sw20 skrev:no har ikkje min mr2 gåt så veldig langt...sa ikke noe om det var mr2n eller hva det måtte være vell?
men e tenkte på golfen da e skreiv det der..![]()
tikka jo som eit knuse vertk den med den oljen....
CelicaTurbo skrev:vel, med en sugemotor, og særlig en eldre motor så er det nok greiest å holde seg til delsynt ja..TAKK for svaret
Mr2Nyter'n;p skrev:I ditt tilfelle så vil nok den Valvoline MaxLife oljen som SW20 annbefalte være midt i blinken!CelicaTurbo skrev:vel, med en sugemotor, og særlig en eldre motor så er det nok greiest å holde seg til delsynt ja..TAKK for svaret![]()
Da gjør jeg det... Tenkte Castrol RS egentlig...10w-60 eller noe... Bruker jo bilen litt for tia, så'n fortjener no grom-olje..
FireWalk skrev:Jeg er også veldig fornøyd med den Valvoline MaxLife oljenMr2Nyter'n;p skrev:I ditt tilfelle så vil nok den Valvoline MaxLife oljen som SW20 annbefalte være midt i blinken!CelicaTurbo skrev:vel, med en sugemotor, og særlig en eldre motor så er det nok greiest å holde seg til delsynt ja..TAKK for svaret![]()
Da gjør jeg det... Tenkte Castrol RS egentlig...10w-60 eller noe... Bruker jo bilen litt for tia, så'n fortjener no grom-olje..