Speeder skrev:Tøffe bilder markus, heftig det av speiletJeg prøvde lixom å filme ut av taket når jeg satt på ja ... men en viss person likte veldig godt å gi gass litt ofte så det var IKKE lett å få filma noe. Filma sikkert like mye skyer og asfalt som biler som kjørte![]()
Blir det noe av den filminga i arendal sentrum da?
hmsilset skrev:må ikke glemme pensjonistene dachris skrev:hehe. dere fåkke se rumpebildene jeg tok så!!hehe,var jo bare 2 jenter + asylsøkerne der da!Tipper du har tatt
bilder av neger rumper på ett mørkt rom jeg
chris skrev:Hehe,de skrukkskinna(kristiansundsord).Uansett ble dethmsilset skrev:må ikke glemme pensjonistene dachris skrev:hehe. dere fåkke se rumpebildene jeg tok så!!hehe,var jo bare 2 jenter + asylsøkerne der da!Tipper du har tatt
bilder av neger rumper på ett mørkt rom jeg
hmsilset skrev:Hehe,de skrukkskinna(kristiansundsord).Uansett ble detjeg foreslo jeg kunne ta en prat med hu jeg, men du ville ikke
for lite jenter der!Hadde ei på lur der jeg som du veit,men orka
ikke dagen der påHun taster ikke til meg mer..Hehe,rart!
VeilSide skrev:Ble jo noe av det da.. skal se om jeg får redigert noe etterhvertSpeeder skrev:Tøffe bilder markus, heftig det av speiletJeg prøvde lixom å filme ut av taket når jeg satt på ja ... men en viss person likte veldig godt å gi gass litt ofte så det var IKKE lett å få filma noe. Filma sikkert like mye skyer og asfalt som biler som kjørte![]()
Blir det noe av den filminga i arendal sentrum da?
MR2turbo skrev:nei, akkurat det lurer vi alle på. bortsett fra den gjengen som nesten ble torpedert inne i Oslo daVeilSide skrev:Ble jo noe av det da.. skal se om jeg får redigert noe etterhvertSpeeder skrev:Tøffe bilder markus, heftig det av speiletJeg prøvde lixom å filme ut av taket når jeg satt på ja ... men en viss person likte veldig godt å gi gass litt ofte så det var IKKE lett å få filma noe. Filma sikkert like mye skyer og asfalt som biler som kjørte![]()
Blir det noe av den filminga i arendal sentrum da?![]()
hmmm.... hvem er denne karen som liker å gi gass tro?????![]()