Det startet med oppholdsvær , litt sol og frisk bris. Jan-Erik glemte kakene og Stian benektet å ha noe med kaffe å gjøre. Da gjenstod det gode selskapet , som da skulle komme sammen med meg .. og ja jeg er flink! jeg var "god selskap"! ;p , Vi ble da noen biler ; Christian , MRQuoc, Jan-Erik , Stian , Gjertsen, Phantom3D, Hovik, Arne Rebel, Kenny og Celica (husker aldri navn eller nick på vedkommende ), Bose i følge med Gjertsen og Trustno1 kom litt sent,, var det flere? ..
Vi prøver å hilse på alle og går å titter på bilene, , ja ja så er det mange som klager på om jeg har gjort noe.. og svaret er forsatt ; nei .. til vinteren .. til vinteren

.. ,, uansett .. etter noen få timer med samtaler , startet regnet å komme .. vi fikk omsider stilt oss litt annerledes for å ta litt bilder før vi begynte å dele oss opp igjen..
Vi som ble igjen,, Bose , Gjertsen, Jan-Erik , Arne og MRQuoc,, tok oss en tur til Bowling1,, men på veien kjørte Gjertsen og Bose til Mjøndalen?! GPS my ass off!

,, uansett .. fikk vi dyttet oss inn på en bane, 5stykker med 5 mål i toppidrettnivå, det var her vi skulle starte prestisjefulle kampen om den første plassen. I første serie, var det bare en og alene Jan-Erik som regjerte spillet , fra det første kastet til den siste beholdt Jan-Erik roen, safe´et inn første seier. Vi andre mistenkte Jan-Erik for juks, det måtte være noe i burgertallerken som han satt og spiste fra! .. Så vi andre bestilte mat , forhåpentligvis skulle vi ta revansje på like høyt nivå som Jan-Erik med sine mat-juks om ikke høyere, målet var uansett å knuse Jan-Erik! .. Gjertsen likte helt klart rent spill og ville ikke være med på å jukse frem til seier med burgertallerken, så han trakk seg og spiste seg fremover til neste gang.
Så var det 4 av oss igjen, Bose med sin stil, Jan-Erik med sin ro, mens MRQuoc og Arne satt og gaflet i seg som værst for å ta igjen Jan-Erik. hele andre serien ble meget jevnt gjennom de 10 rundene, mens tet-gruppen på 3stk dro fra hovedgruppen som lå altfor langt bak til å ta igjen noe som helst! Hovedgruppen skulle vel kanskje jukset også?
Spenningen steg mens den 10´ende runden kom , MRQuoc ledet til 9´ende runde, Mens Arne plasserte seg øverst først , skulle det ikke mye til før Jan-Erik tok igjen Arne og dermed føk han til værs.. og den siste tet-gruppens toppidrettsutøver skulle nå håndtere presset, han hadde sin mulig til å slå dem.. men feilet! De eldre er som oftest eldst og takler også meget bra press.. Jan-Erik ble vinneren i bowling, dette blir påklagd inn til NTIF, for sjekk av burgeren.
2Heat , 18minutter , liten bane og 3 cart´s
Det var vel her , den største prestisjen av 2-kamp-grenens ultimate vinner skulle kåres, vi skulle gå god for beste rundetid,
Det var mye dunking i veggene, det var mye "whining" fra dekkene og det ble mange kamper om å komme seg forbi hverandre.
og det var vel her Arne fikk sin revansje , med 0,08 sek raskere på beste tid , foran Jan-Erik .. og Gjertsen ,, ja hvor var han?

Det var noe med vekten til Arne som ble påstusset av Jan-Erik , men muligheten for klage til NTIF er stengt nå Jan-Erik , beklager
Og jeg skal hente informasjon fra kameraet litt senere ikveld. så vi får noen bilder! og ikke minst filmsnutter fra 2-kampens 2. del

Reinkarnasjon
-
En lotus Espirit Wannabe som står på leca og ser halv 5 ut!

- Quoc