noen nye planer med denne bilen?

lille gutt på bilde har gjørt en stor jobb med demontering de siste dagene
 lille gutt på bilde har gjørt en stor jobb med demontering de siste dagene  så må blir alt intreøret untat setene satt i denne bilen . dele bilen var så rusten og skakk under at jeg ikke orka og starte på den .:\ men men
 så må blir alt intreøret untat setene satt i denne bilen . dele bilen var så rusten og skakk under at jeg ikke orka og starte på den .:\ men men 

er godt i gang med sparkling av deler på bilen og "lille gutt" også kaldt andre har gjort en kjempe jobb med hugging av dele bilen . nå til uka blir det montering av ell nett og  intreør i den bilen vet jeg  så det blir bra
 er godt i gang med sparkling av deler på bilen og "lille gutt" også kaldt andre har gjort en kjempe jobb med hugging av dele bilen . nå til uka blir det montering av ell nett og  intreør i den bilen vet jeg  så det blir bra 

Spennende prosjekt...
  Spennende prosjekt... 
 skal legge svart flake ! striper på den i løpet av en ukes tid da jeg driver med topp bytte selv på carinaenn min nå for tiden
 skal legge svart flake ! striper på den i løpet av en ukes tid da jeg driver med topp bytte selv på carinaenn min nå for tiden 
|plumbo skrev:takker for detskal legge svart flake ! striper på den i løpet av en ukes tid da jeg driver med topp bytte selv på carinaenn min nå for tiden
 har et lite lager
 har et lite lager 
|plumbo skrev:av meg selvHar du mye? Skulle hatt tak i sort flake selv. Hvor grov er den flaken du har? Å om ikke du vil kvitte deg med noe av det.. Hvor får jeg tak i?har et lite lager