TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Getaway In Stockholm 6

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#139255  av one

Syns det er rart at dette:

Hadde vært drit gøy vis noen hadde laget Getaway In oslo.....
Hisset på seg snute, og stikket av
Et par mega råe supraer og hver sin sekk med spanskeryttere.
2 i hver bil. En som kjører som en 'madman' og en som filmer og
bremser ned snuten med s.ryttere.
Regn med at oslo snuten stiller opp mannsterk, så ha full tank.
Med litt hell så kommer det noen 'copycats' og vil være med på 'leken'
og det er vel da morroa starter. Fult av gatebiler og purkbiler som kjører etter hverandre som noen gærninger i fullfart rund om i oslo, neineinei så gøy.
Hadde vært helt konge.

Jeg stiller opp med hjemmeplass.
jajaja formen er helt knall idag

skulle føre til mange tullete innlegg . hehe egentlig litt morro da :P

#139265  av celicat23

one skrev:hehe jeg er føler meg som en 27 åring og er faktisk bare 27år gammel. Men ja ifårhold til deg så er jeg vel en gammel gubbe :D

Syns ikke en R1 er en dyr sykkel, men ja, rå dyr å ha kasko på en sånn.
Derfor måtte den selges .

Rike meg?? hehe den var bra celicat23.
Hadde jeg vært rik ,så hadde jeg ikke kjørt en celica.
Nei da, jobber og betaler skatt.

Har lyst å spørre deg hvor mye du betaler får å bo hjemme hos mor og far,men tror ikke jeg skal gjøre det,passer liksom ikke.

God natt
Hvis du har begrenset med middler, så burde du skjønne at andre har det også. Kanskje ikke like lurt å rakke ned på andre, fordi de ikke har råd til "alt", når du ikke har det selv engang? Hmmmm.

Ville vært dumt å spørre hvor mye jeg betaler for å bo hjemme hos mor og far, med tanke på at jeg har egen leilighet.

#139266  av celicat23

one skrev:Syns det er rart at dette:

Hadde vært drit gøy vis noen hadde laget Getaway In oslo.....
Hisset på seg snute, og stikket av
Et par mega råe supraer og hver sin sekk med spanskeryttere.
2 i hver bil. En som kjører som en 'madman' og en som filmer og
bremser ned snuten med s.ryttere.
Regn med at oslo snuten stiller opp mannsterk, så ha full tank.
Med litt hell så kommer det noen 'copycats' og vil være med på 'leken'
og det er vel da morroa starter. Fult av gatebiler og purkbiler som kjører etter hverandre som noen gærninger i fullfart rund om i oslo, neineinei så gøy.
Hadde vært helt konge.

Jeg stiller opp med hjemmeplass.
jajaja formen er helt knall idag

skulle føre til mange tullete innlegg . hehe egentlig litt morro da :P
Er i samme båt som deg. Skrev bare:

DRIT FETT!!! Så kjører de på ei tante med barnevogn, og dreper hu og ungen momentant. Eller kræsjer med deg, når du er ute å nyter en stille tur på veien, og total vraker bilen din. DET HADDE VÆRT SÅÅÅÅÅ FETT 'ASS!!!!!!

(IRONI - slå det opp.)

Og det førte til:

syns celicat23 er en alt alt for seriøs GUTT(ikke mann). Innlegget var ikke mens å være seriøs hehe.Det var en sprø tanke jeg skrev inn her. Det som er synd er jo at enkelte skal ta alt 100% seriøst og ikke klarer å forstå morroa i ting.
Det er lov å ha fantasier og lov å skrive dem ned.

Jeg tørr i det minste å prøve ut ting i trygge omgivelser. Som å kjøre på bakhjulet med mc i godt over 100km\t. Alt mulig slags triks med bil både
på bane og vei utenfor byen.
Kjøper ikke en treg bil får så å bruke halv årslønn på plastikk og felger.
Dra ut på byen å treffe folk,hade gøy og feste, nei da det har man jo ikke råd til,pengene skal jo brukes på en bil som ikke skal kjøres med mindre sola skinner over temp er over 20'c .
I den jobben jeg gjør, så betyr sikkerhet alt. Heldigvis så klarer jeg å skille mellom virkelighet og et innlegg som er ment å være litt sprøtt.

Lykke til celicat23 , du trenger det. Regner med at du har en ganske
SERIØS og spennende hverdag.

For min del så kan jeg tillate med å flippe litt ut uten å føle meg usikker.

Lurer på hva som er mest patetisk: unge mannfolk som bruker alt på bil og må kjekke konto'n før dem skal på byen eller dem som sitter så mye med pc'n at dem rett og slett ikke klarer å skille mellom seriøse og sprøe innlegg.
Kanskje,bare kanskje der er en mix av begge deler som er det verste.

hehehe There's a fool born every minute

huff da nå ble dette innlegget kanskje litt for USERIØS. Gutten er sikkert helt ok, men men husk: HUMOR

Noen her som er over middels følsom, og langt under middels voksen her.

#139279  av one

celicat23 skrev:
one skrev:hehe jeg er føler meg som en 27 åring og er faktisk bare 27år gammel. Men ja ifårhold til deg så er jeg vel en gammel gubbe :D

Syns ikke en R1 er en dyr sykkel, men ja, rå dyr å ha kasko på en sånn.
Derfor måtte den selges .

Rike meg?? hehe den var bra celicat23.
Hadde jeg vært rik ,så hadde jeg ikke kjørt en celica.
Nei da, jobber og betaler skatt.

Har lyst å spørre deg hvor mye du betaler får å bo hjemme hos mor og far,men tror ikke jeg skal gjøre det,passer liksom ikke.

God natt
Hvis du har begrenset med middler, så burde du skjønne at andre har det også. Kanskje ikke like lurt å rakke ned på andre, fordi de ikke har råd til "alt", når du ikke har det selv engang? Hmmmm.

Ville vært dumt å spørre hvor mye jeg betaler for å bo hjemme hos mor og far, med tanke på at jeg har egen leilighet.

Rakker ikke ned på noen. Dette har nå utviklet seg til noe helt annet enn det det startet med hehehe. Har aldrig sagt at jeg har råd til alt. Selv om jeg hadde vært god for mange menge mill så ville jeg aldrig rakket ned på noen pga deres økonimi.
Vis innlegge mitt som startet dette har fornærmet deg så er det synd.
Den var ment som bare morro og ikke en
fornærmelse.

Virker som at du er veldig følsom og ikke takler folk med råe biler(kaller dem for snobber), så her avslutter jeg dette før du blir såret.