TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gatebil Rudskogen?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#183793  av Neemi

Det blir felles utstillingsplasser for klubben som tidligere.
Derfor man har alternativet ts-ogn som klubb når man melder seg på utstillingen :)

#183807  av James

Neemi skrev:Det blir felles utstillingsplasser for klubben som tidligere.
Derfor man har alternativet ts-ogn som klubb når man melder seg på utstillingen :)
Ja ,tenkte meg det måtte være noe sånt. Har ikke stilt ut på Gatebil før så var litt usikker.. jaja ,blir vel bare å sette igang med flere timers polering og alt det andre som skal gjøres før det store treffet da :P

#183867  av sleeper

celica_st185 skrev:Da var jeg påmeldt :) kommer bort på fredags morgen... Noen som vet hva dem skjekker over på den teknske kontrollen før man skal ut på banen?
sjekker: oljelekasjer, at batteriet sitter fast, at det ikke er noen løse gjensteander som kan fly rundt i bilen..

#184015  av Andy_Celica

Hvem skal kjøre på rudskogen i år da? tror ikke det blir noe kjøring på meg :( (får ikke mappa bilen i tide) Og vil ikke presse den da den jeg ikke har oversikt over innsugstemperatur, og ikke har fått bytta bensinpumpe enda! Samt kjører med org ECU for øyeblikket!

#184020  av sleeper

Andy_Celica skrev:Hvem skal kjøre på rudskogen i år da? tror ikke det blir noe kjøring på meg :( (får ikke mappa bilen i tide) Og vil ikke presse den da den jeg ikke har oversikt over innsugstemperatur, og ikke har fått bytta bensinpumpe enda! Samt kjører med org ECU for øyeblikket!

hm.. detta var noen dårlige undskyldninger.. :wink: :wink: (bare kødder med deg..)

men har har du fasiten til det: mapping fikser du der borte.. bjørnstad kommer sikkert som de altid gjør og mapper biler det borte.. (da slipper du og kjøre så langt for og mappe også)

du får også de til og mappe den sånn at den senker turtallsperra ved høy innsugstemp, og dermed så får du beskjed hvis du har for høy temp!
bensinpumpe: har du ikke org st205 pumpe da? den holder så enge du kjører org turbo.. :D

#184021  av Andy_Celica

sleeper skrev:
Andy_Celica skrev:Hvem skal kjøre på rudskogen i år da? tror ikke det blir noe kjøring på meg :( (får ikke mappa bilen i tide) Og vil ikke presse den da den jeg ikke har oversikt over innsugstemperatur, og ikke har fått bytta bensinpumpe enda! Samt kjører med org ECU for øyeblikket!

hm.. detta var noen dårlige undskyldninger.. :wink: :wink: (bare kødder med deg..)

men har har du fasiten til det: mapping fikser du der borte.. bjørnstad kommer sikkert som de altid gjør og mapper biler det borte.. (da slipper du og kjøre så langt for og mappe også)

du får også de til og mappe den sånn at den senker turtallsperra ved høy innsugstemp, og dermed så får du beskjed hvis du har for høy temp!
bensinpumpe: har du ikke org st205 pumpe da? den holder så enge du kjører org turbo.. :D
På apexien har jeg jo oversikt over temp, men det hørtes ikke dumt ut det du sa der, men pumpa blir nok byttet alikevel, den ligger hjemme og støver ned! kanskje jeg skal prøve å avtale tid til at de kan mappe den på rudskogen! (ikke dumt)

Takket være Sleeper blir det kanskje kjøring alikevel, men har ikke noe å stille opp med mot de (500 dine) og de 700-1200 mange andre kjører med!

#184022  av sleeper

hehe.. var ikke for og mase på deg jeg skrev det.. du må gjøre som du vil.. :wink:
tenkte bare det hadde vært greit for deg og bli ferdig med bilen din en gang for alle.. :wink:

#184024  av Andy_Celica

sleeper skrev:hehe.. var ikke for og mase på deg jeg skrev det.. du må gjøre som du vil.. :wink:
tenkte bare det hadde vært greit for deg og bli ferdig med bilen din en gang for alle.. :wink:
Nei nei, skjønte det, har sykt lyst til å bli ferdig med den selv, men hadde aldrig tenkt på den ideen :wink:

#184617  av James

Blir det noe kolonnekjøring vestfra til Gatebil? Det hadde jo vert artig!! :)

#185224  av Helmer

Da var billetten til utstillinga kommet! :D
Vedlegg
DSCN0951.JPG
DSCN0951.JPG (32.62 kiB) Vist 1640 ganger

#185248  av sleeper

fikk sånn på tirsdag jeg..da er jeg ivertfall sikker på og få bilen inn! er et mye bedre system det der.. :D

#185260  av James

Jepp! Jeg har også fått! :D

#185312  av Peak

Jeg tar meg turen nedover, men er litt usikker på om jeg skal ha bilen på utstilling eller ikke..har ikke bestilt inngangspass enda..
Har ikke vært på Gatebil før så dette kan bli gøy 8)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8