TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen tegninger jeg har mekket. (moden killer)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#146993  av Kjelliken

:? mener gun metal er litt mer sånn koks grå men litt snev av blå farve i den.. men denne er grå. :oops:

Kommer ut i kveld jhonn on the spot etter elleve... har vert syk så måtte holde meg inne..

Men klarer ikke å holde meg lengre enn elleve i kveld heheh.. sitter og klør i figngrene..

og de nye vinterdekkene.. :twisted:

For og tegne en T-16 hmmmm tar i grunnen 1000 for en A3 tegning i sort hvit om det er din egen bil kunn du skal ha..

Men om det er likegyldig om det er din bil eller ikke så kommer det sikkert en slik etter hvert.. Tenkte å lage en kalender med slike tegninger.. blir nok sikkert en rein toyota kalender også etterhvert hehe :roll:

#147001  av sleeper

kunne du laget en til mk4 celica da?? gjerne i rød!?

#147005  av erling

Snadder detta Kjell. Du e ein høvding me blyanten. :D

#147008  av Kjelliken

sleeper skrev:kunne du laget en til mk4 celica da?? gjerne i rød!?
:?

er ikke T-16 mk4 da???

#147015  av sleeper

Kjelliken skrev:
sleeper skrev:kunne du laget en til mk4 celica da?? gjerne i rød!?
:?

er ikke T-16 mk4 da???
jo....

#147024  av Mr2 Mk2

The Doctor skrev:Det er vel ikke gun metal det der..? Er ikke Gunmetal litt mere sånn grønnaktig? Jeg bare trur jeg da?
Kjelliken skrev::? mener gun metal er litt mer sånn koks grå men litt snev av blå farve i den.. men denne er grå. :oops:
Dette er Gun Metal.......Denne fargen kan ikke rettferdighetgjøres på bilder.. :twisted:
Vedlegg
Touge20 Gun Metal.jpg
Touge20 Gun Metal.jpg (48.71 kiB) Vist 1012 ganger
Volk Racing Felger i Gun Metal
Volk Racing Felger i Gun Metal
volk_le37.jpg (5.26 kiB) Vist 1012 ganger

#147048  av Kjelliken

:) må vel si meg fornøyd jeg da tok fargen på minne og ikke fra virkelige fargen . Men så er det en tegning uten metallik farge på.. så jeg er fornøyd og det samme var amund så da er vi jo fornøyd og fornøyd er jo bra det da.. hehehe

:roll:

#152442  av Kjelliken

8) en ny i dag...
Vedlegg
Cartoon-Corolla-98-002.jpg
Cartoon-Corolla-98-002.jpg (31.14 kiB) Vist 888 ganger

#152463  av sleeper

............
Sist redigert av sleeper den 24 jan 2006 19:24, redigert 1 gang totalt.

#152469  av soltec

Du e sykt dyktig, teiner du de for hand på papir eller bruker du pc, el kansje en kombinasjon av begge deler?

#152472  av jsun

Sjukt bra :D
Savner en Celica MK7 da....... sort så klart 8)
Fronten og DE lyktene må jo gjøre en FLOTT Cartoon!!

#152478  av celicagutten

Kan du teine an supra mk2 også, både med og uten farger. det va drit bra

#152579  av Kjelliken

soltec skrev:Du e sykt dyktig, teiner du de for hand på papir eller bruker du pc, el kansje en kombinasjon av begge deler?
Tegner først med kulepenn en tegning i A3 som tar meg ca 3 timer før jeg er fornøyd.

SÃ¥ legger jeg dem inn i photoshop og jobber med dem der i fem timer.
Kan også bruke Illustrator og lage dem der tar vel 3-5 timer der og men de kan en kjøre opp så stor du måtte ønske uten at de blir hakkete. :wink:

jsun
Sjukt bra
Savner en Celica MK7 da....... sort så klart
Fronten og DE lyktene må jo gjøre en FLOTT Cartoon!!
Kommer vel en slik med tiden skulle jeg tro.

celicagutten
Kan du teine an supra mk2 også, både med og uten farger. det va drit bra
Skal vel tegne Toyparts sin om ikke så altfor lenge...

#152654  av Erlend

Kjempetøffe tegninger Kjelliken :D
Hadde vært moro om du hadde tatt deg enda mer tid til dem og farga dem og greier...det hadde du sikkert kunnet solgt som varmt hvetebrød! :)

#152659  av James

Utrolig stilig :D bare forsett med det....