CelicaTurbo skrev:sant nok det, er trolig kommet dritt inn dit og leddet kan umulig rengjøres uten å demontere det.. men vær forberedt på at det er litt pusling å sette det sammen igjen, vær også obs på at BGB sier at man skal merke med en strek før man trekker ledd+ytre aksel bort fra indre aksel+skål slik at disse blir satt sammen igjen akkurat som de stod før demontering, mulig pga ballansering eller noe?
Ja leste det med streken... såklart ETTER at vi gjorde dette første gang.. Men ser jo ut til å funke. Er ikke 100% sikker på om det er kommet gris ut fra drivleddet for det var så sinnsykt møkkete under hele bilen.. men noen av boltene satt jo faktisk ganske fast, så det var EN bolt som har ramlet helt ut, og resten var relativt løse, men likevel inskrudd.. om dere skjønner?
selve leddet var jo helt tett, ikke noe glis eller noe som jeg kunne se iallefall.. og det var tørt rundt selve leddet, så ikke vet jeg.. er en drittjobb med de kulene! Makka med det i over en time sist.. fikk det jo ikket il å stemme! uansett hvordan jeg satte dem så passa det ikke..
Etter mye om å men trodde vi at vi hadde fått det til! satte på igjen drivleddet.. men neida.. viste seg at det var feil! så måtte demontere hele dritten igjen og ta ut kulene og begynne på nytt! kasta vekk MAAANGE timer på det der..
Kan trygt si det er noe jeg helst vil unngå å gjøre igjen.. hehe..