Morten & ArildM: Har lett litt rundt på nettet og funnet ut at injektorene har forskjellig ohm og mengde. På denne siden står det en del http://www.billzilla.org/4agstock.htm. Fant også en side der noen har puttet redtop injektorer på en bluetop http://forums.club4ag.com/zerothread?id=54174 som viser jeg bare skal kutte ut resistor boksen på min aw11. Vet noen hvor den sitter? Jeg får se på en bil som en bekjent har som også er en -88/89 mod for å se om hvor alle små slanger og kontakter skal....jeg har også tatt av bunnpannen på redtopen for å bytte med en fra blutopen for å få innløp til oljereturen, men oppdaget at det var kun litt olje igjen i bunn og det var litt rustdannelse i bunnen, håper det ikke er mer rust inni motoren 
					
										
																														 
					 
					 
Mine prosjekter som ikke hadde vært realisert uten hjelp fra "bil-kompiser" her på Ts-ogn:
Mr2 Mk1 3vzfe.Ms2.Edis-6.Lc-1.
Mr2 Mk1 1uzfe.Ms2.Edis-8.Lc-1.








 Girkassa er nok bare en filleting, skiftegaffel eller noe annet som er litt bøyd...?
 Girkassa er nok bare en filleting, skiftegaffel eller noe annet som er litt bøyd...?



 Første og andre gir sitter jo på samme skiftagaffel/skiftemuffe..så det er vel et tegn på at feilen ligger der i gården kanskje, den stakkars kassa er vel ikke vant til 8'er moment
 Første og andre gir sitter jo på samme skiftagaffel/skiftemuffe..så det er vel et tegn på at feilen ligger der i gården kanskje, den stakkars kassa er vel ikke vant til 8'er moment 




