Tror nsx er like vansklig på vinterføre den som en porsche, men jeg har kjørt bil Bak motor på vinteren jeg. Det går bare man er litt fornuftig med bruk av høyre foten 

one skrev:Til @lpher:Sånne selgere kjøper man ikke bil av...spørr du meg
Det med at toppfart i følge speedometer er 290km\t var det selger fortalte meg.
one skrev: Er nesten helt sikker på at vis rette supra'n har dukket opp hos en forhandler ,der dem har tatt min bil i bytte så har jeg slått til på dagen.Trouble is...de fleste bilforetninger har ikke Supra stående på lager
one skrev: Er helt enig meg deg at ,man kjøper ikke den første og beste.Skal man ha "den rette" bilen...så må man lete...og vente...there is no shortcut
one skrev: YES toppfart er faktisk ganske viktig. For meg er det helt sprøtt å betale ca200k + T-sporten for en bil som går like godt eller bare litt bedre....nå vil jeg vel tro du får "litt" mer igjen for pengene dine...nesten...uansett hva du velger til en halv mille...iforhold til en mk7 Celica til 200k
one skrev: Blir sikkert å forandre mening om toppfart engang, men pr idag så er det kun raske biler som duger.Om en bil er rask...trenger ikke å ha så mye med toppfart å gjøre da
one skrev: Regner med at du har ganske mye peiling på supra, og da lurer jeg på et par ting:LOL
one skrev: aks og toppfart på en orginal supra?Fra fabrikk så er mkIV Supra oppgitt 0-100kmt til 4,7 på manuell, og 5,1 på automat....toppfart er elektronisk begrenset til 250kmt, men uten denne sperra...som er enkel å fjerne...så er 290kmt full oppnåelig
one skrev: Er det mye støy i coupen?Kommer ann på hva du sammenligner med det
one skrev: Er dette en bil som er skikkelig sammenskrudd, eller er det en plastikkbil med stor motor?LOL
one skrev:
Skyline er jo grombil det også, men siden vi bor i norge og kjører på den rette siden av veien, så passer det ikke med ratt på høyre side.
Bilkjøringen er det eneste som er lagt bra opp for venstrehendte... over 50% av bilene blir jo produsert for de...Men det er vel litt mye å be om at vi får kjørt på andre siden av veien...
one skrev: Regner med at disse tallene gjelder den modellen som har turbo.Selvfølgelig....var det ikke en halv mille du skulle legge i bil da?
one skrev: 0\100km under 5 sec??? 290km??? WTFJa?
one skrev: Høres ut som at en supra som er skikkelig holdt er helt konge , men så var det å finne en sånn da....Om man virkelig VIL ha en...så finner man en...som regel etter MYE leting...men man kommer i mål til slutt....så enkelt er det![]()
@lpher skrev:Vet det stod en supra i hurum i bilforetning i høst. Om den er solgt vet jeg ikke.one skrev: Er nesten helt sikker på at vis rette supra'n har dukket opp hos en forhandler ,der dem har tatt min bil i bytte så har jeg slått til på dagen.Trouble is...de fleste bilforetninger har ikke Supra stående på lagerTil de er de for dyre...og for gamle...og vil nok bli sett på som en utgift
MEN...det er sikkert en og annen forhandler som kan skaffe deg bil