Re: mralps garasje – mr2 turbo / celica cs
Legg innLagt inn:13 feb 2010 16:43
				
				Babiene mine, klar for nye eventyr   
 
			 
 Toyota Sportscar - Owners Group Norway
http://ts-ogn.no/phpBB3/
 
 
 Mer varer på vei, dukker vel opp etterhvert
 
Mer varer på vei, dukker vel opp etterhvert   
 
 
 
 Diffen ble byttet i 2008, men jeg kjenner ikke til merke og har ikke giddet sjekke opp. Tenker på en Cusco RS, er vel gode erfaringer med den her på forumet også. Er det 1,5 utgaven dere bruker?
 Diffen ble byttet i 2008, men jeg kjenner ikke til merke og har ikke giddet sjekke opp. Tenker på en Cusco RS, er vel gode erfaringer med den her på forumet også. Er det 1,5 utgaven dere bruker?


 Clutchen på mr2`n er den beste jeg har hatt så langt, bedre enn sinter`n (som jeg også var veldig fornøyd med). Passe kvass uten å være vanskelig, og holder i hvert fall til 360hp. Jeg kjører som en idiot, og verken girkasse eller clutch kneler.
 Clutchen på mr2`n er den beste jeg har hatt så langt, bedre enn sinter`n (som jeg også var veldig fornøyd med). Passe kvass uten å være vanskelig, og holder i hvert fall til 360hp. Jeg kjører som en idiot, og verken girkasse eller clutch kneler.
mralp skrev:re Daniel HS: Takk takk, kjører på når man kan vet duJa, clutchen er helt genial den! Men kan til tider være litt hard for drivverketClutchen på mr2`n er den beste jeg har hatt så langt, bedre enn sinter`n (som jeg også var veldig fornøyd med). Passe kvass uten å være vanskelig, og holder i hvert fall til 360hp. Jeg kjører som en idiot, og verken girkasse eller clutch kneler.
I hovedsak er det slik at Celicaen er vinterbilen og mr2n er sommerbilen, så blir vel ikke skrudd på celicaen før om et par måneder. Må skaffe ny diff også får jeg begynner. Jeg snur turboen ned, og da burde det bli ok å få lurt ned det andre røret. Men regner med det blir litt prakk, så greit å ha god tid på det. Må jo ha ny mapping etterpå også, så det tar vel hele sommeren, hehe
 
   Men funker fett til litt småherjing, samt kjøre pent og pyntelig.
 Men funker fett til litt småherjing, samt kjøre pent og pyntelig.
 Lykke til vidre med begge bilene
 Lykke til vidre med begge bilene  kommer til å følge med i ny og ned!
 kommer til å følge med i ny og ned!