TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hvem kommer pÃ¥ landstreff?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#46594  av jumbo

Kristian, book et 2-mannsrom for meg, to netter please.

edit2: bekrefter du at rom er ledig før jeg betaler Kristian?

edit: Chris, ingen passasjer enda nei. Kommer antakeligvis alene om ikke lykke snur seg veldig fort :mrgreen:

#46602  av VeilSide

SÃ¥nnt til dere som skal ha med dere passasjer :

Tar dere med venner eller veninner? :wink:

#46603  av CelicaTurbo

jumbo: du skal ha tomannsrom men kommer alene? :) Men jeg har ledig tomannsrom ja.. men tenker du da å betale for to senger også da eller? :)

#46615  av bose

Ja. Jumbo er såppas stor :D :P

#46623  av chris

bose skrev:Ja. Jumbo er såppas stor :D :P
så stor at han trenger BÅDE en 1.5-seng OG en enkeltseng i tillegg? damn, da må han jaggu ha lagt på seg siste halvåret :P

#46646  av jumbo

Ja hvorfor tror du jeg kjøpte meg turbo motor? Må jo ha mer krefter for å kompensere for økt vekt :P

Kristian: Jeg tar etter all sannsynlighet med en eller annen dust i fra vennegjengen som har lyst til å sikle på gromme biler ei helg :) Dersom ingen vil/kan, kommer jeg alene. Betaler for begge sengeplassene uansett, så kan jeg heller prøve å sjekke opp ei lekker rype eller tre i Arendal :twisted:

#46650  av Stian

Chris: Jeg må ha ett dobbelt rom jeg også.

HÃ¥per det er noe ledig enda...
Betaler når jeg får bekrefta dette

#46691  av CelicaTurbo

Det er fremdeles noen tomanns rom ledig.. har sendt deg en PM Stian :)

Faktisk er huset nok bestilt nå til å dekke minimumskostnadene til internathuset men er fremdeles avhengig av flere besøkende for å dekke felleskost.. uansett er vi ganske nærmt målet :)

#46719  av sindrejl

hvem bestiller gris!? :D vi SKAL ha helgrillet gris! :D

#46767  av CelicaTurbo

ikke jeg ihvertfall :)

#46816  av MR2turbo

Kommer jeg og ;) Men vet ike enda om jeg skal ha med noen passasjer.. :)

#46823  av hmsilset

MR2turbo skrev:Kommer jeg og ;) Men vet ike enda om jeg skal ha med noen passasjer.. :)
kult!gleder meg til å se bilen din "live" :P

#46825  av hmsilset

sindrejl skrev:hvem bestiller gris!? :D vi SKAL ha helgrillet gris! :D
har ikke gris jeg,men kan godt ta med litt indrefilet og annet
snadder av elg,hjort og rådyr 8) skal se hva jeg finner i frysern

#46843  av Stian

sindrejl skrev:
hvem bestiller gris!? vi SKAL ha helgrillet gris!

Hadde vært godt med en hel Gris.....

Men Du får ta den med deg du som har PLASS....hehe :roll:
Skal jeg ha plass må den henge etter :twisted: Å da mener jeg henge.

Se det for dere :shock: :shock: En gris i tau hengende etter en Mr2 en halv meter over bakken.... :shock: :lol: :lol:

#46977  av Kjelliken

8) regner med du filmer det isåfall. så får vii se hvor langt grisen holder.. :wink:

Som sagt må jeg se om jeg får fri. får jeg det kommer jeg.. plass å sove??? det fikser jeg nor den tid kommer... :wink: