TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Treff i Drammen og omrÃ¥dene rundt?????

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#57212  av Gjertsen

noen som kan gi meg en addresse i nærheten av CC? kjører med GPS så da finner jeg fram..
Bose, ser lovende ut til drammen tur i morra.. send meg mld i dag på 90196391 så jeg kan avtale me deg ang i morra når jeg ska hente deg. om bilen fortsatt holder seg da! ska kjøre te fest etterpå så da merker jeg om den fortsatt er tett... håper på det beste vel?

#57240  av bose

Toppers ;)

#57249  av Gjertsen

send meg mld din kødd... noen som kan gi oss addressa så jeg får peila inn CC på gps'n send her eller på sms 90196391........ Svarer alle om jeg ikke er for drita :D hihi... om det blir go cart i morra blir jeg jette glad... whooh....

rock on peeps.... cya tomorrow....

#57265  av Phantom3D

Hmm, jeg kommer nordfra og kan velge den lette kartbetegnelsen når jeg kommer fra Oslo..? :)

#57275  av MRQuoc

Det er 50min til treff .. best for dere som bor langt fra at dere har kjørt! ;p ..

#57293  av pkgrette

[quote="Phantom3D"] hvem mr2 da den røde?? elelr den svarte er tommas sin og den ekke neo pe nei..
 #57312  av MRQuoc

Det startet med oppholdsvær , litt sol og frisk bris. Jan-Erik glemte kakene og Stian benektet å ha noe med kaffe å gjøre. Da gjenstod det gode selskapet , som da skulle komme sammen med meg .. og ja jeg er flink! jeg var "god selskap"! ;p , Vi ble da noen biler ; Christian , MRQuoc, Jan-Erik , Stian , Gjertsen, Phantom3D, Hovik, Arne Rebel, Kenny og Celica (husker aldri navn eller nick på vedkommende ), Bose i følge med Gjertsen og Trustno1 kom litt sent,, var det flere? ..

Vi prøver å hilse på alle og går å titter på bilene, , ja ja så er det mange som klager på om jeg har gjort noe.. og svaret er forsatt ; nei .. til vinteren .. til vinteren ;) .. ,, uansett .. etter noen få timer med samtaler , startet regnet å komme .. vi fikk omsider stilt oss litt annerledes for å ta litt bilder før vi begynte å dele oss opp igjen..

Vi som ble igjen,, Bose , Gjertsen, Jan-Erik , Arne og MRQuoc,, tok oss en tur til Bowling1,, men på veien kjørte Gjertsen og Bose til Mjøndalen?! GPS my ass off! :mrgreen: ,, uansett .. fikk vi dyttet oss inn på en bane, 5stykker med 5 mål i toppidrettnivå, det var her vi skulle starte prestisjefulle kampen om den første plassen. I første serie, var det bare en og alene Jan-Erik som regjerte spillet , fra det første kastet til den siste beholdt Jan-Erik roen, safe´et inn første seier. Vi andre mistenkte Jan-Erik for juks, det måtte være noe i burgertallerken som han satt og spiste fra! .. Så vi andre bestilte mat , forhåpentligvis skulle vi ta revansje på like høyt nivå som Jan-Erik med sine mat-juks om ikke høyere, målet var uansett å knuse Jan-Erik! .. Gjertsen likte helt klart rent spill og ville ikke være med på å jukse frem til seier med burgertallerken, så han trakk seg og spiste seg fremover til neste gang.
Så var det 4 av oss igjen, Bose med sin stil, Jan-Erik med sin ro, mens MRQuoc og Arne satt og gaflet i seg som værst for å ta igjen Jan-Erik. hele andre serien ble meget jevnt gjennom de 10 rundene, mens tet-gruppen på 3stk dro fra hovedgruppen som lå altfor langt bak til å ta igjen noe som helst! Hovedgruppen skulle vel kanskje jukset også?
Spenningen steg mens den 10´ende runden kom , MRQuoc ledet til 9´ende runde, Mens Arne plasserte seg øverst først , skulle det ikke mye til før Jan-Erik tok igjen Arne og dermed føk han til værs.. og den siste tet-gruppens toppidrettsutøver skulle nå håndtere presset, han hadde sin mulig til å slå dem.. men feilet! De eldre er som oftest eldst og takler også meget bra press.. Jan-Erik ble vinneren i bowling, dette blir påklagd inn til NTIF, for sjekk av burgeren.

2Heat , 18minutter , liten bane og 3 cart´s
Det var vel her , den største prestisjen av 2-kamp-grenens ultimate vinner skulle kåres, vi skulle gå god for beste rundetid,
Det var mye dunking i veggene, det var mye "whining" fra dekkene og det ble mange kamper om å komme seg forbi hverandre.
og det var vel her Arne fikk sin revansje , med 0,08 sek raskere på beste tid , foran Jan-Erik .. og Gjertsen ,, ja hvor var han? :mrgreen:
Det var noe med vekten til Arne som ble påstusset av Jan-Erik , men muligheten for klage til NTIF er stengt nå Jan-Erik , beklager :P

Og jeg skal hente informasjon fra kameraet litt senere ikveld. så vi får noen bilder! og ikke minst filmsnutter fra 2-kampens 2. del :)
Sist redigert av MRQuoc den 22 aug 2004 20:46, redigert 1 gang totalt.
 #57316  av jan-erik

MRQuoc skrev:og det var vel her Arne fikk sin revansje , med 0,15 sek raskere på beste tid , foran Jan-Erik ..
Må nok arrestere deg på den der, var bare 0,08 sekund forskjell på besterunden, altså 8 hundredeler som skilte... Men gratulerer til Arne, stor kjøring av en liten mann :-) . Ellers må ned nevnes at undertegnede fikk advarsel da jeg prøvde å flytte autovernet litt lenger ut i jakten på de 8 hundredelene på Arne :oops:

Akkurat kommet meg ut av dusjen nå, 18 minutter med gokart er hardt! Og for en som ikke har trening som Petter Solberg blir 2 heat a 9 minutter tøft.

Ellers et veldig bra treff, og fikk brukt bort 8 timer av søndagen på en aldeles fortreffelig måte.

Dette må gjentas.
 #57317  av MRQuoc

Helt klart Jan-Erik ,, dette må gjentas

*rettet på tiden*

andre feil kan klages inn til PFU
 #57319  av Gjertsen

MRQuoc skrev:Vi som ble igjen,, Bose , Gjertsen, Jan-Erik , Arne og MRQuoc,, tok oss en tur til Bowling1,, men på veien kjørte Gjertsen og Bose til Mjøndalen?! GPS my ass off! :mrgreen:
Må bare si at vi brukte ikke GPS'n da! men vi følgte den røde mk1'n stussa litt på hvor det ble dere pga den helvettes traileren som sneik seg forran oss, ville jo ikke skade Elinor i DRAMMEN. Men en annen ting. Drammen er komplisert. kan ikke snu engang når man har kjørt for langt så man må kjøre te Hokksund nesten og inn te sentrum igjen MAKAN. men vi fant dere til slutt etter endel svarting og banning :roll:
MRQuoc skrev: og det var vel her Arne fikk sin revansje , med 0,08 sek raskere på beste tid , foran Jan-Erik .. og Gjertsen ,, ja hvor var han? :mrgreen:
Det var noe med vekten til Arne som ble påstusset av Jan-Erik , men muligheten for klage til NTIF er stengt nå Jan-Erik , beklager :P
Jeg kunne jo ikke vinne over de eldste, noe glede må dem jo ha! Men fy og dere kjørte da Arne og Jan Erik. Jeg var snill ved å slippe dere forbi non ganger. Dere har mere erfaring og tyngre, vet åssen man ska ta svingene og ligger bedre i svingene.
Banen var ikke så spesielt bra. men ok kosta bare 99 for 9 min. var greit nok.

Slenger ut non bilder fra treffet jeg :D

#57321  av MRQuoc

Gjertsen , den der´e "Vi brukte den ikke" går ikke i gården her altså ;p

neste gang blir det bueskyting og firehjulskjøring ?

#57322  av bose

info: jeg vet jeg suger i bowling ;)
NÃ¥r kommer bilder?
 #57323  av jan-erik

Gjertsen skrev:Jeg kunne jo ikke vinne over de eldste, noe glede må dem jo ha! Men fy og dere kjørte da Arne og Jan Erik. Jeg var snill ved å slippe dere forbi non ganger. Dere har mere erfaring og tyngre, vet åssen man ska ta svingene og ligger bedre i svingene.
Banen var ikke så spesielt bra. men ok kosta bare 99 for 9 min. var greit nok.
Det var det jeg visste var grunnen :-), du tar oss nok neste gang tenker jeg :wink:

Er jo litt spesielt med gokart at du må lene deg utover i svingen. Kjørte hjem igjen opp Lierskaugen (en veldig svingete fin underholdende vei for de lokalkjente :-) ) , og tok meg i å lene meg utover i svingene når jeg kjørte :lol:

Syns både pris og bane var ok jeg, men nå var dette første gang jeg kjørte gokart innendørs faktisk.

#57324  av MRQuoc

når man går vekk fra artikkelen min ;) ..

bose , vi kan være sammen neste gang , slå sammen poengene våres .. ;) garantert at disse 30åringene setter maten sin i halsen!

det var toppers kjøring , som baneansarlig sa, var vel dere ganske raske der med 23sek over lengre perioder. de etter dere var oppe i 24 og 27 ..
så man skal ikke klage ..

og dette var en fin fin søndag :p ..

#57325  av Gjertsen

MRQuoc skrev:Gjertsen , den der´e "Vi brukte den ikke" går ikke i gården her altså ;p

neste gang blir det bueskyting og firehjulskjøring ?
Hihi.. Ja kjøring med 4x4 da kan jeg matche meg med dere andre.. Følte meg jo litt borte siden alle hadde mr2 også kom det 2 stk i celica. men stakk fort. + at vi kjørte gocart som har Rwd. makan. :p :lol:

Her er vaffal bildene..
Vedlegg
drammen2208 013.jpg
drammen2208 013.jpg (50.2 kiB) Vist 2806 ganger
drammen2208 009.jpg
drammen2208 009.jpg (51.52 kiB) Vist 2806 ganger
drammen2208 008.jpg
drammen2208 008.jpg (78.04 kiB) Vist 2806 ganger
drammen2208 007.jpg
drammen2208 007.jpg (62.25 kiB) Vist 2806 ganger
drammen2208 003.jpg
drammen2208 003.jpg (76.25 kiB) Vist 2806 ganger