ho sjøl om ho hadde mest lyst til syden...
men siden vi for til tyrkia i fjor (Første sommeren med mr2)så kunne vi dra på bil ferie i år!!!!!! weeeeeee! :D :D :D

#86936  av Kjelliken

:? Topic??? ehhh??? ja ehh?? hhe hhee klin galen hele gjengen men er enig i det meste her alike vel. Morsomt og se hvor langt ut på landet det kan skli..

Litt Topic:

Damer og rygging er like opp og ned somm men og rygging det er bare det at nor en ser en mann med hat vet du automatisk at de ikke kan rygge.. Kvinner er det litt vanskeligere og se om de er flinke eller ikke før de begynner å rygge da selvfølgelig.

Er ikke få ganger at jeg treffer biler som har problemer med og rygge for bussen på smale veierog hender ofte at jeg rygger istedenfor hvis jeg ser det vil ta kortere tid enn at de små bilene skal rygge selv om jeg må rygge lengre.. må se trafikk bildet ann..

Men utentvil det verste var en mann med hatt i en fiat uno han hadde trengt og rygge ti meter og jeg hadde hatt god plass og komme forbi med busen, men nei han bare stoppet og lettet hendene fortvilet fra rattet og så dumt på meg. så jeg tenkte med en gan får bare rygge de 100 meterene bakover på denne smale svingete veien til det er plass til den STORE fiaten.. Traff en dame bare få dager etter i en stor gammal mercedes men det var ca midt i mellom der hvo jeg traff fiaten.. regnet med jeg måtte rygge da også men neida. Damen bokstaveligtalt fløg bakover i en heidundranes fart ikke helt kontrolert men det gikk unna.. fikk litt hake slepp da ja hehe..

Off topic:

Damers nusser er vel noe av det vi menn liker best men er jo mye mer enn det vi liker det er jo klart, men har jo store nusser selv jeg så det er ikke viktig med store nusser for meg :oops:

Jada jeg har stor mage også :oops:

så jeg er en slik gammal buete amerikaner jeg da heheh men liker jo celicaen bedre den har store runde former som meg hehhe..

ellers snakker jeg med mange damer menst jeg er på bussen og en ser lett hvem som er slik nesehøy dame eller ikke. Jeg snakker med de fleste damene om dem er pane eller ikke spiller liten rolle snakker også med dumme damer, men de er ikke så ofte der alikevel og snakker med busssjoføren så det skjer ikke så ofte.

De pene litt ovenpå damene kommer liksom ikke frem og holder en seriøs samtale de vil heller sitte helt bak og drikke i smug og være populære hehe.. enn og sitte og plage sjoføren så det er jo sikkert det mest fornuftige også for da slipper sjoføren og sikle unødvendig. hehe..

Og nor det gjelder gutter som slår kvinner..... hmm de skulle vert kastrert, rett og slett så har vi ikke brukt for slike.

regner med jeg har fått med meg litt her nå hehe
Ha en fortreffelig dag allesammen :wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9