74 mod toyota corolla fastback, 4-seters vidunder. Ombygget med Celica understell og girkasse og 1.6l motor med dobble forgassere. Tro meg, den tippa _LETT_ 200, noe som ikke var forsvarlig for fem flate øre.
85 mod suzuki sj410. Må ha vært den nest koseligste bilen jeg har kjørt. Dro av kalesje, vinduer, dører og tredde nedpå solbriller og råna rundt på moen. Kongebil. 2x10" lå baki å ga oss noe å høre på.
86 mod Mr2 mk1. Hva kan jeg si? Pengesluk, pengetap, juks å bedrag. Dem tåler ikke å ligge lenge på 7000 omdreiniger, gjør dem vel?

Dro 56 mil på 4t 20min. Dette var med stopp for å tanke, da han brukte vel litern på mila
Åhh, må ikke glemme den jeg har i dag, da. 83 mod Camry. Sløvt kjørt, bungel i døra, vill og gal i oppoverbakker, går dårlig, men dritelendig lyd. 2x12" står å basser i bagasjerommet, når bilen ikke er fri for strøm. (Dynamo klarer ikke lade nok til at jeg skal kunne bruke bilen på korte turer med masse lyd) Dette fixer seg mest sannsynligvis med kjøp av ny...... bil
Fremtidige ønsker: Mr2 mk2, audi s4, toyota hilux Artic Truck stylingkit eller noe annet som er koselig å kjøre med.

90tallet ringte i stad....
De lurte på om folk enda bruker slike kitt,
de lo,
og la på...
Sture Vedal