TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Solgt Celica'n min:( Og nÃ¥ har den nye eieren knust den;(

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#154171  av hmsilset

Føler med deg når bilen er vraket etter en uke!Lånte bort min 2 timer jeg,og sånn endte det for 10 mnd siden :?
Vedlegg
CIMG0012.JPG
CIMG0012.JPG (34.76 kiB) Vist 1057 ganger

#154174  av TheStig

cameleon skrev:At en person ikke holdt vikeplikten ut i fra bildene er nok ikke heeelt sant. i så tilfelle så er det ganske utrolig at bilen faktisk har klart å trykke inn bilen heeelt likt hele veien i samme høyde. Det der er jo autoværnhøyde og slik bildene tyder, samt at den stripa som farer tværs over er helt lik. han har antageligvis holdt alt for stor fart og vært uheldig og dundra rett inni. Det er i alle fall min teori.

Er vel kanskje litt pinlig å innrømme at han har kræsja den selv liksom :wink: spesielt etter så kort tid.
oja så du sto å så på? Fatter ikke at det er mulig å direkte si at noen lyger når du IKKE HAR PEILING selv.. En større eldre amerikansk pickup har solide fangere i stål UTEN lakk din sopp.. Kan være andre muligheter også..

Jeg som brakte autovern som en MULIG skadeårsak men er litt pussig at felgene er hele da..
Men ts-ogn strikes again..

#154175  av memo

Larsen skrev:Er jo greit nok at han kræsjet, men vi må jo leve med høye forsikringspriser på grunn av sånne idioter...
jeg... jeg er så rystet over dumheten som stinker fra røttene av noen her på forumet til tider... *riste på hodet*

#154181  av memo

Larsen skrev:
memo skrev:
Larsen skrev:Er jo greit nok at han kræsjet, men vi må jo leve med høye forsikringspriser på grunn av sånne idioter...
jeg... jeg er så rystet over dumheten som stinker fra røttene av noen her på forumet til tider... *riste på hodet*
så du føler deg stigmatisert...
les hva du selv har skrevet over, så skjønner du muligens hva jeg mener gutten min.

#154184  av Larsen

Føler meg fremdeles ikke noe dummere :D

#154185  av TheStig

nei selvsagt ikke.. Når noen blir påkjørt og skylden er klar (motparten) så vil det jo selvsagt bety at din toyota forsikkring øker.. Good work. Likte spesiellt at du på toppen av alt kallte han en idiot

#154186  av Larsen

ulykkes utsatte biler = høyre forsikringspremie.
Og det gjelder jo uansett hvem som har skylden!
Ikke det at jeg er beykymret for forsikringsprisene skal gå opp i nærmeste fremtid for det vil de nok, men er enig med kennethx da han sier at det skulle vært likt som mc sertfrikatet...
LES idioter. Altså flertall...

#154188  av celicat23

TheStig skrev:
cameleon skrev:At en person ikke holdt vikeplikten ut i fra bildene er nok ikke heeelt sant. i så tilfelle så er det ganske utrolig at bilen faktisk har klart å trykke inn bilen heeelt likt hele veien i samme høyde. Det der er jo autoværnhøyde og slik bildene tyder, samt at den stripa som farer tværs over er helt lik. han har antageligvis holdt alt for stor fart og vært uheldig og dundra rett inni. Det er i alle fall min teori.

Er vel kanskje litt pinlig å innrømme at han har kræsja den selv liksom :wink: spesielt etter så kort tid.
oja så du sto å så på? Fatter ikke at det er mulig å direkte si at noen lyger når du IKKE HAR PEILING selv.. En større eldre amerikansk pickup har solide fangere i stål UTEN lakk din sopp.. Kan være andre muligheter også..

Jeg som brakte autovern som en MULIG skadeårsak men er litt pussig at felgene er hele da..
Men ts-ogn strikes again..
Lettvint å kritisere i ettertid når "fakta" har kommet frem, innlegg som ble skrevet før noen visste bedre. Er så kos med deg og han evig enige humør sprederen av en kompis memo...Kan kverrulere om alt og ingenting.

Stå på gutter. Vet dere kritiserer forumet og andre brukere her, men jeg vet ikke helt hvem det er som gjør det mest utrivelig her inne for andre..

Og til deg som kjenner personen som eier celica'n nå: Jeg regner med du er smartere en pompel&pilt her, så du ser at innleggene som er skrevet før du kom er reaksjoner på de orginale postene hvor nye eieren fremsto i ett heller uheldig lys. Hvis det stemmer det du sier, så kan jeg ikke gjøre annet enn å rette meg selv og si at det er nok heller han som kjørte på celica'n som er en forbanna idiot. Og det er nok flere som vil mene anderledes om nye eieren nå.

#154190  av TheStig

lett å komme med påstander etter fakta er kommet? Hva med å la være å kalle folk for idiot og slenge ut masse drit før fakta er lagt på bordet ?! Hvis jeg klarer å vente så må resten klare å vente.. Det jeg sier og tenker etter en krasj er: "å fan da, hva skjedde".. Enkelt og greit

#154192  av Larsen

TheStig skrev:haha, ja han har idiot som ble påkjørt. Forbanna mongo
Idiot han som kjørte på han, men du skjønte kanskje ikke det... Håper ihvertfall det går ann å få bilen på veien igjen da :D

#154193  av TheStig

idioten som kjørte på han påvirker ikke din eller andres premie her inne og det var grunnen til at du kallte han idiot.. Og du kan også la være å slenge inn kommentarer om folk for å slette din egen post.. Nå fikk memo quoted deg før du rakk å slette da heldigvis

#154195  av Larsen

Som om jeg ikke står for det jeg sa?
Har vært der selv hvor en IDIOT har kjørt på meg ved vikeplikt

#154196  av celicat23

TheStig skrev:lett å komme med påstander etter fakta er kommet? Hva med å la være å kalle folk for idiot og slenge ut masse drit før fakta er lagt på bordet ?! Hvis jeg klarer å vente så må resten klare å vente.. Det jeg sier og tenker etter en krasj er: "å fan da, hva skjedde".. Enkelt og greit
Når ett innlegg blir laget, så reagerer alle ut i fra informasjonen som er tilgjengelig. Hvis ingen noen sinne skulle skrive sine føelser eller reaksjoner ovenfor noe som helst, før bunn solide fakta lå på bordet, da hadde diskusjons forum rundt om kring blitt rimelig stille.

Og du kommer til problemet med hvordan å vite hva som er fakta. At noen skriver noe på ett forum gjør det nødvendigvis ikke til fakta. At en person kommer inn her og skriver at han kjenner denne personen, og at det ikke var han sin feil, er vel så fint. Men hvordan vet vi at det han skriver er fakta? Akkurat som hvordan noen kunne vite at informasjonen i de opprinnelige innleggene i denne tråden kanskje ikke stemmer?

For deg så er sannsynligvis "fakta" og "det som er rett" synonymt med "det du tror selv" og "det du mener". Men det hjelper ingen andre her inne.

#154202  av TheStig

du misser totalt poenget her. At det i det hele tatt er en liten sjans for at vedkommende var uskyldig så er det grunn nok til å ikke kalle han idiot. Skulle likt å sett deg i en taxikø etter en fuktig aften der du kaller en kar for idiot for så "trekke det tilbake" og kalle en annen for idiot siden noen andre fakta kom opp.. Tenk litt før dere flapprer med kjeften

En annen ting, hadde du kallt 18 åringen som krasjet for idiot opp i trynet på han like etter kollisjonen ? Hvis nei, hvorfor på et forum?

#154208  av SiLvEr

Tror jeg ber Moderatorene stenge denne tråden jeg? Ble jo bare krangling her!