TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjøretur med Markus sin MR2

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#51606  av chris

MR2turbo skrev:Chris, det er en billig løsning det ;) men du må nok komme etter med turbo uansett ;)
trust me, I will :twisted:

#51631  av MR2turbo

chris skrev:
MR2turbo skrev:Chris, det er en billig løsning det ;) men du må nok komme etter med turbo uansett ;)
trust me, I will :twisted:

Wohooo!! :D hehe regner med det, ja ;)

#51632  av jensi

Kan godt strekke på bilen din litt jeg Markus :wink:

Men vet ikke om det er så lurt.
Begynner vel bare og planlegge oppgradering av min motor.

Håper du snart er på vegen igjen.

Vi må få til et lite treff etter sommerferien.

Det var en her som mente at Trondheim var Mr2 teritorium.

Hadde vært fint med en slik tur som vi hadde til Vikeså for 2 år siden.

Snakkes.

#51653  av AndreasH

MR2turbo skrev:Andreas, bilen hadde godt av å komme seg ut og "strekke litt på beina" så det var bare morro det med en liten tur ;)
Absolutt vanvittig morro ja, men jeg var litt nervøs for å vrake den. :) Man blir litt forsiktig i svingene når en tenker på at du har lagt ned noen hundre om ikke tusen timer i den. :shock: Klarte det jo nesten da. Det sprang et jæ.. rådyr ut foran oss etter at den he.. redstuff klossen hadde gitt seg.. Da vart æ skikkelig skræmt ja! :P
Jeg er litt mer brutal med min egen med 0.0 arbeidstimer på (hittil). :twisted:

#51656  av AndreasH

AndreasH skrev:Altså hvis jeg hadde fått velge mellom å prøve den eller f.eks. Jennifer Lopez,
så er jeg ikke i tvil om hva jeg hadde valgt.
- Kunne ikke la være å sitere meg selv her. :lol:
Var det ikke det jeg skjønte : http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=233670 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#51668  av cameleon

LOL :lol:
Det der tror jeg må være den største rundbrenneren som lever på denne planeten :D
Må ikke finne på å ta med hun der på date. Er man uheldig kan det hende at huset står i fyr å flammer to min senere. Burde egentlig ha hatt et team brannmenn plassert rundt henne på prisutelinger just in case of an emergeancy :roll:

#51678  av Christian

MR2turbo skrev:hehe artig lesning.. :)

Christian, møtes vi på dragstripa så kjører du garantert fra meg ;) hehe gjør ikke no det.. jeg bygger bilen på min måte og du på din ;) Syns forøvrig at bilen din og er rå jeg :D
Så ikke bli sur på de som kjører bilen min forde om de har kosa seg litt, hehe ;)
Jeg er da ikke sur :) Som jeg skrev over reagerte jeg bare på det jeg mente var voldsomme utsagn....ikke meningen å ødelegge kjøreopplevelsene til noen her :) :wink:
Legger denne tråden død for min del jeg.

#51691  av PÃ¥l

MR2turbo skrev:Apropos det med å venne seg til effekten, så finnes det medisin.. ;) Jeg kjører VW Transporteren min endel innimellom, og da er det enda bedre å kjøre MR'en etterpå ;)
Jeg vet akkurat hva du mener Markus! i vinter kjørte jeg for det meste en 86 modell Opel Corsa 1,3 S (måtte den hvile i fred), og herregud for en følelse når jeg har kjørt den en måned, og begynner å kjøre MR2'en igjen! Trodde jeg nesten satt på bakken da jeg satte meg inn i den. Og det SINNSSYKE draget i forhold! Så, som en eller annen gluping så fint sa det: Alt er relativt! Spørs hva en er vant til! Ang. å prøve værstingutgaven av egen bil vet jeg også litt om, siden jeg har eid en 92 modell GTI før. MARKANT forskjell. Så, jeg VET at jeg hadde vært minst like entusiastisk som dere andre som har prøvd det vidunderet til Markus dersom jeg hadde kjørt en MR2 på 100hk mer enn originalt :D

It's all about enthusiasm!