Grei firmabil

@lpher skrev:Da ser det ut til at felgene blir forsinka...Hey fete felger alf...men vet du om disse er å få i silver el chrom??Men jeg fant dette bildet av TevoDekk-Supran med disse felgene på...som viser felgene i ordebtlig lys ihvertfall...så jeg ihvertfall har NOE å trøste meg med i mangelen på felger!
BrennaRacing skrev:Tror eiern synes det ihvertfall
Grei firmabil

tore 95 tt euro spec skrev: Hey fete felger alf...men vet du om disse er å få i silver el chrom??Silver er mulig å skaffe tror jeg ihvertfall
 Meeeeeeen...nå fikk vi ikke disse (med 35mm) til å passe over kalipperne foran på min
 Meeeeeeen...nå fikk vi ikke disse (med 35mm) til å passe over kalipperne foran på min   

tore 95 tt euro spec skrev: hva er prisen på disse i 19"Send emoni en PM...så får du nok en kurant pris på dem
mvh tore

soltec skrev:hva hva hva!!! vil ikke felgene fremme passe. grrr. eg som endelig har bestemt meg for felger...Det ser mørkt ut foreløpig...men vi kan jo prøve på min...for å være sikker...når Radni får inn 8,5x19" med normalt innpress

Andreazz skrev: Det ble jo pent!Jeg synes ihvertfall det
 Bilen må bittelitt mer ned'åt enda...men da tror jeg vi har den jeg
 Bilen må bittelitt mer ned'åt enda...men da tror jeg vi har den jeg 
Andreazz skrev: Er du fornøyd med de dekkene? Fikk slike levert på døra i dag..Den lille stunda jeg har hatt dekkene har jeg funnet ut at de sitter grisebra på tørt og veldig bra på vått!
 En stort hopp opp i fra Kuhmo dekkene ihvertfall...MEN...det bær vel forventes også? ...prisforskjellen tatt i betraktning
 En stort hopp opp i fra Kuhmo dekkene ihvertfall...MEN...det bær vel forventes også? ...prisforskjellen tatt i betraktning