TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vurderer kjøp av mk3 Supra.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #332683  av Lørnings

Supramk3turbo skrev:Jeg syntes de orginale lyktene er pene også jeg. Skal beholde de på trass :wink:
I love you! :P Endelig en som er enig med meg! :D

Bilen så strøøøken ut nå! :wink: Senk og toning av ruter nå..så er den DØNN! :D
 #332708  av jacquelin

Er det bare meg eller er bilen din hardtop? :D
 #332722  av jacquelin

CelicaGT skrev:
jacquelin skrev:Er det bare meg eller er bilen din hardtop? :D
Stemmer det :-) Byggd for aktiv kjøring :-D Kunne tenkt meg targa, men men....
Hehe skal vi bytte? :P Neida. Veldig fin bil i alle fall! :D
 #332832  av KK-ma70

Andreazz skrev: Pre 89 modellene har ikke innvendig spak for å åpne bakluken, men de fra 89 og opp har det ved siden av tanklokk spaken :wink:
Sjekket ut dette idag og det stemmer :wink: hehe... Ikke at jeg var i tvil altså :D
Spak: 450kr
Wire: 750kr
Men det må være mulig å dra på skroten og ta dette fra en annen yota?
 #332893  av ErlendE9

Her er en nice video 8)
 #332990  av CelicaGT

Liten update på skilt bak. Fra ifjord er det slutt på små skilt på bilen bak også :-( Har nett vært på biltilsynet med bretta skilt :-) Ser ut som eg må sende inn ein søknad for å få lite skilt bak.
 #333028  av mr2storbrua

CelicaGT skrev:Liten update på skilt bak. Fra ifjord er det slutt på små skilt på bilen bak også :-( Har nett vært på biltilsynet med bretta skilt :-) Ser ut som eg må sende inn ein søknad for å få lite skilt bak.
Betyr det at det fortsatt er mulig altså? Må bare gjennom en lang papirmølle og byråkrati først?
 #333099  av CelicaGT

mr2storbrua skrev:
CelicaGT skrev:Liten update på skilt bak. Fra ifjord er det slutt på små skilt på bilen bak også :-( Har nett vært på biltilsynet med bretta skilt :-) Ser ut som eg må sende inn ein søknad for å få lite skilt bak.
Betyr det at det fortsatt er mulig altså? Må bare gjennom en lang papirmølle og byråkrati først?

Ja, satser på det. Skal ned igjen i begynnelsen av neste veke for å høre igjen.
 #336980  av CelicaGT

Da har det ordna seg med lite skilt bak på bilen. Måtte sende søknad til distrikts vegkontoret med bilde. Fekk ok der, skal ned til trafikkstasjonen idag å ta mål og muligens bestille skilt. :-)
 #343299  av CelicaGT

Bilen er no sett til vinterlagring og litt updates :-)

Fekk ordna lite skilt, men vart meir knot enn eg hadde trudd. Da dei på trafikkstasjonen nekta meg skilt og dei på veikontoret hadde godkjennt det. Saken gjekk oppover i systemet og plutselig fekk eg telefon frå trafikkstasjonen om å komme ned for å bestille skilt. Kjem ikkje til å gå gjennom denne mølla fleire ganger, da det tar mykje tid å kommunisere med Vegvesenet.
Legger ved bilde av skiltet og JDM lysa ;-)

fekk også nytt skilt framme, begge er den nye typen i plast...

Bilde