er kansje en grunn til at enkelte kjempe fine damer tilsutt ender opp med gamle litt små rare menn.... eller bare er innom forskjellige gjennom livet...
kjenner eit par eksempel på det....
Traff på ei jente ute på byen her ein dag... var knall bra så e måtte jo bare si hei .... fikk ikke noe svar, så e sporte om ho hadde det bra eller om det var noe som plaga henne...

bare for å se om ho ikkje hadde hørt meg eller for å starte en samtale... men ho bare såg rett gjennom meg...
blei så irriter over at det kunne gå ann å vere så arogant... så e bare stakk...
litt seiner da e skule til å gå... såg eg ho gjen... aleine litt forran meg.. også på vei ut..... mr2 en min stod parkert uttafor og ho stoppa ikkje så langt ifra..
gjekk bare rolig bort og låste opp... da e skulle til å sette meg inn i bilen kom ho noen steg nermere... og sporte om ikkje e var han som ho hadde sett inne...
tenkte bare hmmm såg du me asså.....

men svarte: joda
så lurte ho på om det var min bil... ja det va det, sa eg...
så lurte ho på om e ville kjøre ho hjem....

såg bare domt på ho og satte meg inn i bilen... da ho kom over
starta e bare å kjørte....
ka e det egentlig som får slike jenter til å gjere slikt....
blir så provosert... som om e ikkje va verdt å snakke med før ho såg bilen liksom.... e blir bare så vannvittig irritert... for det e jo så sykt respektløst og frekt...
syns vi gutta skulle klart å styre oss meir... ikkje vert så pågående....
hadde sikkert vert enkler for oss å sjekka dame da.... vist alle gutta va litt meir kostbar meina e...
hadde blitt nokken klamme og desperate truse runt om da!!!!!!

Carina E Scala!!
X-Nissan 200sx s13
X-Toyota Corolla
G6R*SOLG*
X- Toyota Mr2 Sw2o Candy red *Solgt*
X- Toyota Starlet Kp61 82 Mod *Solgt*
Lars Erik Haugen