TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jenter og bil

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#70760  av celicat23

Etter denne "jenter og bil" posten, så trenger vi bare en "jenter og diskusjonsforum" post.

Hver gang en jente poster noe på ett forum, så sklir det ut i dårlig sjekke linjer og smiskete flørting fra gutter på forum'et (ikke bare her).

Og hvor dumt er det? Ikke bare litt.

Og til deg som startet denne tråden:

Grunnen til at alle ser på deg når du kommer med olje, og spretter opp panseret, er ikke noe rart. Hvor ofte ser du det skjer? Stort sett aldrig. Jenter har generelt ikke mer peil på bil enn at de kan skille på de billige og de dyre (siden de vil ha en type med mye penger må de vite sånt), og hvilket baksete som er best å ligge sprike i.

Bortsett fra det så kanter de felger, vet ikke at bilen trenger service, slenger dører bort'i andre biler, parkerer handlevogna rett i lakken, og bare generelt misshandler bilen.

Så med bakgrunn i det, så blir vi (gutter/menn) veldig forundret når det kommer ei som ser ut som hun vet hva hun driver med når det gjelder bil. Og det er ikke vår feil at det er sånn. Er det noen du skal klage til om det her, så får du ringe alle venninne dine og be de gjøre litt mer enn å sminke seg og ligge i baksete. Hadde det vært vanlig at jenter gjorde ting med bilen sin selv, så ville vi ikke reagert. Så du klager til feil mål gruppe her.

Og: fott å høre at det er ei med grei bil, som ivertfall kan å etterfylle olje. Til å være jente så er det stort.

#70763  av memo

celicat23 skrev:Etter denne "jenter og bil" posten, så trenger vi bare en "jenter og diskusjonsforum" post.

Hver gang en jente poster noe på ett forum, så sklir det ut i dårlig sjekke linjer og smiskete flørting fra gutter på forum'et (ikke bare her).

Og hvor dumt er det? Ikke bare litt.

Og til deg som startet denne tråden:

Grunnen til at alle ser på deg når du kommer med olje, og spretter opp panseret, er ikke noe rart. Hvor ofte ser du det skjer? Stort sett aldrig. Jenter har generelt ikke mer peil på bil enn at de kan skille på de billige og de dyre (siden de vil ha en type med mye penger må de vite sånt), og hvilket baksete som er best å ligge sprike i.

Bortsett fra det så kanter de felger, vet ikke at bilen trenger service, slenger dører bort'i andre biler, parkerer handlevogna rett i lakken, og bare generelt misshandler bilen.

Så med bakgrunn i det, så blir vi (gutter/menn) veldig forundret når det kommer ei som ser ut som hun vet hva hun driver med når det gjelder bil. Og det er ikke vår feil at det er sånn. Er det noen du skal klage til om det her, så får du ringe alle venninne dine og be de gjøre litt mer enn å sminke seg og ligge i baksete. Hadde det vært vanlig at jenter gjorde ting med bilen sin selv, så ville vi ikke reagert. Så du klager til feil mål gruppe her.

Og: fott å høre at det er ei med grei bil, som ivertfall kan å etterfylle olje. Til å være jente så er det stort.
word. det jeg og mener.

#70765  av Lady_in_MR2

Du har noen poeng der celicat23...
Jeg klager ikke da akkurat.Det var ment litt humoristisk... :)
Og naar det gjelder smisking og floerting, er det liten vits!
Jeg har type...Saa det hadde vaert okei og slippe alt for mye av det!
men litt koedding er jo lov da :D

#70771  av Mr2Nyter'n;p

kaimagne skrev:
Johnny_Bravo skrev:
Mr2Nyter'n;p skrev:Heh... Minner meg om tida jeg gikk Ambulansefag... Mek-gutta på skola gjorde alle mulige stygge ting mot bilen min kun for å ha underholdning når jeg ikke klarte fikse det igjen.. Men.. En dag klarte jeg faktisk hekte på clutchwire'n på audien heelt selv og da ga dem seg.. 8)
Ville vel også begynt å lure litt på hva du drev med nedi der, men ville vært mer bekymra for at jeg ikke hadde med kameraet mitt enn at du f.eks sku kverke et eller annet nedi der :wink:
Står respekt av damer som vet litt mer enn snittet om bil... Ca så mye som jeg vet det jo :P
Er du ei jente?
Hehe, det samme lurte jeg på, men høfligheten min stoppa meg fra å spørre... :)
Er nok mer mann enn mange noensinne vil bli.Veier 115kg fordelt på 2meter og har absolutt ingen problemer med damene. Tør å mene det jeg mener og å stå for det selv om det ikke nødvendigvis gjør meg tøff blant dere machogutta.Man ser meg heller ikke på gata mens jeg roper "fitte-fitte" hver gang ei eller anna tuppe ser litt bedre ut enn snittet, sånn som innholdet i enkelte innlegg her tilsier at noen kanskje ikke er langt ifra å gjøre... :wink:

#70776  av FireWalk

her må jeg si meg helt enig :) jeg sitter her og ler litt for meg selv når jeg leser gjennom denne posten nå. Jeg kan ikke huske at en post her på forumet har fått så "rask" respons før. Hver gang det er ei jente som skrier noe så går folk mann av huse her inne.

En skulle nesten tro at mange her inne aldri har sett ei jente før? Noe som igjen får meg til å undres på om deres medlemskap her i sportsbil klubben skyldes at dere trenger en penis forlenger? hehe..:p

Nei nå skal jeg ikke begynne å fyre jeg og :wink: hehe..

Men det stemmer nok som det sies over her, Jenter er generelt sett desverre ganske klønete når det gjelder bil.

Statestikk viser jo at:

- Jenter har like mange ulykker som Gutter
- Jenter har flere ulykker relatert til rygging
- Jenter har Større problemer enn menn i Rundkjøringer
- Jenter har dårligere innsikt i bilens tekniske egenskaper

Dette kan jeg jo skrive under på selv da X-dama mi presterte å bulke bilen stygt første dagen hun hadde lappen Den stod da parkert side om side med andre biler, og når ho skulle ryge ut la hun over rattet og ga på. Uvitende om at fronten da kom til å slå ut, og inn i bilen ved siden av.

Samt dette med felger... det virker som om mange jenter sliter med å gjøre flere ting samtidig når det gjelder bil kjøring. Noe som kan forklare problemene under rygging. Da blir jo ting på en måte "motsatt", og da kommer problemene. Det er jo en runn til at ingen jenter har fått lov å kjøre bilen min enda... ;)

Da sier jeg heller at de kan få kjøre meg først, så skal jeg bedømme om de er kvalifisert til å kjøre... :lol:

#70777  av GT4 CS

Hehe, var ikke ment som noen form for flørting fra min side heller, men syntes det var stort og høre om at det finnes damer der ute som kan bil,kjører bra og ikke ser ut som en mann :D Og folkens, det er da lov og synes at ei dame er søt uten og flørte :D
Ser søte jenter hver dag og trives egentlig veldig godt med det hehe. Celica t23 har et meget godt poeng i det han skriver, må være en vis mann :D

#70783  av cameleon

Synes denne posten er litt moro jeg hehe :lol:

Tror nok ikke Lady tar det så ille opp at vi tuller litt i ny og ne heller. Tror hun har forstått at vi alle er realtivt voksene personer som bare har stoppet på på fjortisstadiet :lol:

Mr2Nyter'n;p : Nå må du ikke ta ille opp at de spurte om du var jente da hehe. Du kan trøste deg med at folket her inne trodde jeg var ei jente lenge før de trodde jeg var homo før de derretter faktisk fant ut at jeg var en hetrofil person med dame og hele pakka :mrgreen:

Håper ting går glim der nede Marie 8) Og om du treffer på " The Kråkådail hønta" så hils han :D

Bildene er hentet fra: http://www.crocodilehunter.com
Vedlegg
steve_snake-600.jpg
steve_snake-600.jpg (31.96 kiB) Vist 1036 ganger
steve_perentie2-600.jpg
steve_perentie2-600.jpg (35.04 kiB) Vist 1036 ganger
steve_croc-600.jpg
steve_croc-600.jpg (36.6 kiB) Vist 1036 ganger

#70786  av Lady_in_MR2

Mr2Nyter'n;p Man ser meg heller ikke på gata mens jeg roper "fitte-fitte" hver gang ei eller anna tuppe ser litt bedre ut enn snittet, sånn som innholdet i enkelte innlegg her tilsier at noen kanskje ikke er langt ifra å gjøre...
Hehe, her hvor jeg bor naa er det helt ekstremt, en by paa gold coast i australia (surfers paradise) Her kan jeg ikke gaa ut av leiligheten engang foer noen hoier ett eller annet om pupper fra en bil eller noen stopper meg paa gaten for og spoerre om dumme ting...
Folk roper fra resturanter,glor som aper og oppfoerer seg generelt uten respekt for seg selv eller andre... :?

Under et bilrace her(indytrack) stengte de av alle veiene og kjoerte race midt i byen, d var helt sinnsykt!
Da var byen full av ville mannfolk.Det satt til og meg noen paa en resturant og ga poeng til damene som gikk forbi,med og vise plakater med tall paa naar noen passerte!

Til slutt har det blitt saann at jeg ikke tar det som komplimang engang,
folk her eier ikke stil.....
Jeg skrur ipoden paa full styrke, stenger alt ute og tenker paa MR2n i Norge isteden for,hehe :)

Men her er damene ganske ille ogsaa,naar typen min gaar i bar overkropp blir han utsatt for ganske mye trakkasering han ogsaa...Igaar krasja ei dame fordi hun saag pa han isteden for aa foelge med paa veien...Hmm nok et eksempel paa at ikke alle damer er like flinke :D

Cameleon:Ja jeg tar alt med godt humoer her inne :lol: no worries
Ja jeg har det kjempekos her,30 grader og mye fritid!men blir deilig og komme hjem til Norge og MR2n!Klart jeg skal hilse han 8)

#70787  av FireWalk

hehe.... jeg vet akkurat hva lady_in_mr2 snakker om! jeg har en kompis av meg som bor i Australia.. Først var han her og bodde her i Norge i et år, og senere stakk jeg til australia der jeg var der i nesten et halvt år for noen år siden og bodde da hos han.. og da var det helt vilt! damene er ikke et hakk bedre enn gutta der nede... vi satt og drakk på en pup, og damene hoppa jo opp på bar disken og begnte å vise frem puppene og det var ikke måte på.. mens gutta satt og hoia og var helt i ekstase... så mot slutten av kvelden når folk begnte å bli mer eller mindre bevistløse pga de store mengdene alkohol, for damene rundt og trakaserte meg på det GROVESTE.. det var liksom bare å SETTE seg skrevs over meg og gni puppene i annsiktet mitt mens de satt og gynget seg frem og tilbake og opp og ned........ og nermest TRYGLET meg om å bli med hjem.... noen kom rett og slett og bare plaserta handa midt mellom bena på meg og klemte til... I begnnelsen var dette litt skremmende.. jeg har aldri opplevd at jenter har oppført seg sånn før... jeg er jo vant med de "prippene" damene vi har her hjeme.. så dette var jo et sjokk for å si det mildt.. men etter hvert ble jeg jo vant med et, og da var det egentlig bare gøy ;) Det var vel kanskje ekstra morsomt for dem å ha det morro med gutten fra "nordpolen" (alle australiere er forresten overbevist om at Norge er dekket med IS, og at det går isbjørn i gatene).
Han kompisen min lo godt de første dagene... da jeg satt der og var helt forskrekket, mens damene kastet seg over meg... han sa at det er bare å venne seg til det først som sist...

han sa også at om jeg skulle finne på å drikke så mye at jeg sovnet, så viste jeg aldri hvem jeg ville våkne opp med, men det var 100% sikkert at jeg kom til å våkne opp med NOEN..... og at jeg kom til å bli brukt på det groveste :shock:

bare det i seg selv kan jo skremme en stakkars ålesunding til å reise strake veien til flyplassen og komme seg vekk med en gang.. Men av ren nyskjerrighet måtte jeg bare bli der og oppleve det selv..

Men det gikk jo bra tross alt! etter hvert som jeg ble mer kjent med folka der så ble jeg liksom en av gjengen, og alle viste hor de hadde meg..

jeg må i det er et helt annet miljø der nede. Folk er mer åpne og på utestedene er ingen fremmede for hverandre. Der kommer folk bare å setter seg ned og begynner å prate som om dere skulle vært venner hele livet...

det savner jeg litt!

En annen ting med Australia er jo at drikke kulturen er helt anen enn her hjemme. Her i Norge sitter vi jo mesteparten av kvelden på Vorspiel, og så går vi ut. Men der nede så er det liksom en hel gjeng som har en fast "pup" som de sitter i og drikker... "skal vi stikke ned på pupen og ta en pils?" <- det betyr foresten skal vi stikke ned og drikke oss drita full, og så kjøre bil hjem? for alle kjører bil i fylla der... selv om de er livredde for politiet, som frøvrig også er helt annerledes enn her hjeme. Dersom du går bort og snakker til en politimann der borte risikerer du å få rundjuling bare fordi du våger å snakke til han.. Så kompisen min var jo helt sjokert når han ar her i norge, og vi gikk bort til politiet og skulle skravle med dem i dritfylla.... det var han ikke vant med..

han mente på at politiet her var det motsatte av det australske politiet, og han brukte ordet "puppets" for å beskrive dem... hehe..

Det er kjekt i australia! ingen tvil om det... men på den annen side har jeg aldri sett så mange fluer før i hele mitt liv.. akkurat DET savner jeg ike.. :wink:

"Hey mate! what's up? any mingers arround here?"
haha... standard.. :lol:

#70790  av Lady_in_MR2

Hehehe, ser at du vet hvordan det er her ja,firewalk :D
Folk er veldig utadvendte og pratsomme ja og det er koslig.Det er umulig og gaa ut en liten tur uten at noen starter en samtale med deg...
Her er det veldig mange norske og svenske da,saa de fleste australierne er godt kjent med hvordan ting er i norge,de vet om alt fra laanekassen til norske byer og norske banneord...Paa treningssenteret idag fant jeg til og med en siste utgave av bladet det nye!

Damene er litteranne paagaende ja!De fleste australske guttene jeg har snakka med liker ikke australske jenter saa godt.De mangler klasse, stil og sjarm.De ville ha flere norske jenter ned dit!
En mellomting mellom gale australske jenter og kalde norske jenter hadde vel vaert det beste... :wink:

#70792  av VeilSide

Aritg. Husker når X`en min lånte merca sist sommer. Det var rett etter at jeg hadde sota den helt frem. Uheldigvis så hadde jeg en jordingsfeil på det høyre elektriske speile der ett par sikringer røk når en var borti og skulle stille på det.

Gjett om hu fikk maaange lange blikk når dun kom rullende inn på Esso`en med en såpass stor bil, poppa huven og begynte å skulle skifte sikringer. Hu sa det at alle sto å titta på og det var helt rolig (akkuratt som du sier Lady_in_MR2). Etterpå var det bare tut og kjør.

Firewalk : Nå må jeg legge til "Bo ett halvt år i Australia" på å gjøre-lista mi under "Prøve ut rånelivet i Ålesund" :P

#70798  av Blueman

Hva med et støre bilde av deg selv Lady_in_MR2 :P

#70799  av Lady_in_MR2

Veilside:Hehe kult :D fint og hoere at d ikke bare er meg som opplever slikt...

Blueman: Nei naa skal det ikke vare fokus paa meg og hvordan jeg ser ut
eller hva??
Tror jeg skal bytte ut avetaret mitt med et bilde av en bomullsdott :P

#70800  av Mr2Nyter'n;p

Cameleon : Heh... Godt vite det da.. Mye av grunnen til at jeg ble litt snurt var fordi jeg faktisk har tenkt endel over min egen manndom.. Eller.. Mangel på manndom.. Tror jeg ca må gå mannekurs og få litt input fra andre menn angående f.eks drekking, mekking og andre viktige manneting.. :P Skal ikke nekte for at jeg likte utseendet til Lady'en, men jeg blir ca litt flau over meg selv jeg.. Må innse at fine damer alltid vil appelere til mindre utviklede områder i meg :wink: Prøver bare i det lengste å være flink gutt :roll:

Lady'en: Godt å vite at det faktisk finnes sånne damer og da.. Tror neste ferietur blir til Australia, så kanskje jeg kan ha samvittighet til å glo litt på damene jeg og :wink:
Men seriøst.. Kræsja ei dame pga gloinga si? Gøy :P

Ahh... Godt være på slutten av denne dumme dagen... I dag har man krangla med vanskelige Nordea folk pga lån til motor og fått dvd-spiller i posten som ikke fungerte :o Nå bare inne og venter på ny dag.. :P

#70801  av Marlboro

Jeg tror de fleste her på forumet ikke reiser my på ferie...fordi når vi har spart opp nok til en reise..finner vi et eller annet til toyotan isteden...sånn er det hvertfall med meg..nettopp avlyst min andre USA tur pga det...

De værste sjaførene er imho ikke damene, men 18 årige gutter som nettopp har fått katet...Tror de er verdensmestere med pappas bil... :roll:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 15